Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan næsten ikke komme i tanke om en mere jammerlig indsats, OB har leveret nogensinde, selvom der efterhånden er den del kandidater. I dag var særlig jammerlig, fordi jeg efter den sidste hjemmekamp troede, vi havde ramt bunden. Men det skal jeg så sandelig love for, vi ikke havde. Det var et helt skørt bundniveau i dag. Næste sæson er det goddag til aab og se. Jeg vil efterhånden hellere tage nedrykningen i år i stedet for at pine mig igennem endnu en sæson som prügelknabe. Det er en pinsel at gå til fodbold i øjeblikket, jeg ved snart ikke, hvorfor jeg bliver ved.
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Jeg kan næsten ikke komme i tanke om en mere jammerlig indsats, OB har leveret nogensinde, selvom der efterhånden er den del kandidater. I dag var særlig jammerlig, fordi jeg efter den sidste hjemmekamp troede, vi havde ramt bunden. Men det skal jeg så sandelig love for, vi ikke havde. Det var et helt skørt bundniveau i dag. Næste sæson er det goddag til aab og se. Jeg vil efterhånden hellere tage nedrykningen i år i stedet for at pine mig igennem endnu en sæson som prügelknabe. Det er en pinsel at gå til fodbold i øjeblikket, jeg ved snart ikke, hvorfor jeg bliver ved.
      Helt enig. Næste sæson på samme præmisser bliver bund 2 fra kamp 1 og resten af sæsonen. Endnu et spildt år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
        I min verden er Thorborg den eneste konstant de sidste mange nedtursår. Siden fyringen af Alm har min holdning været, at det er ligemeget, hvad træneren eller sportschefen hedder - vi kommer ingen vegne længere. OB som klub er mere end gået i stå. Vi bakker.

        og ja, der er masser af skræmme eksempler, men der så sandelig også det modsatte.

        Hvis vi bliver oppe er der ikke vores dygtighed, men de andres elendighed. Dem der mener superligaen kun skal være på 10 hold er tæt på at få ret. Sikke en forskel på top og bund.
        Jo sammen med hans fodboldfaglige højrehånd Thomas Christensen som de fleste syntes at have lykkeligt glemt!
        Hvilken træner/sportschef har været ligegyldig siden den eneste nulevende OB legende Kim Brink fik sparket af samme duo - der ville prøve noget andet for at få guldet hjem..

        Comment


          Alt det her med de enkelte spillere. Det er så ligegyldigt. Klubben er færdig. Det her er resultatet af små 15 års ligegyldighed og dårlige beslutninger. NT har eroderet klubben over år og BW tog de sidste spadestik med sin helt kulturløse ødelæggelse af resterne af en klub.

          Ingen kultur, ingen ånd, ingen identitet. Det OB jeg kendte er ikke mere, og jeg er færdig med førsteholdet. Fremover vil jeg glæde mig til bare at følge akademiet i Ådalen. Det er det sande OB, og jeg har skrevet, hvad jeg skulle herinde.





          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Tror det største problem er, at NT ikke fatter at pæne og/eller akademiske trænere ikke er eneste mulige trænerprofil. Søren Krogh, Andreas Alm, Troels Beck. De er for pæne. Tror ikke han tør ansætte en Bo Henriksen type. Det er ikke fint nok til Hunnerup-chefen.
            Meget enig. Man behøver ikke at være reaktiv gammeldags for at ønske sig en no-shit træner. Og en stor grund til at vi er, hvor vi er pt., skyldes uden tvivl NT. Egentlig utroligt, da han jo trods alt giver os et top-6 budget. Men dem der skal udføre planerne er ikke deres opgave voksen. Heller ikke NT, hvis/når det er ham, der er med inde over de afgørende beslutninger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Det er et mirakel hvis vi ikke rykker ned. Både Hvidovre, Vejle og Lyngby er bedre hold end os og vores træner kan tydeligvis ikke flytte nogle procenter over på vores side. Vi har intet at tabe ved at trykke på trænerskift knappen igen. Det kan umuligt blive værre end det er nu. Søren Krogh er en sympatisk fyr som siger alle de rigtige ting, men det rykker bare ikke noget i praksis.
              Beklager det lidt sene svar. Jeg var nød til, at trække lidt luft og gå med min hund Miti. Hørte den ad om et comeback, men så var den ved at løbe væk... Det eneste DM Striwerne får, er deres evne til at ødelægge mit humør. I hvert fald for en stund, men man kender dem jo efterhånden. På papiret har vi, en generelt set en bedre trup. Men vores bund niveau, som vi ser i første halvleg er det laveste i Superligaen. De seneste par uger, er jeg begyndt at se Vejle og Lyngbys kæmpe og bortset fra vores første halvleg, er vi på samme niveau. Derfor er det også vigtigt, at mandskabehandlingen inklusiv at sætte dem op til kampene og vælge folk som kan fighte. Derfor fejler SK stort i dag og ikke "KUN" i dag.

              Derfor håber jeg, at SK bliver fyret og Helveg får tøjlerne resten af sæsonen. Han kender presset som spiller og skal indskærpes at der tydligt som min. skal være en plan B og der skal uddeles skideballer så det ryger, når det er på sin plads! Som du skriver Søren Krogh er sympatisk, men der vinder man ikke mange kampe på alene i den situation vi står i. Engang mellem skal man også være et konstruktivt røvfuld. Du/I ved hvad jeg mener.

              Comment


                Var der egentlig nogen der så om Thorborg stod og grinte nede på sidelinjen ved slutfløjt igen i dag?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Kampen i dag var teknisk og taktisk noget af det ringeste fodbold jeg nogensinde har set i ligaen. Aflæg og afleveringer og løbemønstre (hvor var de?) ligner noget fra 2. Div. OB har ingen relevans i superligaen, hvis det her er hvad vil stille med. Thorborg skal smide ekstra 30-40 mil i projektet for at skabe noget der ligner et superligahold. Ellers må ved ned og spille hyggebold i 1. Div.
                  Spiller for spiller har OB bedre spillere end mindst 3 af de andre 6 bundhold … OB har et top6 budget.

                  Ligesom med meget velfærd gavner det ikke bare at smide flere penge efter det hvis ikke de bliver forvaltet ordentligt ..

                  Det er simpelthen forvaltningen af spillerne der ikke er på plads.

                  Hvad er SK’ snit i forhold til Alm?
                  Last edited by Plum; 28-04-2024, 17:50.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Spiller for spiller har OB bedre spillere end mindst 3 af de andre 6 bundhold … OB har et top6 budget.

                    Ligesom med meget velfærd gavner det ikke bare at smide flere penge efter det hvis ikke de bliver forvaltet ordentligt ..

                    Det er simpelthen forvaltningen af spillerne der ikke er på plads.

                    Hvad er SK’ snit i forhold til Alm?
                    Krogh har stået i spidsen for holdet i 14 kampe og har hentet 14 point, så det snit er rimeligt let at regne ud. 3 sejre. 3 uafgjorte og 3 nederlag - i grundspillet. 3 nederlag og 2 uafgjorte i slutspillet hidtil.

                    Alm stod i spidsen for OB i 77 kampe i superligaen. Og skaffede 96 point - et snit på 1,25p/kamp - her er langt største delen dog hentet i nedrykningsspillet. 23 sejre (9 i nedrykningsspillets 20 kampe...) 27 uafgjorte og 27 nederlag blev det til.

                    Kroghs snit lå lidt over Alms inden nedrykningsspillet gik i gang - men siden er bunden jo gået helt ud af holdet.

                    Comment


                      Er lige kommet hjem fra stadion. Shit en bitter følelse specielt efter at følelsesregistreret har været i en karrusel :/. Der var godt nok begravelsesstemning da Ursu og gutterne igen narrede os.
                      Jeg synes den offside ser tynd ud. Fra den vinkel ligner det at Hvidovre mandens skulder er længere fremme end stregen der er tegnet på foden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        Krogh har stået i spidsen for holdet i 14 kampe og har hentet 14 point, så det snit er rimeligt let at regne ud. 3 sejre. 3 uafgjorte og 3 nederlag - i grundspillet. 3 nederlag og 2 uafgjorte i slutspillet hidtil.

                        Alm stod i spidsen for OB i 77 kampe i superligaen. Og skaffede 96 point - et snit på 1,25p/kamp - her er langt største delen dog hentet i nedrykningsspillet. 23 sejre (9 i nedrykningsspillets 20 kampe...) 27 uafgjorte og 27 nederlag blev det til.

                        Kroghs snit lå lidt over Alms inden nedrykningsspillet gik i gang - men siden er bunden jo gået helt ud af holdet.
                        Trenden går ikke den rigtige vej ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Beklager det lidt sene svar. Jeg var nød til, at trække lidt luft og gå med min hund Miti. Hørte den ad om et comeback, men så var den ved at løbe væk... Det eneste DM Striwerne får, er deres evne til at ødelægge mit humør. I hvert fald for en stund, men man kender dem jo efterhånden. På papiret har vi, en generelt set en bedre trup. Men vores bund niveau, som vi ser i første halvleg er det laveste i Superligaen. De seneste par uger, er jeg begyndt at se Vejle og Lyngbys kæmpe og bortset fra vores første halvleg, er vi på samme niveau. Derfor er det også vigtigt, at mandskabehandlingen inklusiv at sætte dem op til kampene og vælge folk som kan fighte. Derfor fejler SK stort i dag og ikke "KUN" i dag.

                          Derfor håber jeg, at SK bliver fyret og Helveg får tøjlerne resten af sæsonen. Han kender presset som spiller og skal indskærpes at der tydligt som min. skal være en plan B og der skal uddeles skideballer så det ryger, når det er på sin plads! Som du skriver Søren Krogh er sympatisk, men der vinder man ikke mange kampe på alene i den situation vi står i. Engang mellem skal man også være et konstruktivt røvfuld. Du/I ved hvad jeg mener.
                          Thomas Helveg som cheftræner i vores nuværende situation tror jeg ikke på, han har jo slet ingen erfaring som cheftræner. Jeg tror iøvrigt ikke SK ryger, nedmindre han selv trækker stikket. Hvis vi skal have en erstatning ind for Søren Krogh så mener jeg det skal være en der har flere år på bagen som cheftræner og har prøvet det pres man er under.
                          Jeg tror dog ikke OB ledelsen trykker på den knap igen i denne sæson. Jeg tror vi rykker ned og jeg tror Søren Krogh får chancen for at føre os tilbage igen. Det er den billigste løsning og jeg tror ikke Thorborg gider sende flere trænerkroner i hænderne på Bjørn Weststrøm.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            Helt seriøst, jeg mindes ikke en dårligere OB spiller end Mouritsen
                            En kæmpejoke....... superligaens klart ringeste fodboldspiller. Han ville ikke kunne forstærke nogen af Odenses DS-hold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Trenden går ikke den rigtige vej ..
                              det gør den ikke...men med de få kampe Krogh har haft vil jeg ikke lægge for meget i pointsnittet.

                              Men udtrykket og spillet på banen - det er bekymrende. Holdet blev stabiliseret i efteråret, opstarten så fornuftig ud, de første fem kampe gav flere point end jeg havde håbet på, nogle gode præstationer - også nogle klare fejl - men dog med en pil der pegede opad.

                              Derfor undrer og bekymrer det mig også...hvad er der sket efter vi gik ind i slutspillet?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                det gør den ikke...men med de få kampe Krogh har haft vil jeg ikke lægge for meget i pointsnittet.

                                Men udtrykket og spillet på banen - det er bekymrende. Holdet blev stabiliseret i efteråret, opstarten så fornuftig ud, de første fem kampe gav flere point end jeg havde håbet på, nogle gode præstationer - også nogle klare fejl - men dog med en pil der pegede opad.

                                Derfor undrer og bekymrer det mig også...hvad er der sket efter vi gik ind i slutspillet?
                                Der er som sådan ikke sket noget. Vi har i mange år svinget på den her måde. Sidste efterår var vi også mere stabile i den del af grundspillet. Vi fortsætter også med ikke at kan vinde på hjemmebane, samt at vi har det svært mod nedrykningskandidater, både som tidligere i denne sæson, men vi har jo også haft det svært mod hold som Hobro og Vendsyssel. Vi er i flere år også blevet vant til at sige "det er den dårligste kamp jeg længe har set"

                                Så egentlig er alt som det så ofte har været før med OB.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X