Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB er Gud - du er ikke den eneste der er træt at unuanceret syn og indlæg om hbor lort TB er osv. Den negativitet vi har på dette forum dræber så meget det sammenhold der burde være.
    Vi er ikke et tophold -
    Vi er en storklub. Vi er i en svær periode med enorme omstillinger. Vejen er lang og sej men det ændrer ikke på at det kun gør det hele meget værre ved ikke at bakke op, eller finde høtyvene frem ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Ok. Så forstår jeg så bare ikke hvorfor du bringer Tim Janssen og Thomas Gaardsøe på banen, når snakken handler om, hvorvidt TB har leveret godkendte resultater i sine klubber.

      Du nævner 10-12 navne. 4 af dem har ikke spillet under TB i Esbjerg. Flere af dem spillede kun en halv sæson: Berglund, Bjorck (ca 20 kampe) og man kan også tilføje Anders Møller som også kun spillede det første halve år med TB. Der røg mange profiler fra Esbjerg i de år. Jeg vil da gætte på, at det har været en medvirkende årsag til, at Ove Pedersen ret pludseligt sagde sit job op i Esbjerg. Nedrykningen et par år efter TB er vel et resultat af, at de spillere røg ud.

      Og for 127. gang: Jeg har ingen interesse i at få TB til at se bedre ud. Jeg har en interesse i at udfordre når folk skyder over målet, fordi det er med til at skabe mere negativitet end højest nødvendigt. Om træneren hedder TB eller ej er jeg faktisk ret ligeglad med.
      Det gjorde jeg fordi du selv skrev, at 2 år efter TB rykkede Esbjerg ned, så materielet i den tid(under og efter TB) har nok ikke været mere skræmmende alligevel... Samt at du skrev, at de efter TB tiden, satsede meget på deres egne unge folk... Derfor skrev jeg Janssen, Gaardsø, mfl... for at vise at der var godt med nyindkøbte kræfter/profiler/erfaring, samt gamle spillere...

      Nej, for de 2 var fejl, og de andre 2 har jeg lige igen forklaret hvorfor jeg nævnte, jeg har ikke skrevet at de har spillet under TB... Det er rigtigt der var folk han kun havde et halvt år, men der nævner jeg så også navne, fordi der også kom nye til, nye profiler, erfaring, bærende kræfter, hvilket du overhovedet ikke tillægger nogen værdi... Ja, for der blev jo også solgt spillere årerne efter TB, husker da også at Ove P valgte at smide Hradecky på mål lige pludselig, for som han selv sagde, for at få ham solgt...

      Okay, jamen det skal du da endelig også gøre. men jeg kan ikke se der skulle blive skudt over målet SÅ tit, eller at endnu en klub, over flere år, ikke skulle have haft haft nogen egentlig styrke... du glemmer tiden i Midtjylland, du ignorerer 4. pladsen til EfB året efter TB, osv... men beklager jeg igen lod mig rive med på den tanke...
      Last edited by Kaspernon; 20-09-2014, 11:16.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        OB er Gud - du er ikke den eneste der er træt at unuanceret syn og indlæg om hbor lort TB er osv. Den negativitet vi har på dette forum dræber så meget det sammenhold der burde være.
        Vi er ikke et tophold -
        Vi er en storklub. Vi er i en svær periode med enorme omstillinger. Vejen er lang og sej men det ændrer ikke på at det kun gør det hele meget værre ved ikke at bakke op, eller finde høtyvene frem ...
        Jeg synes nu også, at der bliver bakket op, så meget som man nu kan forvente på et hold, der er dykket, som vi er.
        Med vores resultater under Troels Bech in mente, og sådan som vi har præsteret indtil videre i denne sæson, kan jeg godt forstå, at man er skeptisk og kritisk over for projekt Troels Bech.

        Jeg har længe været positiv over for projektet med Troels Bech i spidsen, men siden den nye sæson, og med det vi har leveret, har jeg meget svært ved at tro på det. Jeg synes ikke, han skal fyres lige nu og her, men jeg kan på ingen måde se en forlængelse med ham, og hvis vi ikke ligger solidt over stregen til vinter, så skal han ud, som jeg ser det. Jeg tror dog næppe på, at vi går ud og henter en hel masse point i de næste ti kampe, selvom jeg synes, at vi har et hold, der i hvert fald burde være et par pladser og et solidt antal point over stregen. Jeg kan smadder godt lide Troels Bech, og jeg ville elske, at han præsterede bedre med OB, så han kunne få flere år til at skabe den kontinuitet, som ethvert fodboldhold har brug for. Men med den ikke-eksisterende udvikling, der har været i to år nu, kan man snart ikke forsvare ham mere.

        Med 5 point i 7 kampe og kun et enkelt point på hjemmebane, så synes jeg ærlig talt, det er unuanceret ikke at være kritisk over for Troels Bech og ledelsen i det hele taget - specielt taget i betragtning af, at han altså nu har haft to år til at få implementeret noget spil, der fungerer. Det er klart, at vi skal støtte op om holdet, og det synes jeg også, der bliver gjort, men at støtte er jo ikke det samme som at være en ukritisk nikkedukke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          OB er Gud - du er ikke den eneste der er træt at unuanceret syn og indlæg om hbor lort TB er osv. Den negativitet vi har på dette forum dræber så meget det sammenhold der burde være.
          Vi er ikke et tophold -
          Vi er en storklub. Vi er i en svær periode med enorme omstillinger. Vejen er lang og sej men det ændrer ikke på at det kun gør det hele meget værre ved ikke at bakke op, eller finde høtyvene frem ...
          ---

          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          I hans 4. sæson var målet en 4.plads. Vi blev nummer 6. Havde vi vundet over AaB i en af de sidste kampe var vi blevet nummer 4. Det er selvfølgelig hvis og hvis, men trods alt ikke langt fra målet.
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          To år efter TB rykkede Esbjerg ned, så mere skræmmende var spillermaterialet vel heller ikke.

          Det her er da også virkelig nuanceret...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            OB er Gud - du er ikke den eneste der er træt at unuanceret syn og indlæg om hbor lort TB er osv. Den negativitet vi har på dette forum dræber så meget det sammenhold der burde være.
            Vi er ikke et tophold -
            Vi er en storklub. Vi er i en svær periode med enorme omstillinger. Vejen er lang og sej men det ændrer ikke på at det kun gør det hele meget værre ved ikke at bakke op, eller finde høtyvene frem ...
            Der er vist ingen der kalder tb for lort....måske kun dig i et forsøg på at gøre andres kritik mere skinger end den i virkeligheden er. og hvem snakker om ikke at bakke op? Bare fordi man er kritisk kan man da godt bakke op - igen blander du ting sammen. Lad venligst være med det. Jeg håber på troels lykkedes....jeg tror ikke længere på det igen forholder jeg mig kritisk til hans (manglende) resultater i OB tiden

            Comment


              Har vi efterhånden ikke snart været hele vejen rundt i TB-diskussionen? Kan der vendes flere sten - jeg tror det ikke - I/vi bliver aldrig enige og fred være med det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Jeg synes nu også, at der bliver bakket op, så meget som man nu kan forvente på et hold, der er dykket, som vi er.
                Med vores resultater under Troels Bech in mente, og sådan som vi har præsteret indtil videre i denne sæson, kan jeg godt forstå, at man er skeptisk og kritisk over for projekt Troels Bech.

                Jeg har længe været positiv over for projektet med Troels Bech i spidsen, men siden den nye sæson, og med det vi har leveret, har jeg meget svært ved at tro på det. Jeg synes ikke, han skal fyres lige nu og her, men jeg kan på ingen måde se en forlængelse med ham, og hvis vi ikke ligger solidt over stregen til vinter, så skal han ud, som jeg ser det. Jeg tror dog næppe på, at vi går ud og henter en hel masse point i de næste ti kampe, selvom jeg synes, at vi har et hold, der i hvert fald burde være et par pladser og et solidt antal point over stregen. Jeg kan smadder godt lide Troels Bech, og jeg ville elske, at han præsterede bedre med OB, så han kunne få flere år til at skabe den kontinuitet, som ethvert fodboldhold har brug for. Men med den ikke-eksisterende udvikling, der har været i to år nu, kan man snart ikke forsvare ham mere.

                Med 5 point i 7 kampe og kun et enkelt point på hjemmebane, så synes jeg ærlig talt, det er unuanceret ikke at være kritisk over for Troels Bech og ledelsen i det hele taget - specielt taget i betragtning af, at han altså nu har haft to år til at få implementeret noget spil, der fungerer. Det er klart, at vi skal støtte op om holdet, og det synes jeg også, der bliver gjort, men at støtte er jo ikke det samme som at være en ukritisk nikkedukke.
                Jeg er egentlig meget på linje med dig ift TB, selvom det må lyde helt surrealistisk med de intentioner, jeg bliver skudt i skoene, når jeg argumenterer for, at TB er bedre, end det rygte man indimellem kan få ud af at læse med herinde:-)

                Jeg er dog nok lidt mere optimistisk end dig ift mulighederne. For første gang i mands minde kan vi stille med et hold, hvor alle pladser bliver dækket ind af spillere, der er naturlige på pladsen. Især glæder jeg mig over, vi bør kunne angribe i begge sider. Dog er der en nervøs trækning eller to over målmandssituationen, Falks holdbarhed og om vi har fået et skarp angreb.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  ---






                  Det her er da også virkelig nuanceret...
                  Når du hiver mit citat om TBs 4.sæson i OB ud af en sammenhæng ser det meget unuanceret ud.

                  Sammenhængen var en diskussion om, hvorvidt TB tidligere har levet op til målsætninger. Jeg fremdrog, at det gjorde han de første 2,5 sæsoner i OB, og at han i den 4. sæson var en enkelt sejr over AaB fra også at leve op til målsætningen det år. Så tilføjede jeg det du citerer om, at det trods alt ikke var langt fra målsætningen. Jeg synes du misbruger det citat for at få mig til at se unuanceret ud.
                  Last edited by OB er Gud; 20-09-2014, 17:55.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Når du hiver mit citat om TBs 4.sæson i OB ud af en sammenhæng ser det meget unuanceret ud.

                    Sammenhængen var en diskussion om, hvorvidt TB tidligere har levet op til målsætninger. Jeg fremdrog, at det gjorde han de første 2,5 sæsoner i OB, og at han i den 4. sæson var en enkelt sejr over AaB fra også at leve op til målsætningen det år. Så tilføjede jeg det du citerer om, at det trods alt ikke var langt fra målsætningen. Jeg synes du misbruger det citat for at få mig til at se unuanceret ud.
                    Det citat, det var det ENESTE du svarede mig omkring det PUNKT der hed 4. sæson, da du svarede på mit FØRSTE indlæg(det med udtalelserne fra sportsdirekektørerne)

                    Efterfølgende kom der en diskussion bla. om det, fordi det selvfølgelig ikke var nok bare at lukke debatten med det svar...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Har vi efterhånden ikke snart været hele vejen rundt i TB-diskussionen? Kan der vendes flere sten - jeg tror det ikke - I/vi bliver aldrig enige og fred være med det
                      du har ganske ret - det hele kører lidt på repeat....og jeg prøver også at holde mig lidt væk - men det er sgu svært at holde sig i skindet, når de igen igen lidt for (efter min mening) jubel-optismister-troels-er-den-bedste, men når de går i gang igen med deres meget "nuancerede" synspunkter - og derved siger at man ikke er nuanceret fordi man er en smule kritisk overfor det der sker....fingrene kribler....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        du har ganske ret - det hele kører lidt på repeat....og jeg prøver også at holde mig lidt væk - men det er sgu svært at holde sig i skindet, når de igen igen lidt for (efter min mening) jubel-optismister-troels-er-den-bedste, men når de går i gang igen med deres meget "nuancerede" synspunkter - og derved siger at man ikke er nuanceret fordi man er en smule kritisk overfor det der sker....fingrene kribler....
                        jeg er enig med dig i at diskutionen kører på "repeat" pt, og at vi må være enige om at der er uenighed på forum ang. TB. Uden at kaste benzin på bålet vil jeg gerne påstå at debatten ikke kun drejer sig om at "TB er den bedste" men ligeså meget om alternativet Mattson/Ove P. eller andre ville kunne gøre det bedre under de givne omstændigheder, når "TB-raus"fløjen forlanger dette, især OB-er-Gud har udfordret argumenterne på en, synes jeg, sober måde. Jeg selv er ikke blevet mere sikker på hvor jeg er henne i den sag, men jeg er sikker på at JH m.fl. har et vågent øje med situationen og måske også har forhørt sig i truppen hvordan stemningen er ang. TB/Mattson.

                        Nok om det, kampen idag SKAL vindes med alle for hånden værende midler i form af hidsig fight, urimelige straffespark til os, OG AL MULIG ANDEN HJÆLP FRA OS FANS
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          urimelige straffespark til os
                          Det lyder simpelthen alt for urealistisk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Det lyder simpelthen alt for urealistisk
                            jahjoh...men på et tidspunkt vender bøtten vel
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              du har ganske ret - det hele kører lidt på repeat....og jeg prøver også at holde mig lidt væk - men det er sgu svært at holde sig i skindet, når de igen igen lidt for (efter min mening) jubel-optismister-troels-er-den-bedste, men når de går i gang igen med deres meget "nuancerede" synspunkter - og derved siger at man ikke er nuanceret fordi man er en smule kritisk overfor det der sker....fingrene kribler....
                              Jeg har lidt på fornemmelsen, at selv hvis vi lå sidst med 0 point og en minus målscore på 20, så ville der stadig være nogen, der vil smide "nuanceret"-kortet, når der er nogen, der forlanger trænerens hoved på et fad, fordi der simpelthen er nogen, for hvem det at hoppe "i grøften" er at sammenligne med en gennemsyret sygdom.

                              De glemmer at fodbold-debat er 99% vild spekulation og subjektivitet - og 1 procent objektivt. Efter min, subjektive, mening.

                              Hvor må det være befriende - og frelst at bo i en "nuanceret" verden. Hvor man ikke må lade sig styre af sine følelsers vold; hvor man ikke må kalde en rivaliserende klub for en flok ildelugtende cunts og hvor man nærmest skal have en doktorgrad i fodbold-taktik for at have en "nuanceret" mening.

                              Men der er jo også bare min, gennemsyrede, subjektive mening.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg har lidt på fornemmelsen, at selv hvis vi lå sidst med 0 point og en minus målscore på 20, så ville der stadig være nogen, der vil smide "nuanceret"-kortet, når der er nogen, der forlanger trænerens hoved på et fad, fordi der simpelthen er nogen, for hvem det at hoppe "i grøften" er at sammenligne med en gennemsyret sygdom.

                                De glemmer at fodbold-debat er 99% vild spekulation og subjektivitet - og 1 procent objektivt. Efter min, subjektive, mening.

                                Hvor må det være befriende - og frelst at bo i en "nuanceret" verden. Hvor man ikke må lade sig styre af sine følelsers vold; hvor man ikke må kalde en rivaliserende klub for en flok ildelugtende cunts og hvor man nærmest skal have en doktorgrad i fodbold-taktik for at have en "nuanceret" mening.

                                Men der er jo også bare min, gennemsyrede, subjektive mening.

                                MvH ChrisOB
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X