Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Enig....
    + 1
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      det er fandme crazy læsning ! Nu gætter jeg: Emil til kirkeskov... Det kunne i hvert fald forklare hvorfor kirkeskov spillede på serie 5 niveau efterfølgende. Hvis det er rigtigt burde Emil aldrig spille for førsteholdet mere - det er utilgivelig opførsel i professionel sport. Men TB har ikke nosserne til at sætte ham på bænken.
      Det må have været LH til Kirkeskov, han gav ham i hvert fald en tur på et tidspunkt der kunne høres helt ud i stuen... Jeg så det ikke, men på Werge lød som om de gik og skændes udenfor kamera vinklen...

      Er da heller ikke i tvivl om at LHs hilsen i interviewet den anden dag, var til Kirkeskov især...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det må have været LH til Kirkeskov, han gav ham i hvert fald en tur på et tidspunkt der kunne høres helt ud i stuen... Jeg så det ikke, men på Werge lød som om de gik og skændes udenfor kamera vinklen...

        Er da heller ikke i tvivl om at LHs hilsen i interviewet den anden dag, var til Kirkeskov især...
        LH=LN Lasse Nielsen:-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          LH=LN Lasse Nielsen:-)
          Det var da godt nok flot, hvor det så end kom fra... men ja, LN selvfølgelig...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            http://ekstrabladet.dk/sport/komment...cle5062118.ece

            Comment


              man skulle næsten tro Tøffe havde læst med herinde....det er jo lidt hvad størstedelen forventer.....min 3 point over de næste 2 runder eller bye bye troels

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                man skulle næsten tro Tøffe havde læst med herinde....det er jo lidt hvad størstedelen forventer.....min 3 point over de næste 2 runder eller bye bye troels
                Men det er jo Tøffe .. og EB ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Når man ser EFB (som ellers ikke har hentet mange point) bliver det tydeligt, hvorfor OB scorer så lidt.

                  Det første mål kommer der indlæg fra venstre og der er 4 EFB-spillere i feltet og indægget rammer en EFB´er. OB har alt for få folk i feltet ved indlæg og indlæggene rammer sjældent en OBer.

                  Det andet mål. Indlæg fra højre. En EFB-spiller i feltet. Han rammes ikke. Men der står 4 EFB spillere fordelt rundt foran feltet. Den bliver resolut sparket i kassen.

                  Næste EFB chance 3 i feltet og HHA på kanten af feltet.

                  Næste EFB chance. Indlæg, 3 i feltet og 2 på kanten af feltet.

                  Den manglende tro på egne evner gør sandsynligvis at OB-holdet ikke tør spille på den måde - det som TB kalder "opportunistisk" og efterlyser. Spillerne er bange for at indkassere endnu et mål - derfor spiller man forsigtigt og så vinder man ikke på det her niveau. Holdet er aldrig i overtal eller "ligetal" med modstanderen. Men det er TB, der burde have skabt et miljø og system, hvor spillerne tør være opportunistiske - det er bare ikke sket. Desværre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Når man ser EFB (som ellers ikke har hentet mange point) bliver det tydeligt, hvorfor OB scorer så lidt.

                    Det første mål kommer der indlæg fra venstre og der er 4 EFB-spillere i feltet og indægget rammer en EFB´er. OB har alt for få folk i feltet ved indlæg og indlæggene rammer sjældent en OBer.

                    Det andet mål. Indlæg fra højre. En EFB-spiller i feltet. Han rammes ikke. Men der står 4 EFB spillere fordelt rundt foran feltet. Den bliver resolut sparket i kassen.

                    Næste EFB chance 3 i feltet og HHA på kanten af feltet.

                    Næste EFB chance. Indlæg, 3 i feltet og 2 på kanten af feltet.

                    Den manglende tro på egne evner gør sandsynligvis at OB-holdet ikke tør spille på den måde - det som TB kalder "opportunistisk" og efterlyser. Spillerne er bange for at indkassere endnu et mål - derfor spiller man forsigtigt og så vinder man ikke på det her niveau. Holdet er aldrig i overtal eller "ligetal" med modstanderen. Men det er TB, der burde have skabt et miljø og system, hvor spillerne tør være opportunistiske - det er bare ikke sket. Desværre.
                    En stor forskel er HHA - OBs i flere sæsoner vigtigste spiller (fighten kom og forsvandt med ham) Det var der mange fans der ikke opdagede og desværre også Flyvske Bech.
                    Troels lever ikke i denne verden. Og han taler som alkoholikeren der har masser af gode forklaringer på, hvorfor han ikke mere vil komme hjem og tæske konen. Troels er ikke til klubhold. Men stadig et godt bud til at afløse Morten Olsen - som har lidt af de samme negative egenskaber.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      - Troels Bech vil ikke blive fyret i år. Det nægter jeg simpelthen at tro på, siger Morten Bisgaard til tv2.dk.
                      - Og det er slet ikke sådan, at hvis OB nu taber i aften, så bliver han fyret. Så alvorligt er det ikke. Men klubben har lagt et lille pres på Troels Bech ved at melde ud, at man vil i top syv. Alt andet vil være en skuffelse.

                      http://sporten.tv2.dk/2014-09-29-bis...ikke-traeneren

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                        - Troels Bech vil ikke blive fyret i år. Det nægter jeg simpelthen at tro på, siger Morten Bisgaard til tv2.dk.
                        - Og det er slet ikke sådan, at hvis OB nu taber i aften, så bliver han fyret. Så alvorligt er det ikke. Men klubben har lagt et lille pres på Troels Bech ved at melde ud, at man vil i top syv. Alt andet vil være en skuffelse.

                        http://sporten.tv2.dk/2014-09-29-bis...ikke-traeneren
                        Morten Bisgaard må tro hvad han vil. Jeg tror, at hvis vi ikke får minimum 1 point i de næste 2 kampe, så bliver han fyret. Man betaler hans løn kontrakten ud, og lader Joakim Mattson overtage holdet indtil sommer.

                        Når det så er sagt skulle Morten Bisgaard have været fyret ved TV2 for længst. Han er en rædselsfuld kommentator. Hans generelle viden omkring fodbold skal jeg ikke gøre mig klog på.
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                          Morten Bisgaard må tro hvad han vil. Jeg tror, at hvis vi ikke får minimum 1 point i de næste 2 kampe, så bliver han fyret. Man betaler hans løn kontrakten ud, og lader Joakim Mattson overtage holdet indtil sommer.

                          Når det så er sagt skulle Morten Bisgaard have været fyret ved TV2 for længst. Han er en rædselsfuld kommentator. Hans generelle viden omkring fodbold skal jeg ikke gøre mig klog på.
                          jeg tror også på en fyring hvis vi ikke får 3 point de næste 2 kampe
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg tror også på en fyring hvis vi ikke får 3 point de næste 2 kampe
                            Jeg håber du har ret!
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Meget af det vi andre tænker bliver skrevet her

                              http://www.bt.dk/blogs/troels-bech-e...indste-problem

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Meget af det vi andre tænker bliver skrevet her

                                http://www.bt.dk/blogs/troels-bech-e...indste-problem
                                "Der var sølvmedaljer flere år i træk, og det hele virkede sikkert og lækkert, men det duede ikke. Man havde skabt, vurderede ledelsen åbenbart, en klub, der havde mistet sin kultur."

                                Det hele virkede ikke sikkert og lækkert - det er en udpræget misforståelse i journalistkredse. Det hele var ved at gå i opløsning og den sidste sølvmedalje var jo mere held end forstand - man spillede jo ad helvede til hele det forår og truppen var i opløsning, fordi man ikke havde sikret sig ny ung sult løbende i truppen. De "gamle" kunne ikke holde gejsten længere, da det ikke blev til guld.

                                Så jeg synes faktisk, at det var rigtigt af OB at handle. Men desværre var det en lang række inkompetente handlinger der fulgte.

                                Comment

                                Working...
                                X