Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

FYR HAM!!! Han får SLET IKKE noget ud af holdet... Det går galt da han skifter Greve ind for Lado! Vil forsvare en smal 1-0 hjem i 20 min... Kampen skal LUKKES først!

Comment

NÅ drenge - skal vi have gang i tråden igen ;)

endnu en kamp der bare skulle vindes....ender med 1 point fordi vi igen igen giver initiativet fra os, og pt lægger vi med 0,75p/kamp......ganger vi op ender vi på 24,75 lad os runde op og sige 25.......det overlever vi ikke på

Comment

Den snor KAN bare ikke være længere..

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          FYR HAM!!! Han får SLET IKKE noget ud af holdet... Det går galt da han skifter Greve ind for Lado! Vil forsvare en smal 1-0 hjem i 20 min... Kampen skal LUKKES først!
          Var det ikke snarere 75 minutter?

Comment

Det er bare statistik - og fortæller ikke det hele.

Jeg mener, det er mere relevant at se på spillet og TB's dispositioner i kampene.

Spellmann og Skulasson sammen på midten, er ganske enkelt ikke kreativt nok. De er ikke gode nok til at holde i bolden i pressede perioder, og formår ikke at strikke afleveringer nok sammen. Istedet mister man bolden for hurtigt, der giver farlige omstillinger til modstanderen. Ari og MS kæmper godt for det, men det er ikke nok.

Vi skabte en stor chance til Spellmann i det 8x. minut efter flot opspil, hvor Emil har bevæget sig ind på midten, og klogt kører bolden rundt i trekanter, i egne rækker og når åbningen bød sig, kommer temposkiftet, og vupti så stod Spellmann jo nærmest fri på kanten af feltet til afslutning, der resulterede i hjørnespark. Mere af det - for det frustrerer modstanderen at løbe rundt, og ikke kan få bolden. Så må tiki-taka haderne der hellere vil se blodet sprøjte, se fodbold med 2. holdet.... Det giver - ret ofte - resultater at være, det spildominerende hold.

Hvorfor skal en kamp som tydeligt er HELT åben forsøges forsvaret hjem med 15-20 min. igen? (Lado -> <- Greve) Bodul sad altså også på bænken og med ham kunne man have fortsat i 4-4-2, som skabte tryk nok mod deres bagkæde. Det hjalp jo INTET på hverken det off. eller def. at få Greve på banen. Der blev blot omrokeret lidt på formationen, så en træt TM nu lå alene i front. Det er ikke godkendt!
            Last edited by Z.A.E; 21-09-2014, 15:27.

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              det er da ikke helt rigtigt. De første 20-25 min var flotte synes jeg. Det kan ikke komme bag på dig at Lado ikke helt er klar til en hel kamp endnu og det var da en angriber for angriber ved begge udskiftningerne på de pladser. Holdet mister momentum i dag og virker stadig skrøbelige under pres hvor af- og opspil til de foreste folk ikke er særlig godt. Den fysiske indsats kan næsten alle være bekendt i dag hvor der blev fightet godt igen.
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Den må jo så være til mig...

Jeg synes netop det er mig der har sat og ramset navne op, både i tiden før og efter TB... men du som den nuancerede, har overhovedet ikke tillagt de navne nogen værdi... Du har ene og alene snakket FÅ navne der forlod EfB, snakket nedrykning 2 sæsoner efter... Du har ikke tillagt indkøb nogen værdi, de profiler der var med TB hele forløbet igennem har du heller ikke, heller ikke 4. pladsen sæsonen efter TB, den sprang du over og gik direkte videre til nedrykningen, i et argument der hed at så har materialet nok ikke været så godt alligevel(under TB, forstået)... Tiden i FcM holdt du dig fra, ligesom du har gjort med at svare på en del spørgsmål(indlæg) når man vil have præciseret... OB, SIF, og nu Esbjerg, er alle 3 klubber der nærmest er talt ned til ikke at have haft en egentlig konkurrence evne i en årrække, for at mildne kritikken af TB...

Det er altså ikke nuanceret... Det virker mere som om det kun handler om at forsvare TB...

Det du er kommet med af kritik i vores debatter, det er sætninger som "jeg er ikke kun tilfreds" og lignende... det er altså svært at blive klog på... så kunne vi andre for vores vedkommende jo bare sige, vi er ikke kun utilfredse... og så kunne vi ellers angribe alt det positive, uden du kunne sige noget til det...
                Det overordnede emne vi snakkede om var, hvorvidt TB har leveret godkendte resultater tidligere. I Esbjergtiden har jeg fremhævet, at det menete jeg han gjorde de første 2,5 sæson set ift spillermaterialet altså 2005/06, 2006/07 og 2007/08.

Du lister 15-16 spillere op. To af dem spillede ikke under TB, så det skal vi ikke dvæle mere ved. 2 andre skiftede efter TBs første halvsæson (Kolja, Berglund).

Af dem du nævner spillede følgende i Esbjerg i sæsonen 2006/07:

Zimling, Nyren, Winde, Jesper Bech, Jesper Jørgensen, Jerry Lucena, Søren Rieks (338 minutter), Martin Vingaard, Derveld (23 kampe), Klarstrøm, Frank Hansen

Af dem du nævner spillede følgende i Esbjerg i sæsonen 2007/08:

Zimling (16 kampe), Nyren, Winde, Jesper Bech, Jesper Jørgensen, Søren Rieks, Martin Vingaard, Derveld (11 kampe), Klarstrøm, Frank Hansen, Björck (12 kampe).

I sæson 2006/07 skulle der spilles en del nye spillere ind, fordi man fra sommeren 2006 til sommeren 2007 mistede Hans Henrik Andreasen, Jan Kristiansen, Jakob Poulsen, Fredrik Berglund og Anders Møller. Det er væsentlige profiler at miste med så kort tid.

Jeg er enig med dig i, at Esbjerg havde mange spændende spillere i truppen. I 2006-sæsonen var især Jesper Bech, Zimling, Lucena og Vingaard profiler. Nyren var også god, men 20 mål over 3 sæsoner gør ham nu ikke til en topangriber i mine øjne. Derveld var et pænt stykke fra det han leverede i OB.

Esbjerg fik en 7.plads og 40 point i 2006/07. I mine øjne ikke en underpræstation set ift de store udskiftninger og at en del skulle spilles ind. Det er dog ikke imponerende, men diskussionen handlede om hvorvidt TB har underpræsteret.

I 2007-08 fik Esbjerg en 7. plads og 45 point. I mine øjne ikke at underpræstere.

Sæsonen efter var en katastrofe for TB i Esbjerg. Året efter blev Esbjerg nummer 4. Blandt andet indkøbet af Tim Janssen (15 mål) gav et boost. Sæsonen viste holdets potentiale. Sæsonen efter, hvor holdet rykkede ned, viste hvor skrøbeligt fundamentet var i Esbjerg. Begge de to sæsoner er selvfølgelig interessante at*spejle TBs præstationer i. Og her tænker jeg kun på de første 2,5 sæson. Det elendige resultat i TBs sidste sæson skal ikke spejles i at Esbjerg senere rykkede ned. Den TB-sæsonstart var bare gennemført ringe og selvfølgelig ikke i nærheden af at være godkendt.

FCM-tiden var heller ikke godkendt, så den er der vel ikke mere at sige om.

Ift Silkeborg og de første to perioder i Odense er jeg ikke helt klar over hvad jeg skal svare på. Jeg mener ikke han underpræsterede i nogen af de 3 sæsoner i Silkeborg, og det mener jeg heller ikke han gjorde i 3 af 4 sæsoner i OB, og det var det diskussionen gik på for mig, fordi en bruger for et par dage siden fremhævede, at TB næsten altid underpræsterer.

Og så må vi vist hellere lade være at snakke mere om fortiden. Der er vist rigeligt at snakke om ift nutiden:-(
                Last edited by OB er Gud; 21-09-2014, 21:16.

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Det overordnede emne vi snakkede om var, hvorvidt TB har leveret godkendte resultater tidligere. I Esbjergtiden har jeg fremhævet, at det menete jeg han gjorde de første 2,5 sæson set ift spillermaterialet altså 2005/06, 2006/07 og 2007/08.

Du lister 15-16 spillere op. To af dem spillede ikke under TB, så det skal vi ikke dvæle mere ved. 2 andre skiftede efter TBs første halvsæson (Kolja, Berglund).

Af dem du nævner spillede følgende i Esbjerg i sæsonen 2006/07:

Zimling, Nyren, Winde, Jesper Bech, Jesper Jørgensen, Jerry Lucena, Søren Rieks (338 minutter), Martin Vingaard, Derveld (23 kampe), Klarstrøm, Frank Hansen

Af dem du nævner spillede følgende i Esbjerg i sæsonen 2007/08:

Zimling (16 kampe), Nyren, Winde, Jesper Bech, Jesper Jørgensen, Søren Rieks, Martin Vingaard, Derveld (11 kampe), Klarstrøm, Frank Hansen, Björck (12 kampe).

I sæson 2006/07 skulle der spilles en del nye spillere ind, fordi man fra sommeren 2006 til sommeren 2007 mistede Hans Henrik Andreasen, Jan Kristiansen, Jakob Poulsen, Fredrik Berglund og Anders Møller. Det er væsentlige profiler at miste med så kort tid.

Jeg er enig med dig i, at Esbjerg havde mange spændende spillere i truppen. I 2006-sæsonen var især Jesper Bech, Zimling, Lucena og Vingaard profiler. Nyren var også god, men 20 mål over 3 sæsoner gør ham nu ikke til en topangriber i mine øjne. Derveld var et pænt stykke fra det han leverede i OB.

Esbjerg fik en 7.plads og 40 point i 2006/07. I mine øjne ikke en underpræstation set ift de store udskiftninger og at en del skulle spilles ind. Det er dog ikke imponerende, men diskussionen handlede om hvorvidt TB har underpræsteret.

I 2007-08 fik Esbjerg en 7. plads og 45 point. I mine øjne ikke at underpræstere.

Sæsonen efter var en katastrofe for TB i Esbjerg. Året efter blev Esbjerg nummer 4. Blandt andet indkøbet af Tim Janssen (15 mål) gav et boost. Sæsonen viste holdets potentiale. Sæsonen efter, hvor holdet rykkede ned, viste hvor skrøbeligt fundamentet var i Esbjerg. Begge de to sæsoner er selvfølgelig interessante at*spejle TBs præstationer i. Og her tænker jeg kun på de første 2,5 sæson. Det elendige resultat i TBs sidste sæson skal ikke spejles i at Esbjerg senere rykkede ned. Den TB-sæsonstart var bare gennemført ringe og selvfølgelig ikke i nærheden af at være godkendt.

FCM-tiden var heller ikke godkendt, så den er der vel ikke mere at sige om.

Ift Silkeborg og de første to perioder i Odense er jeg ikke helt klar over hvad jeg skal svare på. Jeg mener ikke han underpræsterede i nogen af de 3 sæsoner i Silkeborg, og det mener jeg heller ikke han gjorde i 3 af 4 sæsoner i OB, og det var det diskussionen gik på for mig, fordi en bruger for et par dage siden fremhævede, at TB næsten altid underpræsterer.

Og så må vi vist hellere lade være at snakke mere om fortiden. Der er vist rigeligt at snakke om ift nutiden:-(
                  Ja, det er rigtigt, men nu tog vi jo ikke diskussionen over en kam, men fra sæson til sæson...

Ja, det er jo de navne jeg har nævnt, og forsøgt at forklare dig i to dage... og at Janssen kom efterfølgende og var en ny profil, forsøgte jeg også... så ved ikke helt hvad du vil med det..? men okay, nu konstaterede du jo også at vi/jeg ikke ved noget om materialet...
                  ... men jeg er da glad for du endelig kunne erklære dig enig i at de havde en spændende trup, det kunne du jo bare have skrevet tidligere, i stedet for kun at tale det ned... jeg skal da igen også lige for god ordens skyld nævne, at hans første halvår også var godkendt i min bog...

At du reagerede på den anden brugers indlæg der, synes jeg var fint...

Ellers er jeg enig med dig og de andre herinde i tråden nu, ingen grund til at fortsætte, troede egentlig også vi var ovre det, og snakkede nuancer nu... :-)

Tak for kampen... :-)
                  Last edited by Kaspernon; 22-09-2014, 09:26.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ja, det er rigtigt, men nu tog vi jo ikke diskussionen over en kam, men fra sæson til sæson...

Ja, det er jo de navne jeg har nævnt, og forsøgt at forklare dig i to dage... og at Janssen kom efterfølgende og var en ny profil, forsøgte jeg også... så ved ikke helt hvad du vil med det..? men okay, nu konstaterede du jo også at vi/jeg ikke ved noget om materialet...
                    ... men jeg er da glad for du endelig kunne erklære dig enig i at de havde en spændende trup, det kunne du jo bare have skrevet tidligere, i stedet for kun at tale det ned... jeg skal da igen også lige for god ordens skyld nævne, at hans første halvår også var godkendt i min bog...

At du reagerede på den anden brugers indlæg der, synes jeg var fint...

Ellers er jeg enig med dig og de andre herinde i tråden nu, ingen grund til at fortsætte, troede egentlig også vi var ovre det, og snakkede nuancer nu... :-)

Tak for kampen... :-)
                    Nu vi snakker nuancer, så tror jeg desværre der ryger en del af slagsen, når man skriver, fordi man enten har kommenteret et eller andet i en anden sammenhæng eller tager for givet, at den anden part godt kan regne ud, hvad man mener - fx at du godt kunne regne ud, jeg syntes Esbjerg havde et spændende hold, men det var så tydeligvis ikke sådan du tolkede mine tidligere skriv:-). Mit udgangspunkt var, at holdet var spændende, men påvirket af udskiftninger af en håndfuld profiler fra forsvar til angreb.

Også tak for kampen herfra:-) Vi minder sgu snart om et gammelt ægtepar, der skændes indtil alting bliver godt igen, og så kører pladen igen:-) Energien er der! Glæder mig til den i højere grad skal bruges til noget konstruktivt. Fx at hæve hænderne over hovedet og klappe over et eller andet på stadion:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det er da ikke helt rigtigt. De første 20-25 min var flotte synes jeg. Det kan ikke komme bag på dig at Lado ikke helt er klar til en hel kamp endnu og det var da en angriber for angriber ved begge udskiftningerne på de pladser. Holdet mister momentum i dag og virker stadig skrøbelige under pres hvor af- og opspil til de foreste folk ikke er særlig godt. Den fysiske indsats kan næsten alle være bekendt i dag hvor der blev fightet godt igen.
                      At tage Desler ud til fordel for Kryger var en kæmpe bommert, som jeg ser det.....det var tydeligvis en defensiv indskiftning og Kryger bragte intet.
                      Den føring skulle ikke forsvares hjem.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Skal i så også have sex?

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          At tage Desler ud til fordel for Kryger var en kæmpe bommert, som jeg ser det.....det var tydeligvis en defensiv indskiftning og Kryger bragte intet.
                          Den føring skulle ikke forsvares hjem.
                          Helt enig

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            NÅ drenge - skal vi have gang i tråden igen ;)

endnu en kamp der bare skulle vindes....ender med 1 point fordi vi igen igen giver initiativet fra os, og pt lægger vi med 0,75p/kamp......ganger vi op ender vi på 24,75 lad os runde op og sige 25.......det overlever vi ikke på
                            I mange klubber var TB blevet fyret nu. Realistisk set bør det være sådan, at hvis vi ikke får minimum 3 point i de to næste kampe, så skal han ud af vagten. Så er det ti kampe med 6-8 point. Det ville være katastrofalt. At jeg så ikke tror, han bliver fyret er en anden sag.

Jeg kan egentlig godt lide TB, men det må da efterhånden være klart for enhver, at manden ikke ligefrem bringer os fremad. Det kan umuligt blive værre, end det er nu!

Comment

Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              I mange klubber var TB blevet fyret nu. Realistisk set bør det være sådan, at hvis vi ikke får minimum 3 point i de to næste kampe, så skal han ud af vagten. Så er det ti kampe med 6-8 point. Det ville være katastrofalt. At jeg så ikke tror, han bliver fyret er en anden sag.

Jeg kan egentlig godt lide TB, men det må da efterhånden være klart for enhver, at manden ikke ligefrem bringer os fremad. Det kan umuligt blive værre, end det er nu!
                              Når DU siger det.....så er vi langt ude :D.

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg

Det tænkte de jo også i AGF sidste år da de fyrede Peter Sørensen

Comment

Working...
                                X