Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja, det er jo rent gætteri fra min side, samt et lille barnligt håb om at vi kan tiltrække en spiller af denne kaliber. Men hans søns turnering er overstået nu, så hvis han bliver hængende til næste træning også, såååehh... :D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Ja, det er jo rent gætteri fra min side, samt et lille barnligt håb om at vi kan tiltrække en spiller af denne kaliber. Men hans søns turnering er overstået nu, så hvis han bliver hængende til næste træning også, såååehh... :D
      Hvis han er til træning mandag er der nok ingen tvivl. Meeeen lad os nu se..
      jeg tvivler

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis han er til træning mandag er der nok ingen tvivl. Meeeen lad os nu se..
        jeg tvivler
        Enig, jeg tror under alle omstændigheder på at vi får den tilgang inden brøndby kampen. Om det så bliver både ham og en anden eller noget helt tredje, det er interessant.

        Comment


          Ja, JH havde et max fedtet smil på. Tror der sker noget i starten af næsten uge.

          Comment


            Og så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
              Og så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.
              Gider simpelthen ikke kommentere på hverken Brink eller PH.
              Men jeg har en lumsk mistanke om at Jesper Hansen er den købmand vi har brug for.
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                Gider simpelthen ikke kommentere på hverken Brink eller PH.
                Men jeg har en lumsk mistanke om at Jesper Hansen er den købmand vi har brug for.
                Så et Jesper Hansen raus banner i dag på stadion

                Comment


                  Hvor fanden blev det berømte skyggehold af?
                  Var der en der slukkede lyset?
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                    Hvordan kan du sige det, med mindre du ved noget?
                    jeg så ham bare i tv'et og der antydede han det nærmest bare var en underskrift der manglede.

                    jeg har bare på fornemmelse at det bliver en trold han trækker op af hatten jeg ved ikke en skid :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                      Og så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.
                      han er da en jysk fedterøv købmand og lige hvad vi har brug for :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Jeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.
                        havde vi været lidt længere med fremme i udviklingen af holdet ville jeg ikke mene han skulle signes, men måske Eidur kan medvirke til at give hele holdet et enormt mentalt lift med hele hans udstråling og kæmpe erfaring fra de største klubber i Europa. Hvis han får en kontrakt skal jeg da også mok sikre mig en trøje med hans navn på.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          jeg så ham bare i tv'et og der antydede han det nærmest bare var en underskrift der manglede.

                          jeg har bare på fornemmelse at det bliver en trold han trækker op af hatten jeg ved ikke en skid :)
                          Syntes jo netop at han siger at de har været for kritiske(læs sigtet for højt) i deres søgen efter angriber.
                          Det hører jeg som om at de nok tager fra hylden lige under(læs leje eller 1. Div spillere)

                          Comment


                            Jeg hører det som om at han indrømmer at det har taget for lang tid i forhold til hvad man kunne have ønsket.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              havde vi været lidt længere med fremme i udviklingen af holdet ville jeg ikke mene han skulle signes, men måske Eidur kan medvirke til at give hele holdet et enormt mentalt lift med hele hans udstråling og kæmpe erfaring fra de største klubber i Europa. Hvis han får en kontrakt skal jeg da også mok sikre mig en trøje med hans navn på.
                              Samme her, så kan han både skrive på den og Chelsea trøjen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Jeg hører det som om at han indrømmer at det har taget for lang tid i forhold til hvad man kunne have ønsket.
                                Hvis han sagde alt andet, ville han jo også fremstå komplet inkompetent... det kan han nå endnu... Eidur +trolden....

                                Comment

                                Working...
                                X