Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det ser ikke ud til at Bo Henriksen magter at få Horsens på ret køl... ikke endnu i hvert fald. Måske godt nok han ikke havnede i OB som mange ønskede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Det ser ikke ud til at Bo Henriksen magter at få Horsens på ret køl... ikke endnu i hvert fald. Måske godt nok han ikke havnede i OB som mange ønskede.
      sikkert - men har han ikke kun fået 5 kampe so far? det er måske lige lidt nok at bedømme manden på

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Det ser ikke ud til at Bo Henriksen magter at få Horsens på ret køl... ikke endnu i hvert fald. Måske godt nok han ikke havnede i OB som mange ønskede.
        Har jeg forstået det rigtigt at du stadig har tillid til Bech, som ikke har præsteret i flere sæsoner, men har mistet tilliden til Bo Henriksen på 5 kampe?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Har jeg forstået det rigtigt at du stadig har tillid til Bech, som ikke har præsteret i flere sæsoner, men har mistet tilliden til Bo Henriksen på 5 kampe?
          Eller måske har jeg ikke tillid til nogen af dem?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Har jeg forstået det rigtigt at du stadig har tillid til Bech, som ikke har præsteret i flere sæsoner, men har mistet tilliden til Bo Henriksen på 5 kampe?
            Jeg læser ingen steder at han nogensinde har haft tilliden til ham? Faktisk skriver han "som mange ønskede"​ hvilket kunne tyde på at han ikke selv var en af dem der ønskede det.
            Jesus loves you!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
              Som det ser ud lige nu, vil det være en stor præstation af vort hold at lægge 4 hold under, uanset hvor elendige du måtte hævde, de er.
              Det udelukker jo altså bare ikke at det kan blive scenariet...

              Om vi til Maj har set 4 hold præstere dårligere end OB, det skal jeg ikke kunne sige, men som sagt før, "hvis" ... det nu bliver tilfældet at SIF aldrig vågner, Hobro går i stå, Sønderjyske havner hvor de plejer, og der derfor bare er et enkelt hold der skal egentlig skuffe...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Lad os nu se truppen om 8 dage...

                hvis vi henter Hallgrimur nu og får et eller andet super lejemål på sidstedagen har vi jo en rigtig god trup hvis alle bliver.
                Måske endda til 5-7 plads

                sælges Falk uden noget godt kommer ind og Hallgrimur ikke bliver hentet kan succes kriteriet sagtens hedde bare overlevelse...

                bliver en spændende uge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lad os nu se truppen om 8 dage...

                  hvis vi henter Hallgrimur nu og får et eller andet super lejemål på sidstedagen har vi jo en rigtig god trup hvis alle bliver.
                  Måske endda til 5-7 plads

                  sælges Falk uden noget godt kommer ind og Hallgrimur ikke bliver hentet kan succes kriteriet sagtens hedde bare overlevelse...

                  bliver en spændende uge
                  men problemet har vel ikke været truppens kvalitet tidligere under Troels - syntes truppen har været til mere hver sæson, ikke top placeringer men mere end hvad der er blevet præsteret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Det ser ikke ud til at Bo Henriksen magter at få Horsens på ret køl... ikke endnu i hvert fald. Måske godt nok han ikke havnede i OB som mange ønskede.
                    Horsens skriger efter en angriber ovenpå 2 mål i 5 kampe.

                    Er det ikke nu Jesper Hansen skal sætte prikken over i'et for et godt vindue og tilbyde sin gamle arbejdsgiver en vennetjeneste ved at forære dem en østrigsk bomber:-)

                    Måske der endda er hul i budgettet til at hente Patrick Mortensen ind før transferdeadline. Han må da være røget væsentligt under de 3 millioner Lyngby ville have for en måned siden, ovenpå en sæsonstart uden scoringer:-) Hans dårlige start til trods vil jeg nu ikke have noget imod, hvis vi på økonomisk forsvarlig vis kan hente ham.

                    Comment


                      http://tipsbladet.dk/blog/cn-en-enli...er-troels-bech

                      Comment


                        Man kan godt være enig i, at den rigtig dygtige træner agerer i stedet for at reagere - som formationsskiftet er et eksempel på. Man kan måske også sige, at rutsjebanen efterhånden var blevet så stejl, at TB ikke længere turde sætte sig på den - der skulle point på kontoen for ikke a) at spillerne skulle miste den sidste selvtillid der måtte være tilbage b) at spillerne skulle miste tilliden til træneren c) selv at blive fyret.

                        Comment


                          syntes de har nogle gode pointer.

                          vil dog sige at selv om det måske er et udtryk for desperation at TB ændre formation - så skal han da have kredit for at forsøge at ændre på hvordan vi spiller, da han formentlig langt om længe har måtte erkende at vi er et bundhold og der skal noget helt andet til for at skrabe nogle point sammen.

                          For kønt har det sgutte været - og vi kunne som de skriver sagtens have stået nærmest uden point - men 3 kampe i træk uden nederlag - er jo en stime i OB (og er det ikke bare lidt sørgeligt)

                          Comment


                            Forstår ikke helt kritikken ar, at der ikke er blevet trænet mere i den nye formation henover sommeren.

                            Der var vel ikke meget ved at spille med wingbacks, hvis den ene skulle have været Diarra. Det blev vel først interessant, da vi fik Kirkeskov.

                            Comment


                              Super artikel, det kan man jo ikke rigtig være uenig i, har selv været omkring emnet... Jeg husker også vi har lavet nummeret her før, med 3 centrale og 2 wings, men jeg er nu enig, det har ikke en skid med genialitet at gøre, altså jeg lagde selv den opstilling op en uge før kampen, det siger vel det hele... ;-)
                              Last edited by Kaspernon; 25-08-2014, 09:24.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Super artikel, det kan man jo ikke rigtig være uenig i, har selv været omkring emnet... Jeg husker også vi har lavet nummeret her før, med 3 centrale og 2 wings, men jeg er nu enig, det har ikke en skid med genialitet at gøre, altså jeg lagde selv den opstilling op en uge før kampen, det siger vel det hele... ;-)
                                Men den gav vel først sig selv, da Kirkeskov kom til.

                                Sidst vi prøvede taktikken havde vi Kadrii som wingback.

                                Comment

                                Working...
                                X