Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : OB - FCK, Søndag d. 17/3 kl. 17.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Enig, det er fandme for ringe.
    Jo jo det kan han da sagtens sige. Aldrig i 100 år de kunne sælge 20.000.
    Der var masser af tomme pladser mod Brøndby. Og det er der også mod FCK. Tror ikke der var mere end 13.000 mod Brøndby.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Det er desværre en "lillebror" mentalitet, at vi igen giver flere biletter væk, end vi er forpligtiget til. Og den anden del, så er det bare så træls, at man på de andre tribuner ofte oplever folk, der helt åbent holder med BIF/FCK. Jeg har ikke selv en løsning på problemet, men det må kunne løses. For mig at se er det også lidt en "tikkende bombe", hvor man en dag kan risikere, at det kommer til en voldsom episode.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
    Jeg bliver fandme træt!
    OB meldte for et par dage siden ud at det var udsolgt til kampen mod FCK og Jack Jørgensen går nu flot ud i media og fortæller at vi kunne have solgt over 20.000 biletter til kampen.
    Samtidigt melder FCK ud at de har fået udvidet deres udebaneafsnit til kampen og dermed får 2.300 biletter i alt.

    Undskyld mig, men hvad fanden bilder OB sig ind og IGEN udvide udebaneafsnittet, selvom der flere dage før kamp står lysende klart at der er stor efterspørgsel på biletter fra fynboere?

    OB: Vi kunne have solgt over 20.000 billetter: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rods-nul-sejre

    FCK: Vi har udvidet udebaneafstittet til 2.300 billetter: https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...nse-d-17-marts
    Enig, det er fandme for ringe.

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    Jeg bliver fandme træt!
    OB meldte for et par dage siden ud at det var udsolgt til kampen mod FCK og Jack Jørgensen går nu flot ud i media og fortæller at vi kunne have solgt over 20.000 biletter til kampen.
    Samtidigt melder FCK ud at de har fået udvidet deres udebaneafsnit til kampen og dermed får 2.300 biletter i alt.

    Undskyld mig, men hvad fanden bilder OB sig ind og IGEN udvide udebaneafsnittet, selvom der flere dage før kamp står lysende klart at der er stor efterspørgsel på biletter fra fynboere?

    OB: Vi kunne have solgt over 20.000 billetter: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rods-nul-sejre

    FCK: Vi har udvidet udebaneafstittet til 2.300 billetter: https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...nse-d-17-marts

    At Jack går og melder ud at vi (igen) kunne have solgt over 20.000 billeter er et hån mod de spirende OB-fans der ikke får muligheden for at se kampen live!
    OB har ikke vundet på hjemmebane i sæsonen, men alligevel har de til søndagens kamp mod FC København udsolgt for anden gang i træk og fortæller, at de kunne have solgt mange flere billetter.
    Last edited by O´nse; 14-03-2024, 11:32.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    I dagens Stiftstidende er Jack Jørgensen meget stolt af salget til OB - FCK og Brøndby - der kunne have været solgt betydeligt flere billetter kan jeg forstå. Jeg er så lidt irriteret over at skulle tilbringe tiden på Barfoed tribunen pakket solidt ind af Brøndby Fans - og det bliver formentligt det samme mod FCK - Hvis salget og interessen er så stor som Jack fremhæver/citeres for - burde OB være bedre til at sikre biletter til egne fynske fans og holde udeholdets fans i udeholdets afsnit, det giver om ikke andet så en mere sikker afvikling af kampen.
    Jeg forventer af OB at der er sket fremskridt på dette område siden OB - Brøndby - men OB´s kommercielle afdeling har formentligt haft mere travlt med at spinne positive vinkler på snart sagt alt - frem for at adressere et reelt problem.

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

    Tænker ikke de tæller som fynboer
    Enig!

    Leave a comment:


  • Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
    Har FCK fået udvidet deres udebaneafsnit?
    Får de samme antal biletter som Brøndby?

    Hvis dette er tilfældet, er det lidt ærgerligt, da vi jo helst skal have flere fynboere på stadion(og her taler jeg ikke om de sataner der holder med FCK).
    Tænker ikke de tæller som fynboer

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    Har FCK fået udvidet deres udebaneafsnit?
    Får de samme antal biletter som Brøndby?

    Hvis dette er tilfældet, er det lidt ærgerligt, da vi jo helst skal have flere fynboere på stadion(og her taler jeg ikke om de sataner der holder med FCK).

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Har fck fået udvidet deres afsnit?
    Hvis ja, kan det være vi vinder, hvis det føles som udebane

    Ved ikke om afsnittet er udvidet, men alle deres billetter er udsolgte.
    Last edited by Online; 12-03-2024, 13:43.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kampen er allerede udsolgt!
    Har fck fået udvidet deres afsnit?

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Jeg ville klart foretrække af DD og LO skifter med CH og BP - naturligvis under forudsætning af af Lo er helt klar igen - BP overfor Achouris fart kan blive grimt med store rum at løbe i.
    Den opstilling eller den mere kompakte med Rami foran TT og SK - og med 2 mand på toppen - MF og BK - så må DD være joker.
    Kunne man også snildt. Jeg synes, at formationen og den dynamiske taktik fungerede så godt mod Vejle, st jeg er nysgerrig på samme model mod FCK.

    BP på HWB var så uortodoks, at jeg har svært ved at stå for det!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kampen er allerede udsolgt!

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg synes ikke, man skal ændre på et hold, der gjorde det så godt - og rent faktisk spillede som en enhed.

    DD er topscorer og bør erstatte Charly, mens Fenger tager venstrekanten, og ellers håber jeg på samme opstilling. Også med BP som højre rambuk, der tillige kan gardere lidt centralt for at støtte SK og Rami.

    Det er fine spillere, der så sidder på bænken (TT, LU, Charly), men det er jo, hvad jeg har sukket efter. At der er en egentlig konkurrence og at vi har kvalitet fra bænken.
    Jeg ville klart foretrække af DD og LO skifter med CH og BP - naturligvis under forudsætning af af Lo er helt klar igen - BP overfor Achouris fart kan blive grimt med store rum at løbe i.
    Den opstilling eller den mere kompakte med Rami foran TT og SK - og med 2 mand på toppen - MF og BK - så må DD være joker.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg synes ikke, man skal ændre på et hold, der gjorde det så godt - og rent faktisk spillede som en enhed.

    DD er topscorer og bør erstatte Charly, mens Fenger tager venstrekanten, og ellers håber jeg på samme opstilling. Også med BP som højre rambuk, der tillige kan gardere lidt centralt for at støtte SK og Rami.

    Det er fine spillere, der så sidder på bænken (TT, LU, Charly), men det er jo, hvad jeg har sukket efter. At der er en egentlig konkurrence og at vi har kvalitet fra bænken.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg ville ofre en angriber. Måske DD. For at få en stærk midtbane med Trybull,Sven og Rami som 8,5(tilbagetrukken falsk 9`er)
    Og så satse på den 1-0 ca 5 min før tid
    Håber bare ikke kommer ud foran et propfyldt publikum, og leverer som imod BIF en gang mere.

    Leave a comment:

Working...
X