Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med samme opstilling som mod VFF. HC og Köhler er klarmeldte og er nye på bænken. Aske er også klar men ikke i truppen denne gang.

    .........................Vilja
    .........Slots...........BP............Helander
    Leeroy......Rami....Trybull.....Mouridsen
    .......Deedson...............Bashkim
    ........................Luca
    Newer change a winning team men da også fint at have Køhler at sætte ind sidst i kampen. Trybull og Rami skal nok komme ud og løbe i dag ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS/SF går med samme opstilling som mod VFF. HC og Köhler er klarmeldte og er nye på bænken. Aske er også klar men ikke i truppen denne gang.

      .........................Vilja
      .........Slots...........BP............Helander
      Leeroy......Rami....Trybull.....Mouridsen
      .......Deedson...............Bashkim
      ........................Luca
      En lille sidebemærkning er at det vurderes at Helander er en smule tvivlsom, da han åbenbart har slået knæet i løbet af ugen.

      Comment


        #63
        https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...aarden-er-klar
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Jeg tror på 3 point idag, kom så striwer!

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
            Jeg tror på 3 point idag, kom så striwer!
            Jeg oddser helt klart på en hjemmesejr

            Overvejer faktisk at gøre det samme med Hvidovre

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg oddser helt klart på en hjemmesejr

              Overvejer faktisk at gøre det samme med Hvidovre
              Jeg tror Hvidovre falder sammen i foråret, de var spillet ud af brættet i deres kamp mos RFC. Jeg tror ikke på de får mere end max. 10 point resten af sæsonen

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg tror Hvidovre falder sammen i foråret, de var spillet ud af brættet i deres kamp mos RFC. Jeg tror ikke på de får mere end max. 10 point resten af sæsonen
                Sikkert, men kampen i dag er vel en af dem, hvor de kan få points

                Comment


                  #68
                  Tobias Slotsager glæder sig til at spille for et udsolgt stadion i dag!

                  Slotsager ser frem til udsolgt stadion: Bliver utroligt fedt! - OBstruktion

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Sikkert, men kampen i dag er vel en af dem, hvor de kan få points
                    Så længe bolden er rund er det vel muligt, men jeg anser det for næsten umuligt for dem i dag igen. De point HIF får bliver næppe på egen styrke, men mere på modstanderens svaghed på dagen. Jeg tror jeg sætter en blød 50er på et 0-4 resultat

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Ikke optimalt med Vejlesejr men kan vel nå 1-1 stadig ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ikke optimalt med Vejlesejr men kan vel nå 1-1 stadig ..
                        Omvendt betyder det at vi kan spille os 4 points fra top6 med en sejr i dag. Det er et stort hvis og ikke der fokus skal ligge, men man kan jo drømme…

                        Comment


                          #72
                          Jeg tror at hvis Brøndby vinder, bliver det med mere end 2 mål. Holdet er meget bedre end Viborg. Meget.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Omvendt betyder det at vi kan spille os 4 points fra top6 med en sejr i dag. Det er et stort hvis og ikke der fokus skal ligge, men man kan jo drømme…
                            Vejle bliver i Superligaen. Det bliver Randers, Lyngby eller os, der snubler. Og i den rækkefølge.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Så længe bolden er rund er det vel muligt, men jeg anser det for næsten umuligt for dem i dag igen. De point HIF får bliver næppe på egen styrke, men mere på modstanderens svaghed på dagen. Jeg tror jeg sætter en blød 50er på et 0-4 resultat
                              Thjaaaa.... med hjemmesejr i dag har min triple med Hvidovre, Vejle og os lige betalt den næste ferie... men lad os nu se

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Vejle bliver i Superligaen. Det bliver Randers, Lyngby eller os, der snubler. Og i den rækkefølge.
                                Randers ligger p.t. forrest af de seks nederste mens VIFF nu kun er et point foran Vejle?

                                To nederlag til VIFF og to sejre til Vejle .. det går hurtigt ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X