Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det er noget af det ringeste, som jeg har set OB spille i de 45 år som jeg har været OB fan. Et er at spille elendigt, men der er jo ingen som kæmpe for trøjen.

    Comment


      #62
      Det her minder alt for meget om AaB sidste sæson. Historien ser ud til at gentage sig, bare med blåhvid i stedet for rødhvid

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Er fansene holdt helt op med at råbe “tag jer sammen”? Det ville i hvert fald være passende at gøre det nu
        Eller vi Odense hvem er I.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
          OB må havde superligaens dårligste angribere
          Det desværre ikke kun på de positioner....

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
            Eller vi Odense hvem er I.
            Det forstår mange af spillerne jo alligevel ikke !

            Comment


              #66
              I det mindste har det her hold større potentiale end da vi havde Jebali, Gigovic, Minteh og Tverskov rendende

              Comment


                #67
                Det er godt nok også et hold helt uden selvtillid. Virker til at man ikke har gjort nok på det mentale område.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Det forstår mange af spillerne jo alligevel ikke !
                  Nej, men man kan jo prøve, at lærer dem det.

                  Comment


                    #69
                    Helt seriøst, jeg mindes ikke en dårligere OB spiller end Mouritsen

                    Comment


                      #70
                      Nico som havde flere gode aktioner begynder at tilpasse sig niveauet af medspillere.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                        Det er noget af det ringeste, som jeg har set OB spille i de 45 år som jeg har været OB fan. Et er at spille elendigt, men der er jo ingen som kæmpe for trøjen.
                        Det er forfærdeligt at se på. Hvidovre er på alle planer bedre end os.
                        Charly ligner en der drømmer om Århus. Sven Köhler drømmer om Heidesheim, Helander drømmer om Anderlecht. Mourirsen drømmer om han 1. division. Søren Krogh drømmer om en spillestil.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                          Helt seriøst, jeg mindes ikke en dårligere OB spiller end Mouritsen
                          Enig, han er nok vores dårligste spiller. Siger en del også at han starter inde...

                          Comment


                            #73
                            Altså det her hold skulle være til top 6

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Det er forfærdeligt at se på. Hvidovre er på alle planer bedre end os.
                              Charly ligner en der drømmer om Århus. Sven Köhler drømmer om Heidesheim, Helander drømmer om Anderlecht. Mourirsen drømmer om han 1. division. Søren Krogh drømmer om en spillestil.
                              Spot on. De er helt væk.

                              Comment


                                #75
                                Det her hold, den måde de spiller på og den måde de agerer på, det er en skamplet på OBs historie

                                Comment

                                Working...
                                X