Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby - OB fredag 5/4 kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Nej og der sker bestemt idag.
    Intet taler for en OB sejr…Desværre
    Nååååå.
    Selvfølgelig er situationen alvorligt men det lyder ja næsten at drengene helst skulle ikke løbe på banen i aften.
    Tirsdag spillede vi pivringe men vi ved også at holdet kan spille bedre, især på udebane hvor vi nom til en ret ordentlig pointhøst i denne sæson. Og spillere ved helt sikker om kampens betydning og at de skylder.
    Ingen kamp er tabt før den blev spillet. Så, come on - situationen er for alvorligt for at give op.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tror jeg springer dagens kamp over. Det påvirker mig simpelthen for meget når vi taber. Det kan ødelægge en hel weekend på humøret. Jeg er simpelthen SÅ træt af ikke bare at kunne ryste det af mig, smile som en glad jubelidiot og tro på at det bliver meget bedre næste gang. Simpelthen for meget “misery” og for lidt glæde
      Så jeg tjekker resultatet kl 21 og river plasteret af på en gang.

      Gætter på 2-0 til Lyngby
      Det er pp udebane, så bedste chance for en sejr. ;-)
      Tror på point og ville ikke være overrasket hvis det bliver tre.
      Der er en frustrerende sæson, igen. Desværre. Men er stadig langt fra at give op
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

        Nej og der sker bestemt idag.
        Intet taler for en OB sejr…Desværre
        Det er på udebane .. spiller sjældent SÅ skidt to kampe i træk …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg har ikke meget at have det i, men jeg er ret overbevist om vi tager en sejr i aften.

          Jeg kan heller ikke overskue andet.
          Jeg tror også det passer bedst i OB’s evige barometer mellem skuffelser og håb at vi vinder i dag.
          2-1 til os.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-bjorn-paulsen

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...far-startdebut

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...baneduo-mod-ob
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

              Nej og der sker bestemt idag.
              Intet taler for en OB sejr…Desværre
              Ser man highlights tilpas mange gange af hvor ringe Lyngby var i Randers, så giver det tro på de faktisk er dårligere end os, selv hvis ikke vi skulle levere bedre end i tirsdags.
              Tror ikke mange i Lyngby synes noget taler for en sejr til dem i dag efter det de leverede sidste weekend.

              Comment


                #52
                Jeg håber vi David Nielsen stadig fumler med sit hold så vi får de stensikre nødvendige tre point

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tror jeg springer dagens kamp over. Det påvirker mig simpelthen for meget når vi taber. Det kan ødelægge en hel weekend på humøret. Jeg er simpelthen SÅ træt af ikke bare at kunne ryste det af mig, smile som en glad jubelidiot og tro på at det bliver meget bedre næste gang. Simpelthen for meget “misery” og for lidt glæde
                  Så jeg tjekker resultatet kl 21 og river plasteret af på en gang.

                  Gætter på 2-0 til Lyngby
                  Deler dine tanker. Optager den, og ser den når ungen og fruen er gået i seng. Så afgør jeg selv, hvornår der slukkes for kassen. Selvfølgelig kommer Søren Krogh ikke ind og ændrer på noget som helst. Rutinen mangler. Godt assisteret af BW, som ej heller magter at skabe et hold. Vi mangler stadig kvalitet, på afgørende positioner.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment

                  Working...
                  X