Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ny træner - eneste håb
    Ja. Og NU

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ny træner - eneste håb
      hvem i al verden skulle man kunne hive ind nu med 5 kampe igen?

      Kan ikke se vi skulle skifte igen, man har spillet sin hånd med Krogh og de handler man lavede i vintervinduet. Myhra og Gomez - fint...men mener man har lavet en fejl ved ikke at styrke midtbanen og særligt angrebet havde haft godt af noget ny energi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Ny træner on et ny system, hvor der også er en plan B som min. Men det sker ikke og SK er jo her og nu billig for NT. All about the money not the club...
        Det er et mirakel hvis vi ikke rykker ned. Både Hvidovre, Vejle og Lyngby er bedre hold end os og vores træner kan tydeligvis ikke flytte nogle procenter over på vores side. Vi har intet at tabe ved at trykke på trænerskift knappen igen. Det kan umuligt blive værre end det er nu. Søren Krogh er en sympatisk fyr som siger alle de rigtige ting, men det rykker bare ikke noget i praksis.

        Comment


          så sidder man og venter på nedtakts interview med Krogh - det har de så åbenbart haft under reklamepausen...hvad fanden er det for en måde at planlægge sit program på

          Comment


            I min verden er Thorborg den eneste konstant de sidste mange nedtursår. Siden fyringen af Alm har min holdning været, at det er ligemeget, hvad træneren eller sportschefen hedder - vi kommer ingen vegne længere. OB som klub er mere end gået i stå. Vi bakker.

            og ja, der er masser af skræmme eksempler, men der så sandelig også det modsatte.

            Hvis vi bliver oppe er der ikke vores dygtighed, men de andres elendighed. Dem der mener superligaen kun skal være på 10 hold er tæt på at få ret. Sikke en forskel på top og bund.

            Comment


              BW skal fyres for at hente Mouritzen - en af de ringeste fodboldspillere jeg har set i en OB-trøje. SK skal fyres for at have ham med i truppen. At han endda stiller med ham, er uden for kategori af manglende dømmekraft.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                så sidder man og venter på nedtakts interview med Krogh - det har de så åbenbart haft under reklamepausen...hvad fanden er det for en måde at planlægge sit program på
                Hvor er interviewet med SK ? Jeg har spolet frem og tilbage !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                  I min verden er Thorborg den eneste konstant de sidste mange nedtursår. Siden fyringen af Alm har min holdning været, at det er ligemeget, hvad træneren eller sportschefen hedder - vi kommer ingen vegne længere. OB som klub er mere end gået i stå. Vi bakker.

                  og ja, der er masser af skræmme eksempler, men der så sandelig også det modsatte.

                  Hvis vi bliver oppe er der ikke vores dygtighed, men de andres elendighed. Dem der mener superligaen kun skal være på 10 hold er tæt på at få ret. Sikke en forskel på top og bund.
                  altså nu har jo i en eller anden grad flirtet kraftigt med den streg i snart mere end 10 år. Før eller siden skulle det jo gå galt. Og ja Thorborg er vel den eneste der har været her i al den tid...pilen peger mere og mere den vej.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Hvor er interviewet med SK ? Jeg har spolet frem og tilbage !
                    tænker det lægger på deres streaming site...os på flow tv må åbenbart ikke se det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      tænker det lægger på deres streaming site...os på flow tv må åbenbart ikke se det.
                      Jeg er på streaming, men intet der !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        hvem i al verden skulle man kunne hive ind nu med 5 kampe igen?

                        Kan ikke se vi skulle skifte igen, man har spillet sin hånd med Krogh og de handler man lavede i vintervinduet. Myhra og Gomez - fint...men mener man har lavet en fejl ved ikke at styrke midtbanen og særligt angrebet havde haft godt af noget ny energi
                        Han kunne ikke sætte spillerne op til den vigtigste kamp længe. Vi har ikke vundet hjemme. Enrico, eller pølsemanden havde opnået mere.
                        derfor skal der en ind brandslukker ind. Glenn måske. Kort kontrakt.

                        Comment


                          Kampen i dag var teknisk og taktisk noget af det ringeste fodbold jeg nogensinde har set i ligaen. Aflæg og afleveringer og løbemønstre (hvor var de?) ligner noget fra 2. Div. OB har ingen relevans i superligaen, hvis det her er hvad vil stille med. Thorborg skal smide ekstra 30-40 mil i projektet for at skabe noget der ligner et superligahold. Ellers må ved ned og spille hyggebold i 1. Div.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Kampen i dag var teknisk og taktisk noget af det ringeste fodbold jeg nogensinde har set i ligaen. Aflæg og afleveringer og løbemønstre (hvor var de?) ligner noget fra 2. Div. OB har ingen relevans i superligaen, hvis det her er hvad vil stille med. Thorborg skal smide ekstra 30-40 mil i projektet for at skabe noget der ligner et superligahold. Ellers må ved ned og spille hyggebold i 1. Div.
                            Du kan smide lige så mange millioner i projektet som du vil uden noget ændrer sig, hvis du ikke har den rigtige træner/team !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Han kunne ikke sætte spillerne op til den vigtigste kamp længe. Vi har ikke vundet hjemme. Enrico, eller pølsemanden havde opnået mere.
                              derfor skal der en ind brandslukker ind. Glenn måske. Kort kontrakt.
                              Tror Glen (med enkelt n) er klar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jeg er på streaming, men intet der !
                                ok...jeg sad og ventede på det - så nævner de at Flemming P havde stået og set interviewet og så kommentere han lidt på det. Krogh åbenbart hårdt ramt - for hårdt efter FP's mening men så ikke skyggen af interview

                                Comment

                                Working...
                                X