Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfers ud af klubben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tjah....kan han spille som han gør nu og holde sig nogenlunde skadesfri, ville jeg bestemt ikke have noget imod, at han tog et år mere.
    MEN - når en fodboldspiller direkte adspurgt ikke aner, om han har lyst til at fortsætte, så er lysten jo nok brændt ud, og så skal han stoppe. Så det håber jeg, han gør. Gider ærligt talt ikke se på en spiller i OB, der ikke rigtigt ved med sig selv, om han gider spille mere...
    Helt enig. Hvis han ikke er der 100% kan det være lige meget.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #17
      Altså Skoubo har gjort det okay på det sidste og bedre end da han kom. Han har også et flot skæg og er ganske sympatisk, men synes nu ikke det er nok til, at han skal have forlænget kontrakten. Han er rigtigt nok spilintelligent, men han har jo slet ikke fysik og speed mere - lige med undtagelse af det hovedstød mod AGF, hvad der lige skete der, ved jeg ikke helt

      Under alle omstændigheder mener jeg vi skal lede efter andre løsninger.

      Comment


        #18
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...uperliga-kampe
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          der siges vel ikke noget nyt i den artikel.

          Ruud er definitivt væk senest til sommer og Skoubo situation lugter vel også af et ikke fortsat samarbejde qua hans skades historik. Vadòcz har ingen interesse i at fortsætte i OB hvor han tydeligt mangler motivation og "hurtige fødder". Eneste springende pumkt er AMC som jeg tror OB har en reel interesse i at forlænge med p.gr.a. hans lederevner, men spørgsmålet er vel om han kan affinde sig med ikke at være naturligt førstevalg hvis hans kontrakt forlænges med 1 år
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            der siges vel ikke noget nyt i den artikel.

            Ruud er definitivt væk senest til sommer og Skoubo situation lugter vel også af et ikke fortsat samarbejde qua hans skades historik. Vadòcz har ingen interesse i at fortsætte i OB hvor han tydeligt mangler motivation og "hurtige fødder". Eneste springende pumkt er AMC som jeg tror OB har en reel interesse i at forlænge med p.gr.a. hans lederevner, men spørgsmålet er vel om han kan affinde sig med ikke at være naturligt førstevalg hvis hans kontrakt forlænges med 1 år
            ruud og vadocz er væk senest til sommer - så langt er jeg enig, men ud over amc tror jeg sådan set også godt de kunne finde på at tage et år mere med skoubo, han skal nok gå en del ned i løn før det bliver til noget. Men ellers syntes jeg sådan set det vil være ok - ja han er alt for meget skadet, men når han er klar gør han det rigtigt godt og indgår fint i spillet.
            - oveni det vil en forlængelse med de 2 gøre en del ifht den kontinuitet som er øjeblikkets buzz-word.

            Når det er sagt så irretere det mig noget så grusomt at man åbenbart har lagt sig fast på at sommer vinduet er det aktive, i stedet for at sætte gang i udskiftningen nu - et par afgange og et par tilgange - tror jeg virkeligt vil gøre meget ifht en mere galt overgang i truppen. Ellers står vi igen til 1 september og skal til at spille et halvt hold ind....

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ruud og vadocz er væk senest til sommer - så langt er jeg enig, men ud over amc tror jeg sådan set også godt de kunne finde på at tage et år mere med skoubo, han skal nok gå en del ned i løn før det bliver til noget. Men ellers syntes jeg sådan set det vil være ok - ja han er alt for meget skadet, men når han er klar gør han det rigtigt godt og indgår fint i spillet.
              - oveni det vil en forlængelse med de 2 gøre en del ifht den kontinuitet som er øjeblikkets buzz-word.

              Når det er sagt så irretere det mig noget så grusomt at man åbenbart har lagt sig fast på at sommer vinduet er det aktive, i stedet for at sætte gang i udskiftningen nu - et par afgange og et par tilgange - tror jeg virkeligt vil gøre meget ifht en mere galt overgang i truppen. Ellers står vi igen til 1 september og skal til at spille et halvt hold ind....
              Antallet af indkøb i de næste to transfervinduer kommer an på flere ting.

              Vi har købsoptioner på alle tre lejede spillere.
              Mos skulle koste 2-3 millioner. DD kan næsten kun være ekstremt billig, når man tænker på at vi næste intet betaler af hans løn. JBL er vel den som vi ved mindst om. Han kan koste intet eller 7 millioner. Tror selv at den er ret lav, men har ikke rigtig noget at have det i.

              Spillere med kontraktudløb
              Ruud smutter senest til sommer
              Vadocz smutter senest til sommer, men er allerede erstattet med Azer.
              Så har vi AMC, Skoubo, Vemmelund, Jeppe, Radza og EPJ. Jeg tror at vi forlænger med Jeppe, Radza og EPJ, sidstnævnte erstatter Vemmelund i førsteholdstruppen. AMC og Skoubo er svære at spå om. Tror ikke man beslutter noget før sent på sæsonen.

              Af salgsemner, så er det vel Emil og Falk der vil være dem der er størst rift om.
              Emil smutter nok, men erstatningen kan måske siges at være Bashkim.
              Falk tror jeg ikke bliver solgt.

              Ser gerne at vi allerede i januar skriver kontrakt med en højre back og en kantspiller, men de behøves ikke at ankomme til klubben før til sommer.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                Antallet af indkøb i de næste to transfervinduer kommer an på flere ting.

                Vi har købsoptioner på alle tre lejede spillere.
                Mos skulle koste 2-3 millioner. DD kan næsten kun være ekstremt billig, når man tænker på at vi næste intet betaler af hans løn. JBL er vel den som vi ved mindst om. Han kan koste intet eller 7 millioner. Tror selv at den er ret lav, men har ikke rigtig noget at have det i.

                Spillere med kontraktudløb
                Ruud smutter senest til sommer
                Vadocz smutter senest til sommer, men er allerede erstattet med Azer.
                Så har vi AMC, Skoubo, Vemmelund, Jeppe, Radza og EPJ. Jeg tror at vi forlænger med Jeppe, Radza og EPJ, sidstnævnte erstatter Vemmelund i førsteholdstruppen. AMC og Skoubo er svære at spå om. Tror ikke man beslutter noget før sent på sæsonen.

                Af salgsemner, så er det vel Emil og Falk der vil være dem der er størst rift om.
                Emil smutter nok, men erstatningen kan måske siges at være Bashkim.
                Falk tror jeg ikke bliver solgt.

                Ser gerne at vi allerede i januar skriver kontrakt med en højre back og en kantspiller, men de behøves ikke at ankomme til klubben før til sommer.
                Ud over dem du nævner der så har følgende også kontraktudløb:
                Jacob Rasmussen (forsvarsspiller) http://www.bt.dk/superligaen/ob-tale...chester-united
                Mikkel Desler (defensiv midt)
                Mark Kongsted (central midtbane) http://www.bold.dk/nyt/Intet-Premier...-for-Kongstedt

                Alle skulle være forholdsvis store talenter .. har vi ikke plads til dem?
                Last edited by Plum; 16-12-2013, 22:21.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                  Antallet af indkøb i de næste to transfervinduer kommer an på flere ting.

                  Vi har købsoptioner på alle tre lejede spillere.
                  Mos skulle koste 2-3 millioner. DD kan næsten kun være ekstremt billig, når man tænker på at vi næste intet betaler af hans løn. JBL er vel den som vi ved mindst om. Han kan koste intet eller 7 millioner. Tror selv at den er ret lav, men har ikke rigtig noget at have det i.

                  Spillere med kontraktudløb
                  Ruud smutter senest til sommer
                  Vadocz smutter senest til sommer, men er allerede erstattet med Azer.
                  Så har vi AMC, Skoubo, Vemmelund, Jeppe, Radza og EPJ. Jeg tror at vi forlænger med Jeppe, Radza og EPJ, sidstnævnte erstatter Vemmelund i førsteholdstruppen. AMC og Skoubo er svære at spå om. Tror ikke man beslutter noget før sent på sæsonen.

                  Af salgsemner, så er det vel Emil og Falk der vil være dem der er størst rift om.
                  Emil smutter nok, men erstatningen kan måske siges at være Bashkim.
                  Falk tror jeg ikke bliver solgt.

                  Ser gerne at vi allerede i januar skriver kontrakt med en højre back og en kantspiller, men de behøves ikke at ankomme til klubben før til sommer.
                  selvfølgelig har du ret; jo flere der bliver forlænget med jo mindre gennemtræk....men der skal vel også kigges på at optimere truppen - ud med dem der bare ikke levere ( hvis det overhovedet er muligt at slippe af med dem) og ind med noget mere kvalitet.
                  en angriber er virkeligt en af de ting der mangler - selv med forlængelse til skoubo (han score bare ikke nok) og en signing af mos - selv i den situation mangler vi en angriber - medmindre kadrii tager den - i hvilket tilfælde vi mangler en kant....

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Ud over dem du nævner der så har følgende også kontraktudløb:
                    Jacob Rasmussen (forsvarsspiller) http://www.bt.dk/superligaen/ob-tale...chester-united
                    Mikkel Desler (defensiv midt)
                    Mark Kongsted (central midtbane) http://www.bold.dk/nyt/Intet-Premier...-for-Kongstedt

                    Alle skulle være forholdsvis store talenter .. har vi ikke plads til dem?
                    Vi skal have plads til dem eller kaster jeg op. Det samme gælder selvfølgelig også med EPJ. Nu har vi endelig nogle fornuftige talenter, så bør vi også prøve dem af.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #25
                      Vidste ellers ikke lige hvor denne skulle puttes hen
                      Så det blev her

                      http://www.bold.dk/nyt/Loefquist-Meg...tivt-OB-ophold

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vidste ellers ikke lige hvor denne skulle puttes hen
                        Så det blev her

                        http://www.bold.dk/nyt/Loefquist-Meg...tivt-OB-ophold
                        Hæ. Så er der da én der synes at hans tid her var en positiv oplevelse

                        (Jeg burde have en t-shirt med "Jeg så David Löfquist score")
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hæ. Så er der da én der synes at hans tid her var en positiv oplevelse

                          (Jeg burde have en t-shirt med "Jeg så David Löfquist score")
                          I was there

                          Comment


                            #28
                            http://www.bold.dk/nyt/OBer-ophaever...ger-til-Island

                            Held og lykke til Niklas

                            Comment


                              #29
                              Forlæng med talenterne. Vadocz smutter, Ruud smutter og det må AMC egentlig også. Ser gerne han bliver i klubben, som træner eller lignende. Skoubo må der forlænges med, hvis han smutter ca. 50% ned i løn.
                              Bodul vil jeg helst se blive solgt. N'koums kontrakt bliver nok ophævet, vi ved så at Lukas kommer til sommer som erstatning.

                              Mos og Barret er de store spørgsmåltegn. Håber lidt på Barret kan blive vores nye VB, hvorefter Diarra kan tage HB.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jep. Held og lykke til ham. Han gjorde havd han kunne og mere kan man ikke forlange.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X