Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Al hajj dårligste OBer i dag. Han duer ikke til disse kampe.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Hvad skulle en nedrykning bruges til rent positivt? Det er da langt fra sikkert at vi rykker op eller der bliver brugt samme beløb på holdet.
    Endelig får 13 års dårlig ledelse konsekvens. Det er mit eneste håb. Der skal ske noget helt nyt. Chofeffekt. Tak.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Al Hajj er en katastrofe

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Nå, hvem er frisk på at belære mig om hvor stort et potentiale der er i denne elendige lorte trup. Spillerne er ikke bedre, end of story

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Som min ven siger, så Kan Køge, Helsingør, Hillerød, Næstved​ også noget....
    Og Hobro, så kan der scoutes nye spillere når vi møder dem

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ejdum og jensen ind??...altså de bliver jo spist fysisk...og så scorer vejle
    Var meget optimisk først med Krogh som træner. Men han finder ikke svarene og kommer med tåbelige beslutninger og tilpasser sig BWs og Mouritsens niveau hvad måååske kan være god nok for 1.Div.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Kan virkelig ikke finde et godt argument for at beholde Krogh.
    Hvorfor ikke trykke på knappen, ud med BW og Krogh og så håbe på en chok effekt

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Amatører......

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nå. Vi kan håbe på at den svenske gøgler er fortid snart. Har gjort det dårligere end JH. Imponerende.
    Tja det JH købte var bunden af ligaen. Men de kunne trods alt klare sig i nedrykningsspillet. BW aner ikke hvor stærk ligaen er. Den er ikke ret stærk, men trods alt bedre end den svenske.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Vi kan stortset ikke skabe noget offensivt og igen igen sløser vi i forsvaret. Vi er bare ikke gode nok og Søren Krogh er ikke god nok heller til superligaen. Længere er den ikke.

Nu tror jeg vi rykker ned og Søren Krogh skal have sparket allerede nu!
    Truppen er en katastrofe. iNGEN træner kunne redde det lort, BW har skruet sammen.

Leave a comment:

• OR-OB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Som min ven siger, så Kan Køge, Helsingør, Hillerød, Næstved​ også noget....
    Dem slår vi heller ikke !!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    1-3. Tak for kampen. Jeg får lyst til at sige tak for i år, men der er vel stadig 1% chance for at vi redder os - rent teoretisk.
    det er så tæt at det kan vi "sagtens". Problemet er bare at næste kamp er hjemme - den vinder vi næppe...og så begynder det at blive svært.

Jeg har indstillet mig på det bliver 1 division - men kæft det er alligevel skuffende det her

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Vi er helt sikkert nedrykkere. Vi er fuldstændig blottet for selvtillid og energi.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vejle er ved at vinde kampen ved at frustrere OB spillerne med de små beskidte tricks … jfr. Liga..
    De vil det mere end vores lejesvende

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Hele OB's sportslige setup dumper med et brag

Leave a comment:

Working...
X