Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej på ingen måde, det var blot endnu en lappe løsning i en række af dårlige og forkerte beslutninger.

    Troels har på ingen måde haft optimale betingelser, men igen - det fritager ham ikke - i min optik ihvertfald.
    - men det syntes jeg efterhånden jeg har skrevet en hel del gange ;)
    Jeg synes, så også omvendt jeg efterhånden en del gange har skrevet, at jeg ikke fritager ham. I så fald havde jeg forlængst talt for en forlængelse:)

    Skal vi nu ikke lade diskussionen ligge for nu og bruge al energien konstruktivt på at hjælpe drengene til sejr:)

    God kamp i aften!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Jeg synes, så også omvendt jeg efterhånden en del gange har skrevet, at jeg ikke fritager ham. I så fald havde jeg forlængst talt for en forlængelse:)

      Skal vi nu ikke lade diskussionen ligge for nu og bruge al energien konstruktivt på at hjælpe drengene til sejr:)

      God kamp i aften!
      jo lad os det, så må vi se hvor længe våben hvilen holder ;)

      jeg sender nogle gode vibrationer mod det fynske, og så håber vi på en go kamp

      Comment


        Jeg synes slet og ret det ligner at TB ikke bruger de timer på sit som job som han burde - de er ingen reaktion ved et FCK mål - hvad med at holde en/ to mand fremme ved FCk hjørne? Er der en plan??? Jeg tror ikke at TB og spillerne bruger nok tid sammen - lidt mere fysisk træning, mere taktisk træning og damnnnn - bedre standardsituationer. Men det hele kræver tid af TB som han heller vil ruge på at tale med pressen og passe hans mange børn.
        Jeg tvivler på at der bliver leveret i nærheden af 37 timer og med hans løn kunne man måske forlange mere

        Comment


          Med fare for at gentage mig selv så har TB Ltså forpasset sin chance for længe siden, så kan i sådan set diskutere hans arbjedsvilkår herfra til st. Hans ....det bliver ikke anderledes!!! han skal væk når kontrakten udløber, krydser bare fingre for vi stadig spiller Superliga til den tid
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Han har haft holdet i 2 år og 2 måneder. Vi har ingen plan for hvad vi skal når vi har bolden. Når falk er med skal han bare have bolden også håber man på der sker noget magi. Vi kan ikke sætte 5 afleveringer sammen!

            Det må være nok til at give ham et los i løgene og ud af døren. Senest kl. 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Du og andre bliver ved med at beskylde mig for at være unuanceret og tegne rosenrøde billeder af TB. Er det nødvendigt at kalde ham idiot, ubrugelig eller hvad skal der til, før man kan blive accepteret i denne diskussion?

              Jeg gentager det nu for 127. gang. Jeg har ikke talt for en forlængelse af TB. Hvorfor? Han mangler stadig at overbevise mig om, at han kan videreføre arbejdet fra Silkeborg, hvor han leverede på et niveau, der gjorde, at han tilsyneladende kom i betragtning til jobbet som landstræner. Hvad er det præcis du ønsker mere?

              Hvis du læser mine indlæg igennem, så tror jeg såmænd heller ikke, du finder indlæg, hvor jeg skamroser TB, eller bare det der ligner ift hans præstation i OB, så hvor er det rosenrøde?

              Du skriver selv, at det ikke er den bedste salgstale for TB, at han ikke kan gøre det bedre med OB, end han kunne med et på papiret dårligere hold i Silkeborg. Hvorfor i al verden kan man ikke lige så godt vende den på hovedet og sige, hvad pokker har der været og er der galt i OB, når TB ikke kan få mere ud af vores hold, end han kunne med Silkeborg?
              Hvem har kaldt ham en idiot..? Hvem har ikke accepteret dig..?

              Jeg ønsker ikke mere, det er dig selv der kører den helt her ud... men jeg kan da også, for 127 gang forklare, at dette ikke er TBs skyld alene!!!

              Hvis du kigger mine igennem, så ville du også se at jeg ikke giver TB hele skylden... Roserøde, i forhold til det du skrev med træningen... ikke blande tingene sammen...

              Fordi vi ikke har lavet andet i 3 år end at vende den på hovedet... Hvad skulle vi dog få ud af at begynde og undersøge hans tid i SIF..? Mon ikke OB ved det fra da man ansatte ham/JH kender ham godt nok, til at vide hvad han gjorde godt dengang...

              Du siger du er træt af at høre om at græsset er grønnere på den anden side... og fair nok for det, men det er jo lige præcis det vi andre også har hørt på i over 2 sæsoner... konstant har den gået på at vi bare lige skulle af med dem og dem, og gøre sådan og sådan, så bliver det godt... men græsset er sgu stadig lige vissen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Nej, og hvad beviser det?

                Er TB bare blevet dårligere? Eller kunne det skyldes, at omstændighederne i OB de seneste par sæsoner har haft så stor betydning, at det netop er i disse to sæsoner, TB har leveret sine dårligste resultater som træner?

                - Synes du selv, TB underpræsterede i de første to perioder i OB?
                - Hvad synes du om ideen om at have 2 ligestillede trænere, som vi havde i den anden periode med TB? Er du uenig med spillerne i, at det påvirkede muligheden for at arbejde på træningsbanen og skabe resultater?
                - Synes du TBs første 2œ sæson i Esbjerg var under niveau i lyset af, at man i den periode skilte sig af med Jakob Poulsen, Jan Kristiansen, Hans Henrik Andreasen, Anders Møller, Fredrik Berglund og Jerry Lucena?
                - Er det ikke tankevækkende, at Esbjerg rykkede ned med et brag to år efter TB forlod klubben? Tror du ikke, det har en sammenhæng med det store udsalg af spillere?
                - Og hvad med Silkeborg? Hvad mener du om, at TB præsterede 3 sæsoner i træk med 43 point med det hold, han havde?

                Uddyb meget gerne med kritiske vinkler og svar på ovenstående spørgsmål, der sandsynliggør, at hovedansvaret for at vi ikke har klaret os bedre de seneste 2 sæsoner ligger hos TB.
                Det beviser ingenting, sagde jeg da det..?

                Resten gider jeg ikke bruge mere tid på, hvis det var med den på kunne vi lige så godt ansætte Poul Hansen igen, han trænede også engang et hold der overpræsterede... men for at vende den om, selvom du nok glider af... hvorfor ikke se på spillernes i stedet, hvorfor de før kunne, men ikke rigtig nu..? Det var da langt mere interessant...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  hvem kalder TB for en idiot?

                  nej du skamroser ikke TB, men for en der påstår at forholde sig objektivt/nuanceret til denne diskussion gør du godt nok mange forsøg på at finde på undskyldning for hvorfor Troels ikke har ansvaret for hvor vi befinder os....men nej du skamroser ham ikke

                  jo det kan man vel godt - det kommer vel an på hvilken pointe du prøver på at bevise, og hvor meget er det argument så overhovedet værd i denne diskussion??
                  (Y)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    ved ikke lige om det passer ind her....men ser lige hvordan hobro præstere - og bliver ved med det, tror virkeligt vi får svært ved at placere os over dem i tabellen i år.....og hvilke to hold kan vi så holde bag os? SIF....FCV, måske...sønderjydske.....fuck det bliver en gyser sæson igenigen.

                    Og de sidste par år har vi da haft et godt efterår i bagagen inden de afgørende forårskampe......ser noget mere tvivlsomt ud i år

                    Comment


                      Troels er nu den træner med flest superligakampe. Og uden succes. Han var oppe og snuse til favoritværdighed som landstræner, men den har han sat over styr. Troede selv på ham og vil ikke afvise det - bedre end Morten i dag vil han helt sikkert være.

                      Ny træner vil være en julegave (måske ham assistenttræneren) og ellers i al fald fra sommerferien. JH kan umuligt forlænge med ham, Umuligt.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ved ikke lige om det passer ind her....men ser lige hvordan hobro præstere - og bliver ved med det, tror virkeligt vi får svært ved at placere os over dem i tabellen i år.....og hvilke to hold kan vi så holde bag os? SIF....FCV, måske...sønderjydske.....fuck det bliver en gyser sæson igenigen.

                        Og de sidste par år har vi da haft et godt efterår i bagagen inden de afgørende forårskampe......ser noget mere tvivlsomt ud i år
                        Ja sjovt at det er der vi kigger nu. Hvem skal vi slå? FCV sif og Hobro. Tragikomisk med Superligaens 4 højeste budget. FCV rykker under ingen omstændigheder ned. De har god kvalitet på holdet, og har en sammentømret trup. Haderslev er notoriske fightere og der går ikke Horsens i den dernede. Mit bud er sif og OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                          Ja sjovt at det er der vi kigger nu. Hvem skal vi slå? FCV sif og Hobro. Tragikomisk med Superligaens 4 højeste budget. FCV rykker under ingen omstændigheder ned. De har god kvalitet på holdet, og har en sammentømret trup. Haderslev er notoriske fightere og der går ikke Horsens i den dernede. Mit bud er sif og OB.
                          Tror du virkelig Silkeborg rykker ned?
                          Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                          Comment


                            Jeg vil stadig vove den påstand, at vi overordnet set har en bedre trup end FCV, Hobro, SDJ, og SIF. Og vi har et bedre forsvar end Nordsjælland og til dels Esbjerg.

                            Jeg køber ikke snakken om, at "vi bare er lort, og alle vores indkøb er uambitiøse, og vi har en 1.div.-trup og yadifuckingya". Vi har en hæderlig middeltrup på superliganiveau, og et trænerteam der underpræsterer. To tiendepladser og en ottendeplads med de spillere vi havde sidste og forrige sæson er ikke godt nok. Punktum. Og hvis vi ikke forbedrer os i år, ikke bare placerings- men også spillemæssigt, så skal der ikke engang overvejes at forlænge med Troels.

                            Denne sæson må være sidste skud i bøssen for varmluftbohemen. Hvis vi ikke ser en højere grad af stabilitet, og mindst en syvendeplads, så skal han ud. I min bog skulle han have været ud efter sidste sæson.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Selvfølgelig var træningstilstanden TBs ansvar. Ligesom det var TBs ansvar at sørge for ordentlige spillere kom til. Det er jeg jo enig i. Men du må da også være enig i, at det vanskeliggør muligheden for at passe jobbet ordentligt, når man pludselig har to forskellige job på en gang? Synes du, det var en god idé at lade TB passe to job på en gang?
                              Ja det er da synd for manden, at han havde en manager funktion, som mange trænere ville misunde. En manager funktion, hvor han oven i købet havde Erik Larsen som chef Scout. Og Superligaens dengang 3 største budget ! I dag fungere JH både som Scout og forhandler. TBs evner er prøvet af på alle niveauer og i alle konstellationer. Han er prøvet i OB med hele det sportslige ansvar, det træningsmæssige ansvar, som delvis ansvarlig med Klaus Rasmussen ved sin side. Og ligegyldigt, hvor stor eller lille indflydelse man har givet ham på det sportslige område, så har resultatet været det samme. Sportslig deroute ! Lad os prøve ham som en kombi af sportslig, administrativ og kommerciel ansvarlig så er der da hverken uduelig ledelse eller dårlige spillere eller manglende penge der står i vejen for profeten og hans multi talent.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                                Ja det er da synd for manden, at han havde en manager funktion, som mange trænere ville misunde. En manager funktion, hvor han oven i købet havde Erik Larsen som chef Scout. Og Superligaens dengang 3 største budget ! I dag fungere JH både som Scout og forhandler. TBs evner er prøvet af på alle niveauer og i alle konstellationer. Han er prøvet i OB med hele det sportslige ansvar, det træningsmæssige ansvar, som delvis ansvarlig med Klaus Rasmussen ved sin side. Og ligegyldigt, hvor stor eller lille indflydelse man har givet ham på det sportslige område, så har resultatet været det samme. Sportslig deroute ! Lad os prøve ham som en kombi af sportslig, administrativ og kommerciel ansvarlig så er der da hverken uduelig ledelse eller dårlige spillere eller manglende penge der står i vejen for profeten og hans multi talent.
                                Well spoken... men mon ikke bare Erik Larsen klandres for fiaskoen...

                                Nej der vil ingen undskyldninger være.... af dem vi allerede har hørt...

                                Hvem har i øvrigt afgjort at det skulle have været mere besværligt for TB..? Har han sagt det..? Eller passer det bare bedst ind i argumentet..?
                                Last edited by Kaspernon; 03-09-2014, 09:28.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X