Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvornår vandt SønderjyskE, FCV eller Silkeborg, samt andre af de hold vi er sammenlignelige med, sidst 3 sejre i træk? Det er altså ret sjældent i superligaen.

    Uanset hvor dum og dumsmart Troels Bech er, så er holdet pt. ikke meget bedre end det, det viser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Hvornår vandt SønderjyskE, FCV eller Silkeborg, samt andre af de hold vi er sammenlignelige med, sidst 3 sejre i træk? Det er altså ret sjældent i superligaen.

      Uanset hvor dum og dumsmart Troels Bech er, så er holdet pt. ikke meget bedre end det, det viser.
      Det er jeg enig i, der skal vi nok op blandt de øverste for at finde det sådan oftere...

      Sønderjyske gjorde det foråret 13 - FcV er lidt mere naturligt, ikke lykkedes med det - SIF gjorde det i efteråret 10...

      Esbjerg gjorde det i foråret, 2 gange - Randers kan gøre det med en sejr i aften, men ellers gjorde de det i foråret(4 i træk)...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...e-traener-i-ob
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Hvornår vandt SønderjyskE, FCV eller Silkeborg, samt andre af de hold vi er sammenlignelige med, sidst 3 sejre i træk? Det er altså ret sjældent i superligaen.

          Uanset hvor dum og dumsmart Troels Bech er, så er holdet pt. ikke meget bedre end det, det viser.
          Vi er sammenlignelige med dem fordi vi præsterer under middel, ikke fordi vi har lige stort budget....
          Holdet er kontinuerligt blevet dårligere fordi der er blevet købt forkert ind og fordi Bech`s planer med holdet og de enkelte spillere skifter fra kamp til kamp....
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
            der blev tidligere spurgt til om der var evidens for at TB har tabt omklædningsrummet. Det citat fra LN er jo tydeligt tegn derpå, spillerne skyder på hinanden. Men de har jo også længe fået påskrevet at de mangler kvalitet, dette har den nuværende træner været eksponent for i flere medier sågar.

            På Tingbjerg Ground i onsdags (og nu nævner jeg ikke spillerne, for det er et udtryk for stemning og ikke personer) efter en fejlaflevering vender spiller 1 sig mod spiller 2 og udbryder lavmælt "hvorfor er du så fucking ringe" - TB er elendig og jeg begræder bare at netop min klub har været skudsmål for kejserens nye klæder over 3 omgange. Og jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg siden TBs ansættelse i denne omgang har støttet OB ved at håbe på nederlag. Det gjorde jeg også i onsdags, i den forhåbning at vi får en træner. Og alt den Ove P snak må altså forstumme. Der er én kandidat og kun éen han er fynbo og vores tidligere kaptajn og har sikret os en pokal titel tidligere. Velkommen hjem min General !
            Jamen så får du jo tit dit ønske opfyldt. Hvad er problemet?
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Altså havde der så bare været det flere "stimer" med 2 sejre i træk så... hold op grøn farve(sejr) er fattigt repræsenteret i farvekoderne over udfald af kampe, i mange perioder/halvsæsoner, de sidste år...

              Ud over de to omtalte stimer, har vi på snart 5 år kun vundet 2 kampe i træk 9 gange... Sæsonen 11/12 lykkedes det slet ikke for os at hente to i træk... (LO x 3 - Uffe x 1 - HC x 1 - TB x 4) 6..... SEKS gange, siden LO!!!!!!!!
              du hjælper altså ikke på mit humør med dine statistikker ;)

              - hold op hvor er det forfærdelig læsning, men har jo godt vidst det - måske ikke lige at det stod så slemt til.....men det er jo også sådanne stats der gør at troen på vi pludselig vender skuden sådan for alvor ikke rigtigt er til stede...

              Comment


                tror han får ret - troels får lidt snor endnu, men hvor meget....mit bud er de næste 2 kampe, taber vi dem ryger troels, det er så også op til en landsholdspause (igen-igen) så kan en ny træner lige få et par uger til at få styr på tropperne

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  du hjælper altså ikke på mit humør med dine statistikker ;)

                  - hold op hvor er det forfærdelig læsning, men har jo godt vidst det - måske ikke lige at det stod så slemt til.....men det er jo også sådanne stats der gør at troen på vi pludselig vender skuden sådan for alvor ikke rigtigt er til stede...
                  Og det var jo egentlig også det debatten tog sit udspring i, det med lige at få nogle sejre til selvtilliden, og samtidig arbejdsro... og ikke så meget hvad andre klubber heller ikke har præseteret(den er ikke til dig)... Det er godt nok svært at se, ja først og fremmest hvor stimen skal komme fra, men også hvordan vi efterfølgende skal evne at få noget ud af den...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Der er jo som sådan ikke det store at være uenig i... men som han selv slutter artiklen: "Den bedste måde at sikre det på, er at vinde fodboldkampe"

                    Så er vi jo tilbage ved starten...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Og det var jo egentlig også det debatten tog sit udspring i, det med lige at få nogle sejre til selvtilliden, og samtidig arbejdsro... og ikke så meget hvad andre klubber heller ikke har præseteret(den er ikke til dig)... Det er godt nok svært at se, ja først og fremmest hvor stimen skal komme fra, men også hvordan vi efterfølgende skal evne at få noget ud af den...
                      helt enig - sejre vil uden tvivl hjælpe på selvtilliden, men så skal de også komme i nogle stimer - hjælper ikke vi får en sejr der bliver efterfulgt af et par uafgjorte, et par nederlag og så en sejr til.....det for ustabilt......og jeg kan bare ikke se hvordan vi skal komme ind i en sådan stime....bare 2 sejre i træk til at starte på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                        der blev tidligere spurgt til om der var evidens for at TB har tabt omklædningsrummet. Det citat fra LN er jo tydeligt tegn derpå, spillerne skyder på hinanden. Men de har jo også længe fået påskrevet at de mangler kvalitet, dette har den nuværende træner været eksponent for i flere medier sågar.

                        På Tingbjerg Ground i onsdags (og nu nævner jeg ikke spillerne, for det er et udtryk for stemning og ikke personer) efter en fejlaflevering vender spiller 1 sig mod spiller 2 og udbryder lavmælt "hvorfor er du så fucking ringe" - TB er elendig og jeg begræder bare at netop min klub har været skudsmål for kejserens nye klæder over 3 omgange. Og jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg siden TBs ansættelse i denne omgang har støttet OB ved at håbe på nederlag. Det gjorde jeg også i onsdags, i den forhåbning at vi får en træner. Og alt den Ove P snak må altså forstumme. Der er én kandidat og kun éen han er fynbo og vores tidligere kaptajn og har sikret os en pokal titel tidligere. Velkommen hjem min General !
                        det er fandme crazy læsning ! Nu gætter jeg: Emil til kirkeskov... Det kunne i hvert fald forklare hvorfor kirkeskov spillede på serie 5 niveau efterfølgende. Hvis det er rigtigt burde Emil aldrig spille for førsteholdet mere - det er utilgivelig opførsel i professionel sport. Men TB har ikke nosserne til at sætte ham på bænken.

                        Comment


                          Nu så jeg OB - SønderjyskE live, og sad lige ud for Emil Larsen i 2. halvleg - og kunne derfor følge ham tæt. Han har simpelthen en så ødelæggende attitude, at det skriger til himlen. Han løber stort set ikke når OB ikke har bolden - og Troels Bech lader ham alligevel blive på banen. Jeg er rystet over, at det kan ske på dét niveau. Han er ikke en holdspiller, og bliver det aldrig. Jeg havde flået ham på bænken hvis jeg var træner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Der er jo som sådan ikke det store at være uenig i... men som han selv slutter artiklen: "Den bedste måde at sikre det på, er at vinde fodboldkampe"

                            Så er vi jo tilbage ved starten...


                            Jeg har stor respekt for Martin Davidsen og hans holdninger til OB og artiklen har også mange fornuftige synspunkter og, nej der er ikke nogen garanti for at et trænerskifte i OB vil have nogen kæmpe resultatmæssig effekt fra dag et, og ledelsen skal naturligvis ikke gå i panik bare fordi vi taber til 1. Divisions bundhold og generelt har fået en miserabel sæsonstart (fakta). Problemet er bare at hele Troels Bech-kritikken lige nu ikke blot er et udtryk for at folk er frustrerede over en svær sæsonstart med mange nye spillere og et hold der lige skal finde sammen osv.. Det her har været virkelig længe undervejs og jeg mener faktisk de fleste OB-fans har været ret tålmodige de seneste 2-3 sæsoner, hvor vi lige fra TB-starten har været vidner til en cheftræner som har famlet læs mht. hvad det helt præcist er han vil med det her hold.
                            Først er det boldbesiddelse og pasningsspil han fokuserer på, men dette bliver bl.a. ødelagt af undskyldninger omkring baneforhold som ikke er optimale til den type bold!!!. Vi redder lige akkurat røven med en 10 plads og Troels erkender at vi har brug for en plan B mht spilsystem, men vores hold viser sig bl.a at være alt for sårbare på alt, hvad der hedde dødbolde men igen redder vi røven og Troels prøver igen at justere og vi rammer en 8. plads, igen i en sæson , hvor nedrykning er et tema hele vejen for os.
                            Denne sæson er TB's fokus så, at få bedre styr på dødbolde og vores defensiv generelt, hvilket der jo absolut ikke kan indvendes noget imod, og det lykkedes os da næsten også at holde Brønshøj fra scoring osv. Til gengæld skabte vi stort set ingen chancer selv og igen så står jeg bare tilbage med en følelse af, at vi har en træner som famler og konstant er minimum et skridt efter vores modstandere. Hvis man kigger tilbage på kampinterviews mm. fra de seneste 3 sæsoner, så er det bare påfaldende, hvor enslydende forklaringerne/undskyldningerne for diverse nederlag er: Vi var ikke klar fra start, ikke nok løb for hinanden, for stor afstand imellem kæderne, personlige fejl, manglende kollektivt presspil, vi mangler spilleglæde, vi går pludselig i stå osv......det er grundlæggende ting som i min verden i høj grad falder tilbage på træneren og hans evner som motivator, især når det bare fortsætter sæson efter sæson.
                            Troels Bech har ikke været nogen fantastisk træner for OB (heller ikke i 3.forsøg) og det vil bare være rart at få en rigtig fodboldtræner som kan sit kram uden så meget tom snak.

                            Comment


                              Enig....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                det er fandme crazy læsning ! Nu gætter jeg: Emil til kirkeskov... Det kunne i hvert fald forklare hvorfor kirkeskov spillede på serie 5 niveau efterfølgende. Hvis det er rigtigt burde Emil aldrig spille for førsteholdet mere - det er utilgivelig opførsel i professionel sport. Men TB har ikke nosserne til at sætte ham på bænken.
                                Til gengæld vil jeg gerne tilslutte mig den observation - tror det var ChrisOB - havde omkring Emil Larsens indsats i Brønshøj kampen. Han virkede virkeligt som en der havde viljen og lysten til at afgøre kampen og lavede mange forgæves løb. Ja, han slog også lidt for meget ud med armene når han ikke fik bolden (ofte stod han ikke fri). Jeg fulgte ham tæt fra sidelinjen kampen igennem og det er da tydeligt at han er langt fra hans tidligere niveau og kunne med fordel tabe lidt kilo, men hold nu op hvor kan jeg forstå frustrationerne når holdet fuldstændigt opgiver pasningsspil ved jorden og sætter bolden på spil med højdere hele tiden. Brønshøj vandt vel 80% af andenboldene!
                                Der er katastrofal mangel på tro på egne og sidemandens evner på vores hold!

                                Comment

                                Working...
                                X