Ja, det er jo rent gætteri fra min side, samt et lille barnligt håb om at vi kan tiltrække en spiller af denne kaliber. Men hans søns turnering er overstået nu, så hvis han bliver hængende til næste træning også, såååehh... :D
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJa, det er jo rent gætteri fra min side, samt et lille barnligt håb om at vi kan tiltrække en spiller af denne kaliber. Men hans søns turnering er overstået nu, så hvis han bliver hængende til næste træning også, såååehh... :D
jeg tvivler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis han er til træning mandag er der nok ingen tvivl. Meeeen lad os nu se..
jeg tvivler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægOg så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.
Men jeg har en lumsk mistanke om at Jesper Hansen er den købmand vi har brug for.Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægHvordan kan du sige det, med mindre du ved noget?
jeg har bare på fornemmelse at det bliver en trold han trækker op af hatten jeg ved ikke en skid :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægOg så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægjeg så ham bare i tv'et og der antydede han det nærmest bare var en underskrift der manglede.
jeg har bare på fornemmelse at det bliver en trold han trækker op af hatten jeg ved ikke en skid :)
Det hører jeg som om at de nok tager fra hylden lige under(læs leje eller 1. Div spillere)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghavde vi været lidt længere med fremme i udviklingen af holdet ville jeg ikke mene han skulle signes, men måske Eidur kan medvirke til at give hele holdet et enormt mentalt lift med hele hans udstråling og kæmpe erfaring fra de største klubber i Europa. Hvis han får en kontrakt skal jeg da også mok sikre mig en trøje med hans navn på.
Comment
Comment