Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis ikke AGF rykker op i denne sæson, så skal vi en tur på Århus stadion næste år!

    Comment


      Damp vi er igen til grin.
      Skula kigger bold selvom det er hans mand der løber igennem på venstrekanten.
      This is what you have been trained for, makes us proud!

      Comment


        Mon falk får travlt med at finde ny klub nu? Det tror jeg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
          Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
          helt enig - han holder ikke til juleferien

          JH kan lige så godt begynde at afsøge markedet for en træner, ud over de 2-3 angribere han skal finde - og så måske et ordenligt forsvar.....

          Comment


            Tør vi håbe på en hurtig fyring af TB?
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
              Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
              Enig, men det kommer desværre ikke til, at ske før vi langt henne i efteråret. Hvis skal have en træner, der kan få meget ud af lidt, grundet vores økonomi. Ove P. er ledig, han vill kunne gøre det for os, i vores nuværende situation.

              Comment


                Nej nej nej og helt ærlig kan der ikke bestilles en ufo eller noget til at fjerne Bodul han er da så irriterende.... Forsvind nu fra vores klub, har været i klubben længe nok til at ku være i form og komme i sving, han scorer sjældent og var han så bare god til noget udover at stå i vejen og være så træls...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                  Ledelsen kan lige så godt fyre TB efter i dag, for den fyring kommer alligevel på et tidspunkt i løbet af sæsonen.
                  Enig. Hvis han ikke magter at finde en taktik der kan dæmme op for Hobro, er der sq langt igen.
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    Jeg magter det ikke.. jeg magter det ikke.. jeg magter det ikke.. hvis jeg ledte efter ugentlig skuffelse kunne jeg sq da lige så godt have fulgt AGF.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                      Damp vi er igen til grin.
                      Skula kigger bold selvom det er hans mand der løber igennem på venstrekanten.
                      Ja JH 's storindkøb vælger at slå en kolbøtte på sidelinjen så der er åben motorvej for Antipas
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Skal vi snart til at samle ind så ledelsen kan få lidt økonomisk hjælp til at rive Boduls kontrakt i stykker? Ubegribeligt han kan spille i superligaen.. Hold op hvor er han ugidelig.. Virker bare som om kampene skal overståes så han kan komme hjem i sofaen igen...

                        Comment


                          At fyre bech er så stor ønsketænkning det sker jo bare aldrig, der er altid en eller anden undskyldning så er der ikke den rette træner, så er der en men så er økonomien elendig... Men uha troels er jo den dygtigste træner... Ja til flabede kommentarer ikke en dyt andet... De er satme så sløve i den klub det er ulideligt :( kom nu for filan i gang da ! :) gogogogogogogogo sæt i gang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Weeman Se indlæg
                            Skal vi snart til at samle ind så ledelsen kan få lidt økonomisk hjælp til at rive Boduls kontrakt i stykker? Ubegribeligt han kan spille i superligaen.. Hold op hvor er han ugidelig.. Virker bare som om kampene skal overståes så han kan komme hjem i sofaen igen...
                            Forhåbentligt eller rettere vi SKAL have en anden angriber i næste uge og gerne 2. Så kan han hvile sin sløve røv på bænken, inden der er en klub der lejer ham/køber ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                              Forhåbentligt eller rettere vi SKAL have en anden angriber i næste uge og gerne 2. Så kan han hvile sin sløvr røv på bænken, inden der er en klub der lejer ham/køber ham.
                              Efter i dag har jeg svært ved at være tilfreds med 1 eller 2 nye angribere.. Hold op hvor mangler vi også nogle dygtige folk midt på banen

                              Comment


                                jammer med jammer på.

                                stilen fortsætter fra sidste sæson - hold vi må formode kommer til at lægge under os, formår vi simpelthen ikke at slå og så endda på hjemmebane

                                Få nu for helvede smidt Troels på porten

                                Comment

                                Working...
                                X