Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg er enig. Det er klart vi er tvunget frem efter sådan en start og det efterlader huller. Men man kan aldrig vide om vi måske havde puttet os lidt mere i vores defensive organisation, hvis nu vi ikke var kommet bagud så tidligt.
    Jeg er dog helt sikker på SK har italesat at vi skulle forsøge at holde på bolden når vi havde den. Det kan være årsagen til at vi laver de to skæbnesvangre opspilsfejl indenfor de første 10 min. Her kunne man måske godt acceptere sin status som bundhold i endnu højere grad og slå nogen violiner, så den første storm lige reddes af vejen. Det kan man godt dyrke frem imod fck-kampen, hvor vi også sættes under pres af et hold, som bare er hurtigere i tanke og handling end os i de fleste facetter
    Enig egentlig. Men SK venter dog, til der er spillet 72 min med at skifte ind. Hvorfor ikke før ? Vi er nede med 2 .
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Må indrømme at det eneste jeg håbede på mod Brøndby var at se vilje.
      jeg er nok lidt den gamle skole og går ikke så meget op i trekanter og 4-3-3
      men en takling og brystet frem.
      vise at her bestemmer vi. Det mangler jeg vildt meget.
      få nu stadion med. Saw vallis ned råb i i hoved.
      gør et eller andet der viser man vil vinde.

      Det manglede jeg helt vildt det meste af kampen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
        Må indrømme at det eneste jeg håbede på mod Brøndby var at se vilje.
        jeg er nok lidt den gamle skole og går ikke så meget op i trekanter og 4-3-3
        men en takling og brystet frem.
        vise at her bestemmer vi. Det mangler jeg vildt meget.
        få nu stadion med. Saw vallis ned råb i i hoved.
        gør et eller andet der viser man vil vinde.

        Det manglede jeg helt vildt det meste af kampen.
        Jeg håbede på en del mere end jeg så i søndags, og det uanset hvad der var af tre- og firekanter på banen og om systemet hedder 5-3-2 eller 9-0-1 .. naivt var det under alle omstændigheder. Jeg er stadig kæmpe skuffet når jeg nu havde set OB-FCN i foråret hvor OB retteligt kunne have fortjent mere end det ene point, sejren i Viborg mod et hold der har slået FCK og andre indikationer på at vi var blevet bedre. Det er vi muligvis også, men skuffelsen over den hurtigt aflivning i søndags har sat sine spor hos mig. Chancen for stort set at have elimineret risikoen for nedrykning var der, men den blev sat i skammekrogen af et markant bedre BIF-hold der på dagen kunne have tværet fuldstændig ud

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment

        Working...
        X