Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Enig. En der kendte klubben, og havde et godt niveau. Men der var mange der mente, at han ikke var god nok til os længere ​​​​​
    jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.
      Jeg mener nu at flere skrev, at han let kunne undværes. Måske jeg husker forkert. Men han, og to-tre på samme niveau kunne have gjort en stor forskel for os. Men sådan gik det ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.
        Der er nu en hel flok som ønsker uden af landets grænser...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
          At Krogh var tilfreds efter første halvleg siger også en del... han har heller ikke klassen til Superligaen.
          Han lyder fuldstændig som et tågehorn. Jeg begynder at tænke, at vi bevægede os stort skridt tættere på nedrykning ved at ansætte ham som cheftræner. Set over hele sæsonen er truppen bare heller ikke god nok, selvom selvtilliden er suget helt ud af spillere som Köhler, Trybull (som dog stadig spiller godt i nogle kampe), Helander, Don D...alle spillere, som var betydeligt bedre i august-september end nu. Det her hold kan simpelthen ikke tackle modgang. Under Michelsen havde jeg ALTID troen på, at vi kunne vende 0-1 til sejr. Dengang var jeg altid tryg ved, at vi nok skulle score et mål i kampens sidste 15 minutter. I dag gruer jeg for at komme foran, fordi jeg ved at holdet falder sammen, når modstanderen udligner, hvilket de gør. Hvor få gange har vi holdt rent bur? Under Alm var der et system - et usammenhængende et, hvor vi uden et bindeled som Gigovic på midtbanen, tit førte til at holdet knækkede i to. Men et system trods alt, hvor vi ville spille os til chancer gennem midten. At vi så blev dårligere og dårligere til at udføre trænerens ideer, er en anden sag - ligesom Alm også var for stædig og til tider for naiv. Under Krogh er der ingen plan, intet system, ingen systematik; det eneste Krogh og co. har holdt stædigt fast på, er at spille med en 5-backkæde, som har neutraliseret vores offensiv uden at vi fik defensiv stabilitet til gengæld. Der famles i blinde efter en start-11'er. Vi kender sjældent vores besøgelsestid, og trænerteamet har flere gange læst modstanderholdet fuldstændig forkert og måtte korrigere mellem halvlegene for at stabilisere; hvilket betyder, at vi i flere kampe har spildt en halvleg på at finde vores egne ben at stå på. Når trænerteamet hverken kan bryste sig af system, taktisk snilde undervejs i kampene eller kampafgørende udskiftninger, eller bare RETTIDIGE udskiftninger (tænk hvis Luca var kommet efter 60 minutter?), kunne man håbe, at de kunne indgyde selvtillid og fjerne spillernes mentale blokering. Men selv det formår de ikke. Derfor kan jeg ikke se hvorfor Krogh og Hjortebjerg skulle være de rigtige trænere for os efter den uundgåelige trupudrensning, når den med al sandsynlighed står på 1. division efter sommerferien.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

            jo jo , håbet han man ind til det ikke længere er muligt, men det ændre ikke på at NT har været en katastrofe de sidste 14 år har meldt top 6 ud og opnået det engang. Han griner dsv. nok hele vejen til banken.
            Der burde komme 0 tilskuere til de sidste hjemmekampe. De er så glade for de flotte tilskuertal og de store salg. Men der er ingen fokus på at skabe et hold, som tilskuerne har fortjent.

            Comment


              Der er mange dårlige spillere ikke kun Owusu. Jeg har længe synes at Al Hajj er ringe, igen tvivl om dejlig teknik , men han er langsom og varmer bolden for meget. Holdet virker uden styring hiraki, man kæmper lidt i starten så glider det hele ud i alibifodbold..Der mangler klubånd vinder kultur struktur hiraki ja alt. Kompetente ledere på alle niveauer Man frygter en Esbjerg Vores klub er i total opløsning. Der skal ske en kæmpe udrensning.Sæt igang.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.
                Tverskov spildte flere af sine bedste år i OB. Jeg har faktisk dårlig samvittighed over det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                  Enig. En der kendte klubben, og havde et godt niveau. Men der var mange der mente, at han ikke var god nok til os længere ​​​​​
                  Aaaargh var der virkelig det? Altså, jeg kan stadig huske hans dårlige periode, men han var stadig en profil for os helt til det sidste. Han kunne helt sikkert se, hvor pilen pegede mod for OB. Kan ikke fortænke ham i at ville væk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Tverskov spildte flere af sine bedste år i OB. Jeg har faktisk dårlig samvittighed over det.
                    God pointe. Han oplevede kun én sæson, hvor vi spillede med om medaljer inden vi smed det hele på gulvet til sidst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.

                      han var vel træt af at blive løjet for Jeg synes faktisk han meget elegant fik fortalt, at han havde fået flere løfter ift. forstærkninger/forbedringer som så viste sig ikke at blive opfyldt…eksemplificeret ved en Niels Thorborg der står og lover hybridbane, for så at måtte erkende nååååh det havde vi ikke lige styr, på så den får vi ikke lige nu…glade amatører det er hvad de er i ledelsen i OB….

                      man når jo også selv et punkt hvor man tænker, okay kommer jeg selv til at fremstå mindre bemidlet, når jeg sæson efter sæson sætter sin lid til en klub hvor det er de/den samme tosse der år efter år insistere på at have sidste ord når det gælder det sportslige, man skifter så henholdsvis trænere og sportsdirektører når det endnu engang viser sig man har jokket i spinaten

                      Niels Thorborg RAUS

                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                        Han lyder fuldstændig som et tågehorn. Jeg begynder at tænke, at vi bevægede os stort skridt tættere på nedrykning ved at ansætte ham som cheftræner. Set over hele sæsonen er truppen bare heller ikke god nok, selvom selvtilliden er suget helt ud af spillere som Köhler, Trybull (som dog stadig spiller godt i nogle kampe), Helander, Don D...alle spillere, som var betydeligt bedre i august-september end nu. Det her hold kan simpelthen ikke tackle modgang. Under Michelsen havde jeg ALTID troen på, at vi kunne vende 0-1 til sejr. Dengang var jeg altid tryg ved, at vi nok skulle score et mål i kampens sidste 15 minutter. I dag gruer jeg for at komme foran, fordi jeg ved at holdet falder sammen, når modstanderen udligner, hvilket de gør. Hvor få gange har vi holdt rent bur? Under Alm var der et system - et usammenhængende et, hvor vi uden et bindeled som Gigovic på midtbanen, tit førte til at holdet knækkede i to. Men et system trods alt, hvor vi ville spille os til chancer gennem midten. At vi så blev dårligere og dårligere til at udføre trænerens ideer, er en anden sag - ligesom Alm også var for stædig og til tider for naiv. Under Krogh er der ingen plan, intet system, ingen systematik; det eneste Krogh og co. har holdt stædigt fast på, er at spille med en 5-backkæde, som har neutraliseret vores offensiv uden at vi fik defensiv stabilitet til gengæld. Der famles i blinde efter en start-11'er. Vi kender sjældent vores besøgelsestid, og trænerteamet har flere gange læst modstanderholdet fuldstændig forkert og måtte korrigere mellem halvlegene for at stabilisere; hvilket betyder, at vi i flere kampe har spildt en halvleg på at finde vores egne ben at stå på. Når trænerteamet hverken kan bryste sig af system, taktisk snilde undervejs i kampene eller kampafgørende udskiftninger, eller bare RETTIDIGE udskiftninger (tænk hvis Luca var kommet efter 60 minutter?), kunne man håbe, at de kunne indgyde selvtillid og fjerne spillernes mentale blokering. Men selv det formår de ikke. Derfor kan jeg ikke se hvorfor Krogh og Hjortebjerg skulle være de rigtige trænere for os efter den uundgåelige trupudrensning, når den med al sandsynlighed står på 1. division efter sommerferien.
                        Fuldstændig enig. Håber på at han ryger nu ellers tror jeg ikke på overlevelse overhovedet. Vi skaber stortset intet og han holder fast i det sammesystem og er tilfreds med 1 chance og spillet i 1 halvleg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                          God pointe. Han oplevede kun én sæson, hvor vi spillede med om medaljer inden vi smed det hele på gulvet til sidst.
                          og nu spiller han fast for et hold der spiller med om guldet...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                            Aaaargh var der virkelig det? Altså, jeg kan stadig huske hans dårlige periode, men han var stadig en profil for os helt til det sidste. Han kunne helt sikkert se, hvor pilen pegede mod for OB. Kan ikke fortænke ham i at ville væk.
                            Jeg læste da en del indlæg af folk, der mente, at ham kunne vi godt undvære.
                            Jeg havde det skidt med at slippe ham, men forstod helt sikkert hans motiv. At han så kom til FCN og ikke udlandet er noget andet. Men jeg under ham hans personlige succes.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Fuldstændig enig. Håber på at han ryger nu ellers tror jeg ikke på overlevelse overhovedet. Vi skaber stortset intet og han holder fast i det sammesystem og er tilfreds med 1 chance og spillet i 1 halvleg.
                              men hvem henter man ind nu? Skal han fyres skal det ske i aften - kamp allerede fredag så man kan ikke vente til i morgen.

                              Jeg kan ikke se det ske, man har spillet sine kort...og nu må man se om han formår at vende skuden. Men 6 kampe i nedrykningsspillet og ikke en sejr - så skal det jo også gå galt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Fuldstændig enig. Håber på at han ryger nu ellers tror jeg ikke på overlevelse overhovedet. Vi skaber stortset intet og han holder fast i det sammesystem og er tilfreds med 1 chance og spillet i 1 halvleg.

                                Sådan set ikke uenig men hvem skal tage over?……hvem gider deltage i det cirkus der er OB
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X