Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Thomas Helveg som cheftræner i vores nuværende situation tror jeg ikke på, han har jo slet ingen erfaring som cheftræner. Jeg tror iøvrigt ikke SK ryger, nedmindre han selv trækker stikket. Hvis vi skal have en erstatning ind for Søren Krogh så mener jeg det skal være en der har flere år på bagen som cheftræner og har prøvet det pres man er under.
    Jeg tror dog ikke OB ledelsen trykker på den knap igen i denne sæson. Jeg tror vi rykker ned og jeg tror Søren Krogh får chancen for at føre os tilbage igen. Det er den billigste løsning og jeg tror ikke Thorborg gider sende flere trænerkroner i hænderne på Bjørn Weststrøm.
    Det ville dog være en tåbelig beslutning, at fortsætte med SK i stedet for en mere rutineret træner. Vi risikerer, at der går flere år inden vi igen rykker op.
    Last edited by pnl; 29-04-2024, 17:36.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Spiller for spiller har OB bedre spillere end mindst 3 af de andre 6 bundhold … OB har et top6 budget.

      Ligesom med meget velfærd gavner det ikke bare at smide flere penge efter det hvis ikke de bliver forvaltet ordentligt ..

      Det er simpelthen forvaltningen af spillerne der ikke er på plads.

      Hvad er SK’ snit i forhold til Alm?
      14 kampe
      10 af dem imod deltagere i taberslutspillet.
      5 kampe mod hold under os i tabellen.
      2 hjemmekampe mod det ringeste hold i ligaen i årtier.
      12 mål scoret, 20 mål lukket ind pointsnit på 1​
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Spiller for spiller har OB bedre spillere end mindst 3 af de andre 6 bundhold … OB har et top6 budget.

        Ligesom med meget velfærd gavner det ikke bare at smide flere penge efter det hvis ikke de bliver forvaltet ordentligt ..

        Det er simpelthen forvaltningen af spillerne der ikke er på plads.

        Hvad er SK’ snit i forhold til Alm?
        Nej det har vi desværre ikke. Det er selvfølgelig dybt tragisk når vi har det 6. Største budget og det siger alt om ledelsen af den her klub.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Nej det har vi desværre ikke. Det er selvfølgelig dybt tragisk når vi har det 6. Største budget og det siger alt om ledelsen af den her klub.
          Jo selvfølgelig har vi det. Det er holdet der ikke fungerer. Selvtillid eller mangel på samme er et holds største fjende. Det er børnelærdom.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Jo selvfølgelig har vi det. Det er holdet der ikke fungerer. Selvtillid eller mangel på samme er et holds største fjende. Det er børnelærdom.
            Det er jo Bjørns fantasier.om igen. Nej vi har ikke. Man har købt elendige spillere som på intet tidspunkt har præsteret.udover små glimt. Hvor længe kan folk dog blive i den illusion ???

            Comment


              https://www.bt.dk/fodbold/13-aars-da...et-er-rystende

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Jo selvfølgelig har vi det. Det er holdet der ikke fungerer. Selvtillid eller mangel på samme er et holds største fjende. Det er børnelærdom.
                Hvordan kommer du frem til at jeres trup er bedre end den viser uge efter uge ...?
                Stats og kampbilleder antyder det ikke umiddelbart, jeg vil faktisk sige at I ligger relativt præcist der hvor niveauet i jeres trup er og det endda med pil ned!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Det ville dog være en tåbelig beslutning, at fortsætte med SK i stedet for en mere rutineret træner. Vi risikerer, at der går flere år inden vi igen rykker op.
                  Det er vi helt enige i. Men tåbelige beslutninger er efterhånden blevet OB's varemærke.

                  En mulighed kunne være at give Søren Krogh en anden post i klubben og så hente en cheftræner med cheftrænererfaring. Vi mangler vel stadig en "Head of methodology and analysis" kunne Søren Kroghs profil passe bedre til sådan en stilling?.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Det er vi helt enige i. Men tåbelige beslutninger er efterhånden blevet OB's varemærke.

                    En mulighed kunne være at give Søren Krogh en anden post i klubben og så hente en cheftræner med cheftrænererfaring. Vi mangler vel stadig en "Head of methodology and analysis" kunne Søren Kroghs profil passe bedre til sådan en stilling?.
                    Må sige jeg er dybt rystet over hvordan man famler rundt efter en fast opstilling. Alm havde i det mindste en opstilling som han holdt fast i, hvor vi nu ser spillere flyve ud til højre og venstre.
                    De sidste 5 kampe vi har spillet, har vi udover en masse ændringer, ikke stillet i stærkeste opstilling en eneste gang efter min mening.
                    Det kan ikke undgå at påvirke en del spillere negativt. Og det af en træner der hylder sammenhold og gejst.
                    Er ked af at sige det men, pilen peger kun en vej. Søren Krogh fejler big time desværre.

                    Comment


                      Søren Krogh er den ansvarlige, ingen tvivl, det er der pilen peger, i første omgang.

                      Udfordringen er jo bare, der er ingen der overtager OB lige nu. Niels Frederiksen vil da ikke røre os med en ildtang, her 5 runder før luk. Han ville snildt komme til at stå med et hold i den næstbedste række. Det samme vil jo gælde for alle andre "store" navne, vi kan komme i tanke om.

                      Nu går det af helvedes til, men nu skal man huske Søren er helt ny i det her, han bliver dygtigere og klogere for hver dag Jeg tror den helt store fejl og pil peger på vores rekruttering. Alt for mange mærkelige. Her peger pilen på BW og alt for stor "sparsomlighed", her peger pilen på Niels Thorborg.

                      Men der skal ses på alt til sommer. Trup, træningsbaner, stadionbane, træner, assistenter, sportschef og Niels skal kigge længe i spejlet.

                      Personligt ved jeg ikke om Frank Hjotebjerg føler sig godt tilpas. Gør han det, er det fint, men føler han sig forbigået, så skal han eller Søren jo videre. BW må i den grad være til stor overvejelse.
                      I forhold til truppen, så synes jeg det vigtigste er ikke at hente 10 nye igen, hellere "lidt men godt".

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Søren Krogh er den ansvarlige, ingen tvivl, det er der pilen peger, i første omgang.

                        Udfordringen er jo bare, der er ingen der overtager OB lige nu. Niels Frederiksen vil da ikke røre os med en ildtang, her 5 runder før luk. Han ville snildt komme til at stå med et hold i den næstbedste række. Det samme vil jo gælde for alle andre "store" navne, vi kan komme i tanke om.

                        Nu går det af helvedes til, men nu skal man huske Søren er helt ny i det her, han bliver dygtigere og klogere for hver dag Jeg tror den helt store fejl og pil peger på vores rekruttering. Alt for mange mærkelige. Her peger pilen på BW og alt for stor "sparsomlighed", her peger pilen på Niels Thorborg.

                        Men der skal ses på alt til sommer. Trup, træningsbaner, stadionbane, træner, assistenter, sportschef og Niels skal kigge længe i spejlet.

                        Personligt ved jeg ikke om Frank Hjotebjerg føler sig godt tilpas. Gør han det, er det fint, men føler han sig forbigået, så skal han eller Søren jo videre. BW må i den grad være til stor overvejelse.
                        I forhold til truppen, så synes jeg det vigtigste er ikke at hente 10 nye igen, hellere "lidt men godt".
                        Jeg tror desværre der hentes 10 nye spillere ind, da der jo nok er det tilsvarende antal, der vil væk/er væk (Helander, Sven, Tom, Slots, MH, Bashkim, HC, Magnus, Agon m.fl.).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Søren Krogh er den ansvarlige, ingen tvivl, det er der pilen peger, i første omgang.

                          Udfordringen er jo bare, der er ingen der overtager OB lige nu. Niels Frederiksen vil da ikke røre os med en ildtang, her 5 runder før luk. Han ville snildt komme til at stå med et hold i den næstbedste række. Det samme vil jo gælde for alle andre "store" navne, vi kan komme i tanke om.

                          Nu går det af helvedes til, men nu skal man huske Søren er helt ny i det her, han bliver dygtigere og klogere for hver dag Jeg tror den helt store fejl og pil peger på vores rekruttering. Alt for mange mærkelige. Her peger pilen på BW og alt for stor "sparsomlighed", her peger pilen på Niels Thorborg.

                          Men der skal ses på alt til sommer. Trup, træningsbaner, stadionbane, træner, assistenter, sportschef og Niels skal kigge længe i spejlet.

                          Personligt ved jeg ikke om Frank Hjotebjerg føler sig godt tilpas. Gør han det, er det fint, men føler han sig forbigået, så skal han eller Søren jo videre. BW må i den grad være til stor overvejelse.
                          I forhold til truppen, så synes jeg det vigtigste er ikke at hente 10 nye igen, hellere "lidt men godt".
                          Generelt set enig. Jeg vil så mene, at man kan beskylde NT for meget, men han har trods alt givet OB et top-6 budget. Jeg vil så hellere rette kritikken mod, at han (efter sigende) stadig blander sig i det sportslige arbejde. Dette burde han, og det såkaldte sportslige udvalg, i langt større grad overlade til sportschefen. Det må jo være ham, der har kvalifikationerne til det. Også selv om det lige pt. sejler stort.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                            Generelt set enig. Jeg vil så mene, at man kan beskylde NT for meget, men han har trods alt givet OB et top-6 budget. Jeg vil så hellere rette kritikken mod, at han (efter sigende) stadig blander sig i det sportslige arbejde. Dette burde han, og det såkaldte sportslige udvalg, i langt større grad overlade til sportschefen. Det må jo være ham, der har kvalifikationerne til det. Også selv om det lige pt. sejler stort.
                            Har du faktisk ret i. Mit blik var lige rettet på, at vi ikke brugte "Minteh-jackpotten" til at forstærke os væsentligt, men stadigvæk kiggede billige folk i det vindue.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Har du faktisk ret i. Mit blik var lige rettet på, at vi ikke brugte "Minteh-jackpotten" til at forstærke os væsentligt, men stadigvæk kiggede billige folk i det vindue.
                              Tror meget af "Minteh-jackpotten" gik til at lappe huller andre steder i OS&E.

                              Ved godt at BW ikke kan/må investere 1:1, men må være frustrerende for ham, at han med nogle rigtige gode salg, kun får "krummer" at lege med.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Tror meget af "Minteh-jackpotten" gik til at lappe huller andre steder i OS&E.

                                Ved godt at BW ikke kan/må investere 1:1, men må være frustrerende for ham, at han med nogle rigtige gode salg, kun får "krummer" at lege med.
                                Reelt er der vel ikke nogen herinde der ved hvor meget OB fik i kassen for Minteh ..
                                En del er nok div. klausuler og selve grundprisen f.eks kr. 50 mio. er nok ikke lagt på en gang men i flere tempi så det kan jo godt være at de fleste af de penge man fik få Minteh i sommers er brugt. Så må man håbe at der kommer en portion mere til sommer.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X