Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Findes der en hjemmeside, hvor man kan få overblik over, hvor mange kilometer spillerne løber i specifikke kampe, antal vellykkede afleveringer, skud på mål osv?

    Det kunne være interessant både ift den enkelte kamp og ift at se, hvem der præsterer bedst over sæsonen.
    Last edited by OB er Gud; 21-07-2014, 16:07.

    Comment


      Mads Justesen har haft travlt med høsten hele dagen på den lille bedrift ifølge tv2-nyhederne..... suk...

      Comment


        Ja tænk sig. Troels burde vise det klip for den samlede spillertrup.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Hvad er nu det her for noget:
          OB har protesteret over en spiller uden spilleberetigelse?

          http://www.dbu.dk/Faelles/turneringe...sagsarkiv.aspx

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
            Hvad er nu det her for noget:
            OB har protesteret over en spiller uden spilleberetigelse?

            http://www.dbu.dk/Faelles/turneringe...sagsarkiv.aspx
            en ny spillestil, vinderen får 3 point
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
              Hvad er nu det her for noget:
              OB har protesteret over en spiller uden spilleberetigelse?

              http://www.dbu.dk/Faelles/turneringe...sagsarkiv.aspx
              ja hva er det :O

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                ja hva er det :O
                Vi har vel lavet ged i et eller andet og Hobro vil have målscoren op på 3-0

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Vi har vel lavet ged i et eller andet og Hobro vil have målscoren op på 3-0
                  Hobro er markeret med fed. Hvis jeg læser det rigtigt, så er det dermed dem, der er under anklage for et eller andet.
                  "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                  RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                  Comment


                    derfor

                    http://www.bold.dk/nyt/hobro-beholde...ods-ob-protest
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      Det er Hobro, der anklages for uberettiget spillerbrug (klubben i fed). Vendsyssel blev taberdømt da de lavede noget lignende.

                      Vil da være en skandale at tage en skrivebordssejr over oprykkerne efter deres gode kamp.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                        Hobro er markeret med fed. Hvis jeg læser det rigtigt, så er det dermed dem, der er under anklage for et eller andet.
                        Sådan tolker jeg det også...

                        MÆÆÆÆÆÆÆÆÆN Har undersøgt lidt og fundet frem til at Spelmann fik gult kort i sidste kamp i sidste sæson og dermed røg op på 58 karantænepoint.... = Karantæne....
                        Jeg ved dog ikke om en "gult - korts - karantæne " overføres til året efter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                          Ok, begge dele (forklaringen og afgørelsen) giver fin mening... Men jeg HAVDE nu altså accepteret en skrivebordssejr, hvis det var endt der... ,o)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Vil da være en skandale at tage en skrivebordssejr over oprykkerne efter deres gode kamp.
                            Hvorfor? Hvis de har gjort noget de ikke må, skal de bøde som alle andre klubber. Men det skal de så ikke fordi DBU ikke tør agere mod den lille ny i klassen.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Hvorfor? Hvis de har gjort noget de ikke må, skal de bøde som alle andre klubber. Men det skal de så ikke fordi DBU ikke tør agere mod den lille ny i klassen.
                              Det er ikke helt sådan det står, men jeg læser det som, at hvis ikke DBU havde ansøgningen inden fredag klokken 15, så kunne man ikke forvente at det kunne nås fordi de var gået på weekend.

                              Nu forbarmede de sig så og cyklede derind og godkendte ham lørdag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Hvorfor? Hvis de har gjort noget de ikke må, skal de bøde som alle andre klubber. Men det skal de så ikke fordi DBU ikke tør agere mod den lille ny i klassen.
                                Nej, det handlede om om han var spilleberettiget og det var han :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X