Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-hver-en-sten

    Prøver noget nyt igen igen … men i det mindste 8 dage til at starte forfra ..

    VB kan gå forbi OB efter denne kamp. LB møder RFC hjemme.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Det er skammeligt dét som ledelsen, trænerne og spillerne har leveret i SÅ mange år. Det er næsten hver kamp, hvor vi kan sige:" Jeg har aldrig set noget så dårligt før". Det er ikke Superligafodbold dét der bliver præsteret. Spillet er så ringe taktisk og teknisk, at det er på serieniveau, ledelsens ageren er amatøragtig forfærdelig.

    Vinder OB over Vejle? Selv en blind høne finder en gang imellem korn - så det kan da godt ske.

    Men Thorborg, sælg klubben til nogle der vil og kan noget mere.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Det er skammeligt dét som ledelsen, trænerne og spillerne har leveret i SÅ mange år. Det er næsten hver kamp, hvor vi kan sige:" Jeg har aldrig set noget så dårligt før". Det er ikke Superligafodbold dét der bliver præsteret. Spillet er så ringe taktisk og teknisk, at det er på serieniveau, ledelsens ageren er amatøragtig forfærdelig.

      Vinder OB over Vejle? Selv en blind høne finder en gang imellem korn - så det kan da godt ske.

      Men Thorborg, sælg klubben til nogle der vil og kan noget mere.
      Jeg ser gerne at Thorborg beholder klubben - klart at foretrække frem for en eller anden udlænding - se blot Vendsyssel, Vejle, Helsingør og Esbjerg for skræmmende eksempler - OB er ikke attraktiv p.t. for branchekyndige investorer - svag trup, dårlige træningsforhold og ikke mindst uafklaret stadion situation - der kan ikke laves en fornuftig business case på det nuværende grundlag og dermed er risikoen for at de mulige købere er fusentaster og lykkeriddere overhængende.
      MEN jeg ser så også gerne at NT holder op med at blande sig i sportslige beslutninger som han nu i 15 år har dokumenteret ikke at have tæft for eller forstand på - godkend budgettet og hold fingrene fra handlerne - UD med Thomas Christense og Erik Laumand - ingen eller forældede sportslige kompetencer og en lang årrække uden resultater burde være nok til at de straks blev erstattet med mere kompetente og fremsynede folk -. men de er formentlig bare lakajer for NT - og det ville de rigtige typer ikke være. Iøvrigt ville sådan en udskiftning forbedre NT´s mulighed for at skabe en "bæredygtig klub" på den længere bane.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

        Jeg ser gerne at Thorborg beholder klubben - klart at foretrække frem for en eller anden udlænding - se blot Vendsyssel, Vejle, Helsingør og Esbjerg for skræmmende eksempler - OB er ikke attraktiv p.t. for branchekyndige investorer - svag trup, dårlige træningsforhold og ikke mindst uafklaret stadion situation - der kan ikke laves en fornuftig business case på det nuværende grundlag og dermed er risikoen for at de mulige købere er fusentaster og lykkeriddere overhængende.
        MEN jeg ser så også gerne at NT holder op med at blande sig i sportslige beslutninger som han nu i 15 år har dokumenteret ikke at have tæft for eller forstand på - godkend budgettet og hold fingrene fra handlerne - UD med Thomas Christense og Erik Laumand - ingen eller forældede sportslige kompetencer og en lang årrække uden resultater burde være nok til at de straks blev erstattet med mere kompetente og fremsynede folk -. men de er formentlig bare lakajer for NT - og det ville de rigtige typer ikke være. Iøvrigt ville sådan en udskiftning forbedre NT´s mulighed for at skabe en "bæredygtig klub" på den længere bane.
        Har Thomas Christensen egentlig stadig den der stilling i DBU?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

          Jeg ser gerne at Thorborg beholder klubben - klart at foretrække frem for en eller anden udlænding - se blot Vendsyssel, Vejle, Helsingør og Esbjerg for skræmmende eksempler - OB er ikke attraktiv p.t. for branchekyndige investorer - svag trup, dårlige træningsforhold og ikke mindst uafklaret stadion situation - der kan ikke laves en fornuftig business case på det nuværende grundlag og dermed er risikoen for at de mulige købere er fusentaster og lykkeriddere overhængende.
          MEN jeg ser så også gerne at NT holder op med at blande sig i sportslige beslutninger som han nu i 15 år har dokumenteret ikke at have tæft for eller forstand på - godkend budgettet og hold fingrene fra handlerne - UD med Thomas Christense og Erik Laumand - ingen eller forældede sportslige kompetencer og en lang årrække uden resultater burde være nok til at de straks blev erstattet med mere kompetente og fremsynede folk -. men de er formentlig bare lakajer for NT - og det ville de rigtige typer ikke være. Iøvrigt ville sådan en udskiftning forbedre NT´s mulighed for at skabe en "bæredygtig klub" på den længere bane.
          Problemet er at vi har ventet på han holdt op med at blande sig( der er der ihvertfald kilder siger han gør) siden 2010.
          Sandsynligheden for han pludselig kommer til fornuft/ændre på det, virker ikke overhængende især ikke med tanke på hvor længe det har stået på
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Har Thomas Christensen egentlig stadig den der stilling i DBU?
            Pressemeddelelse fra i dag...

            "
            DBU’s bestyrelse har besluttet at genindstille Thomas Christensen, næstformand i DBU og præsident i Divisionsforeningen, til DIF’s bestyrelse.

            DBU-formand, Jesper Møller, glæder sig over, at næstformand Thomas Christensen er klar til at stille op igen som kandidat til DIF’s bestyrelse:

            ”Dansk fodbold er en del af noget større og dermed også en del af dansk idræt. Derfor vil vi meget gerne bidrage til arbejdet på tværs af dansk idræt, så vi sammen kan arbejde for danskernes adgang til idrætten men også for bedre vilkår og rammer for de bedste danske atleter og klubber. Samarbejdet på tværs af dansk idræt er vigtigt, både for Danmark og for dansk fodbold,” siger Jesper Møller.

            Selv er Thomas Christensen glad for opbakningen og muligheden for at blive genvalgt til DIF’s bestyrelse. Han ønsker at fortsætte arbejdet med at styrke dansk idræts rolle og position i samfundet. Både med fokus på at få endnu flere danskere til at dyrke idræt og for fortsat at udvikle bedre rammer for eliten samt de frivillige:

            ”Dansk idræt er en bærende del af det danske samfund og rummer både mange hundrede tusinde atleter og sportsudøvere, frivillige og forretningsfolk. Jeg vil gerne arbejde for at skabe endnu bedre forhold for alle dele af dansk idræt og bidrage til, at fodbold og DBU’s stemme bliver en del af dette arbejde,” forklarer Thomas Christensen.

            Thomas Christensen er næstformand i DBU og præsident for Divisionsforeningen, formand DBU’s komité for professionel fodbold, næstformand i Odense Sport & Event samt Deputy Chairman i UEFA Club Licensing Committee. Han har en fortid som adm. direktør i OB/Odense Sport & Event A/S.


            ​"

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              Problemet er at vi har ventet på han holdt op med at blande sig( der er der ihvertfald kilder siger han gør) siden 2010.
              Sandsynligheden for han pludselig kommer til fornuft/ændre på det, virker ikke overhængende især ikke med tanke på hvor længe det har stået på
              Han bør fokusere på at være CEO for en koncern og lade Enrico og BW kører fodbolddelen. Samt nedlægge sportsudvalget med gengangere fra bestyrelsen.

              Hvis BW vil sprænge budgettet må han gå til Enrico. Hvis det ligger udenfor hans beføjelser må han gå til NT, ikke før!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-hver-en-sten

                Prøver noget nyt igen igen … men i det mindste 8 dage til at starte forfra ..

                VB kan gå forbi OB efter denne kamp. LB møder RFC hjemme.
                Er det ved at være på tide at vi går væk fra den 5-bagkæde?
                Den virker jo tydeligvis ikke. Og vi skaber intet fremad banen.
                siden 1887

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Er det ved at være på tide at vi går væk fra den 5-bagkæde?
                  Den virker jo tydeligvis ikke. Og vi skaber intet fremad banen.
                  Det gik også skidt i 4-4-2 men ikke så skidt ..

                  Myhra
                  Owusu. Slotsager. Helander. Mickelson.
                  DonD. Kohler. Al Haji. Fenger.
                  Kadrii. Luca.

                  ————-
                  Myhra
                  Owusu. Slotsager. Helander. Mickelson.
                  DonD. Kohler. Ejdum. Fenger
                  Al Haji
                  Kadrii.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Det gik også skidt i 4-4-2 men ikke så skidt ..

                    Myhra
                    Owusu. Slotsager. Helander. Mickelson.
                    DonD. Kohler. Al Haji. Fenger.
                    Kadrii. Luca.
                    jeg ser også gerne en formations ændring...men det skal være for at styrke midtbanen - tænker jeg ikke sker med den opstilling. Så gerne;

                    Myhra
                    Owusu Slots Helander Mickelson

                    Trybull Köhler Al Hajj

                    Don D Kadrii Fenger

                    de 3 på midtbanen kan "vendes" som man nu vil - evt med Trybull mere som en oprydder foran forsvaret og så Sven og Rami som to 8'er

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jeg ser også gerne en formations ændring...men det skal være for at styrke midtbanen - tænker jeg ikke sker med den opstilling. Så gerne;

                      Myhra
                      Owusu Slots Helander Mickelson

                      Trybull Köhler Al Hajj

                      Don D Kadrii Fenger

                      de 3 på midtbanen kan "vendes" som man nu vil - evt med Trybull mere som en oprydder foran forsvaret og så Sven og Rami som to 8'er
                      Nok mere set sidste så for Rami på kny er ikke optimalt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Jeg tænker vi taber kampen.

                        Radio silence efter endnu nyt bundniveau. Hvad er planen for overlevelse? Hvad har man tænkt sig at gøre i den nuværende krise?

                        Intet, udover floskler som at vende hver en sten (var den ikke også brugt efter Fredericia?). Vi har hørt det hele før. Nu skal der være handling.

                        Det kommer der ikke, og derfor ændrer situationen sig ikke. Måske ikke ift. formkurven, men Vejle har over sæsonen været væsentlig bedre end Hvidovre. Vi må være underdogs.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Nok mere set sidste så for Rami på kny er ikke optimalt ..
                          den sætning forstår jeg intet af

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            den sætning forstår jeg intet af
                            Nok mere det sidste for Rami på kant er ikke optimalt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Nok mere det sidste for Rami på kant er ikke optimalt ..
                              Takker, jeg sad virkelig og undrede mig... og det er ikke engang fredag

                              Comment

                              Working...
                              X