Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Jo men Mouritzen var også ringe da vinduet var åbn
    Men det kan man jo ikke gøre noget ved nu.

Kender du sætningen:

Giv mig mod til at ændre de ting jeg kan, styrke til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre og visdom til at se forskellen.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Det har du ikke ret i. Slet ikke. Krogh er markant bedre end Alm. Det tror jeg vi er mange der kan se.
      Der er lukket præcis lige så mange mål ind pr kamp under Krogh som under Alm - 1.5ish og Krogh har endda spillet med 5 i forsvaret. Jeg er ikke imponeret. Hverken over Alm eller Krogh. Vi ender igen ved truppens manglende kvalitet. Alle jubeloptimisterne efter sejren mod VFF må lige vågne op og lugte at truppen er præcis lige så ringe som den hele tiden har været. Det ændrer en vinterpause med tilgang af 1. Div-spillere som Luca og Fenger ikke en skid på. Håber ikke at Krogh har set sig varm på Mouritzen. Og Helander - som nærmest er udråbt til vores vigtigste spiller, falder fuldstændig igennem i 5 minutter i dag og ser skudt ud i tre situation i alt på de to mål. Det må simpelthen ikke ske af en svensk landsholdsspiller. MEN Mouritzen er dog den ringeste spiller længe set. Der er jo Selvén-vibes

Comment

En vanskelig bane i dag.
        Men åbenbart fin nok til at BIF kan tilspille sig mange enorme chancer langs jorden.

Comment

Klart det er surt at tabe til guldaspiranterne, men jeg ved ikke hvordan midtbanen kunne blive bedre med hvad der lignede en offday for Hajj. Kunne ikke gennemskue om det var Brøndby der magtede at sætte ham ud af af spillet. Men banen indbyder heller ikke til teknisk spil.

Det var ok og vil blive bedre. Husk målet er det meget beskedne at vi også spiller Superliga næste sæson.
          Men kampene mod de andre i den nederste halvdel bliver væsentlige. Jeg tror vi kun får problemer med Vejle.
          Havde Alm været træner, så havde folk skrevet alenlange sider om modløshed, manglende evne til at sætte spillerne op osv.

Det var elendigt i dag - som det jo gennemgående har været.

Der var en motorvej på midten - BIF legede sig igennem. Det har været et problem i OB i 3 år.

Comment

Dygtige hold kan sagtens spille på en dårlig bane. OB er ikke et dygtigt hold.

Comment

Så brændte forum sammen igen efter et nederlag.

Det her bif hold bliver mester. Denne kamp skulle overstås, så vi kan komme videre.

Ro på, det handler om overlevelse for os, og det kommer ikke mod bif.

Eneste anke er den 4-mands midtbane. Få en ekstra mand ind der nu. Og så ellers videre.

Comment

Op på hesten igen. Et nederlag mod en af guldaspiranterne som ovenikøbet har medvind og en rigtig god fase kan ske. Vi skal har elimineret de katastrofale personlige fejl, specielt i opspillet fra forsvaret frem. I Aarhus næste weekend får vi den næste chance for at vise at vi har forbedret os i vinterpausen under Krogh. Jeg tror på træneren og på holdet, vi skal stå sammen, fansene og holdet. Myhra viste et par gode refleksredninger i dag og Markus Jensen var et frisk pust i offensiven. Vi skal kæmpe for overlevelse i år og det bliver spænendere end længe set, men jeg tror på overlevelsen i Superligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Dygtige hold kan sagtens spille på en dårlig bane. OB er ikke et dygtigt hold.
                  Jeg skrev i torsdags at Brøndby ville presse OB i den side hvor man har superligaens ringeste vestreback, det var overstået efter 11 minutter, ja Helander leverede på samme niveau som Mouritzen, lavt, utroligt lavt. Noget overraskende. Hvis du kræver nuancer, så kan vi godt køre løs, men fejlen blev vel begået allerede da man hentede en 28-årig, droppet i FCN, i næstbedste række. Jeg sagde det fra dag 1, manden kan ikke have niveauet, i FCN har de fin forstand på fodbold, men OB henter ham alligevel. Defensivt passiv, offensivt passiv, på bolden alibi, afspillet under pres håbløst, hverken hurtig eller langsom. Hvis han dog bare var middelmådig, sådan Oliver Lund agtig, men det er han jo ikke engang. Det er bare skidt.
                  Last edited by jojo; 25-02-2024, 19:05.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Det her bif hold bliver mester. Denne kamp skulle overstås, så vi kan komme videre.

Eneste anke er den 4-mands midtbane. Få en ekstra mand ind der nu. Og så ellers videre.
                    Jeg forstår din pointe. Jeg havde ikke forventet point mod BIF. SK besynges herinde, og jeg kan godt lide ham, så jeg var spændt på udtrykket i dag, da jeg ikke har set mange af kampene med SK.

Og jeg så simpelthen… ikke noget. Kan ikke pege på én positiv ting, som vi kan bygge videre på.

Jenner gjorde et fint indhop.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men det kan man jo ikke gøre noget ved nu.

Kender du sætningen:

Giv mig mod til at ændre de ting jeg kan, styrke til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre og visdom til at se forskellen.
                      Er enig i at SK ikke stiller hvad jeg tror er stærkeste hold. Men det ændre ikke ved at der blev købt mindst en for lidt til start 11 i vinduet.

Comment

Max Fenger fik hans første Superligaminutter for OB siden september 2022, men hans nuværende situation er ikke det, han håbede på, da han vendte tilbage.

Fenger: Ikke det jeg håbede på, da jeg kom tilbage - OBstruktion

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Mesterskabet tager FCK, OB leverede på et meget lavt niveau idag, faktisk overraskende lavt. det så meget nervøst ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Havde Alm været træner, så havde folk skrevet alenlange sider om modløshed, manglende evne til at sætte spillerne op osv.

Det var elendigt i dag - som det jo gennemgående har været.

Der var en motorvej på midten - BIF legede sig igennem. Det har været et problem i OB i 3 år.
                            Vi havde en katastrofal kampstart og brugte næsten 30 minutter at komme ind i kampen. St vores forsvar assisterede til alke tre BIF-scoribgerver forfærdeligt. Men anden halvleg oressede vi men uden den nædvendige kynisme. Forstår ikke hvorfor Mouritzen er starter og den venstre side med Mouritzen/Bash fungerer overhoved ikke, med Mickelson/Jensen bliver det en helt anden sag, men holdet viser en helt anden sammenhæng od udtryk end under Alm. Takker hver dag for at Alm er fortid i OB.
                            Det startede katstrofal i dag, men det var ikke alt galt.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Vi havde en katastrofal kampstart og brugte næsten 30 minutter at komme ind i kampen. St vores forsvar assisterede til alke tre BIF-scoribgerver forfærdeligt. Men anden halvleg oressede vi men uden den nædvendige kynisme. Forstår ikke hvorfor Mouritzen er starter og den venstre side med Mouritzen/Bash fungerer overhoved ikke, med Mickelson/Jensen bliver det en helt anden sag, men holdet viser en helt anden sammenhæng od udtryk end under Alm. Takker hver dag for at Alm er fortid i OB.
                              Det startede katstrofal i dag, men det var ikke alt galt.
                              Vær konkret: hvilken anden sammenhæng og udtryk så vi i dag?

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Max Fenger fik hans første Superligaminutter for OB siden september 2022, men hans nuværende situation er ikke det, han håbede på, da han vendte tilbage.

Fenger: Ikke det jeg håbede på, da jeg kom tilbage - OBstruktion
                                Som jeg forstår det har han været en del skadet. Enten er han citeret forkert, ellers er det en bizar udtalelse.

Comment

Working...
                                X