Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-hver-en-sten

    Prøver noget nyt igen igen … men i det mindste 8 dage til at starte forfra ..

    VB kan gå forbi OB efter denne kamp. LB møder RFC hjemme.
    Vi vender én gang mere hver sten.
    Om stenene ikke bliver svimmel med alt den rotation de får i OB?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Vi vender én gang mere hver sten.
      Om stenene ikke bliver svimmel med alt den rotation de får i OB?

      Man burde tro de har været alle igennem mindst én gang.
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        #18
        Det nytter ikke at de vender stenene i skoene i stedet for at fjerne dem !

        Det er tydeligt, at trænerteamet er gået kolde for ideer

        Men igen, "if you pay peanuts - you get monkeys"

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Nok mere det sidste for Rami på kant er ikke optimalt ..
          nej rami skal forsat ligge centralt. Men kunne jo også være med de 2 tyskere som gardering for forsvaret ( to 6'er ) og så rami i en mere fri rolle.

          - tror bare det kunne være fint at give Köhler lidt friere tøjler så han også kunne komme med i feltet. Og så give Trybull det primære ansvar for at dække af.

          Syntes noget af det jeg så i går når vi blev løbet over ende centralt var at Rami gik for langt frem - tættere på de 3 forreste...så var der Sven på midten og 5 nede bagved - det hang slet ikke sammen. Men Köhler har også tendenser til at skubbe med op - i sig selv ikke dårligt men det vcar ofte en enkelt dyb aflevering og så var vi i problemer

          Comment


            #20
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uvirkeligt-mig

            OB: TUTUT må jo betyde uafgjort ..

            LB: TUUTU må jo betyde uafgjort ..

            VB: VUTTU tjae .. intet mønster ..

            HIF: TTUVV stærkeste hold i Nedrykningsspillet …

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uvirkeligt-mig

              OB: TUTUT må jo betyde uafgjort ..

              LB: TUUTU må jo betyde uafgjort ..

              VB: VUTTU tjae .. intet mønster ..

              HIF: TTUVV stærkeste hold i Nedrykningsspillet …
              ja det er vildt nok - godt vi trods alt har så stor afstand til...Hvidovre - efter i går må vi så håbe de begynder at tro lidt på det - og tager point fra Vejle og Lyngby.

              Comment


                #22
                5 mand i bagkæden spiller man såfremt man formoder at modstanderen er klart bedre end det hold mand sender i kamp. Signalet at man spiller så defensivt i kampe imod Hvidovre, Lyngby, Vejle osv er i den gra alarmerende. Det er klart at hvis man spiller med 4 så skal både Trybull og Koehler spille, for at opnå den rette balance imellem defensvt orienterede og offensivt. men sålænge man spiller med folk som Mouritzen, Horneman, BK, Deedson med de præstationer de leverer, så er det ligegyldigt, så har OB intet at gøre i Superligaen. OB rykker sgu nok ned, ked af at sige det, at man ikke kan levere bedre imod et af rækkens ringeste hold, siger klart hvor OBs niveau er, og det er ikke superliga. OB må ned og runde en tur, man kan så håbe der er et stadion når man kommer op igen. Odense Stadion er rigeligt fint til 1. division, så der køber man lidt tid, på faciliteter er man snart også den klub der ligger sidst.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  5 mand i bagkæden spiller man såfremt man formoder at modstanderen er klart bedre end det hold mand sender i kamp. Signalet at man spiller så defensivt i kampe imod Hvidovre, Lyngby, Vejle osv er i den gra alarmerende. Det er klart at hvis man spiller med 4 så skal både Trybull og Koehler spille, for at opnå den rette balance imellem defensvt orienterede og offensivt. men sålænge man spiller med folk som Mouritzen, Horneman, BK, Deedson med de præstationer de leverer, så er det ligegyldigt, så har OB intet at gøre i Superligaen. OB rykker sgu nok ned, ked af at sige det, at man ikke kan levere bedre imod et af rækkens ringeste hold, siger klart hvor OBs niveau er, og det er ikke superliga. OB må ned og runde en tur, man kan så håbe der er et stadion når man kommer op igen. Odense Stadion er rigeligt fint til 1. division, så der køber man lidt tid, på faciliteter er man snart også den klub der ligger sidst.
                  Klart at der skal skiftes formation, ellers rykker vi ud.
                  om en ny formation kan rykke os få procenter, som så giver selvtillid der også rykker os ved jeg ikke.
                  Men dette system vi spiller nu med 70 meter mellem kæderne virker ikke.

                  Comment


                    #24
                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ikke-om-tillid
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Klart at der skal skiftes formation, ellers rykker vi ud.
                      om en ny formation kan rykke os få procenter, som så giver selvtillid der også rykker os ved jeg ikke.
                      Men dette system vi spiller nu med 70 meter mellem kæderne virker ikke.
                      Kan ikke huske om det var i Mediano eller SFÅ at de påpegede at OB mistede momentum i kampen da man dels havde mange indskiftninger på kort tid og dels ændrede formation til noget der lignede 442 da man mistede det lille overtag på midten man havde tilkæmpet sig i 2. halvleg ..
                      Tænker ikke at man havde trænet løbemønstre efter den taktik heller ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Kan ikke huske om det var i Mediano eller SFÅ at de påpegede at OB mistede momentum i kampen da man dels havde mange indskiftninger på kort tid og dels ændrede formation til noget der lignede 442 da man mistede det lille overtag på midten man havde tilkæmpet sig i 2. halvleg ..
                        Tænker ikke at man havde trænet løbemønstre efter den taktik heller ..
                        Avavav:

                        "En fordel, ved at have Björn tæt på, er, at han kommer tættere på spillestil og rekruttering. Hvis vi skal bygge noget fremadrettet, så er det en fordel, at han har en nær forståelse for, hvad vi laver, og hvad vi taler om til træning."

                        Hvis der stadig er nødvendighed at BW kommer tætter til spillestil og får en nær forståelse hvad de laver til træning så forklarer der vel meget om hvordan vi kunne komme i den situation vi står i....
                        Og hvis han allerede var med i hele april så har det næppe løftet holdet, mere tværtimod.
                        Det hele lugter mere og mere som panik-ageren
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Avavav:

                          "En fordel, ved at have Björn tæt på, er, at han kommer tættere på spillestil og rekruttering. Hvis vi skal bygge noget fremadrettet, så er det en fordel, at han har en nær forståelse for, hvad vi laver, og hvad vi taler om til træning."

                          Hvis der stadig er nødvendighed at BW kommer tætter til spillestil og får en nær forståelse hvad de laver til træning så forklarer der vel meget om hvordan vi kunne komme i den situation vi står i....
                          Og hvis han allerede var med i hele april så har det næppe løftet holdet, mere tværtimod.
                          Det hele lugter mere og mere som panik-ageren
                          jeg nægter at tro på det har noget at gøre med hvad der skal ske fremadrettet - og med fokus på spillestil og rekruttering. Det handler udelukkende om overlevelse - før der er en afklaring på hvor OB spiller efter sommer kan jeg ikke forestille mig at de kigger så lang frem.

                          Så kan man vælge at læse det positivt - at BW hjælper og støtter op om sin træner, eller en mere negativ udlægning at Krogh er så presset, at posten tage så meget på ham at der simpelthen er brug for at BW er med på banen.

                          Mon ikke sandheden ligger et sted midt imellem?

                          Syntes dog Krogh har virket meget påvirket af situationen - så kan da ikke lade være med at tænke tanken om han foretrækker en assistent rolle igen? Og at han, når OB forhåbentligt er reddet, selv vælger at sige tak for denne gang

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            jeg nægter at tro på det har noget at gøre med hvad der skal ske fremadrettet - og med fokus på spillestil og rekruttering. Det handler udelukkende om overlevelse - før der er en afklaring på hvor OB spiller efter sommer kan jeg ikke forestille mig at de kigger så lang frem.

                            Så kan man vælge at læse det positivt - at BW hjælper og støtter op om sin træner, eller en mere negativ udlægning at Krogh er så presset, at posten tage så meget på ham at der simpelthen er brug for at BW er med på banen.

                            Mon ikke sandheden ligger et sted midt imellem?

                            Syntes dog Krogh har virket meget påvirket af situationen - så kan da ikke lade være med at tænke tanken om han foretrækker en assistent rolle igen? Og at han, når OB forhåbentligt er reddet, selv vælger at sige tak for denne gang
                            Det kan simpelthen ikke spinnes positivt, at BW i en krisesituation placerer sig selv på træningsbanen for at "hjælpe". Det er rendyrket overvågning og i værste fald overtagelse.

                            Lad os bare tænke det positive spin til ende for legens skyld: Hvis BW er en stor kapacitet på trænerbanen, hvis tilstedeværelse tilfører noget, og øjensynligt har tid til det i sin hverdag, hvorfor har han så ikke været en del af det før nu? Det er da et stort spild af ressourcer ikke at have udnyttet det før.

                            Og hvis vi køber deres forklaring:

                            "han kommer tættere på spillestil og rekruttering. Hvis vi skal bygge noget fremadrettet, så er det en fordel, at han har en nær forståelse for, hvad vi laver, og hvad vi taler om til træning.​"

                            Så har de sgu for alvor tabt sutten. Så manden har altså indtil nu siddet og skaltet og valtet med OBs fremtid, uden at have et dybt indgående kendskab til, hvad trænerne arbejder med i spillestil og udvikling af holdet..... Hvis det har bare en gran af sandhed i sig, så understreger det i hvert fald, at BW er en platugle der skal langt væk fra den her klub.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det kan simpelthen ikke spinnes positivt, at BW i en krisesituation placerer sig selv på træningsbanen for at "hjælpe". Det er rendyrket overvågning og i værste fald overtagelse.

                              Lad os bare tænke det positive spin til ende for legens skyld: Hvis BW er en stor kapacitet på trænerbanen, hvis tilstedeværelse tilfører noget, og øjensynligt har tid til det i sin hverdag, hvorfor har han så ikke været en del af det før nu? Det er da et stort spild af ressourcer ikke at have udnyttet det før.

                              Og hvis vi køber deres forklaring:

                              "han kommer tættere på spillestil og rekruttering. Hvis vi skal bygge noget fremadrettet, så er det en fordel, at han har en nær forståelse for, hvad vi laver, og hvad vi taler om til træning.​"

                              Så har de sgu for alvor tabt sutten. Så manden har altså indtil nu siddet og skaltet og valtet med OBs fremtid, uden at have et dybt indgående kendskab til, hvad trænerne arbejder med i spillestil og udvikling af holdet..... Hvis det har bare en gran af sandhed i sig, så understreger det i hvert fald, at BW er en platugle der skal langt væk fra den her klub.
                              jeg ved ikke hvor stor kapacitet BW er på trænerbanen. Men derfor kan han jo godt tilføre noget. Og det er da klart hvorfor han ikke har været det før nu - det er ikke hans job, til hverdag har han andet ansvar. Men i den nuværende situation er der bare et overordnet fokus - overlevelse, og så er det nok her man lægger fokus.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                jeg ved ikke hvor stor kapacitet BW er på trænerbanen. Men derfor kan han jo godt tilføre noget. Og det er da klart hvorfor han ikke har været det før nu - det er ikke hans job, til hverdag har han andet ansvar. Men i den nuværende situation er der bare et overordnet fokus - overlevelse, og så er det nok her man lægger fokus.
                                Jeg har hørt at BW har den højeste træneruddannelse/licens i europa - hvad det så end betyder og er. Jeg synes også det er en lidt bizar konstruktion, men hvis de trækker samme vej kan det måske være fint nok, omvendt kan det også skabe tvivl og forvirring i truppen. Jeg har ikke meget tillid til BW tilbage og der skal en feberredning til af ham, SK og truppen før jeg for alvor kan glæde mig over noget i OB igen. Jeg bakker op om dem med mit fremmøde på stadion som pt er helt uden forventninger
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X