Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægAlmebäck kan vel godt give mening som højre back samt ekstra backup til midterforsvaret. Lasse Krüger kan så rykkes frem i angrebet, hvor han i mine øjne vil være en større gevinst end Bodul. Ændrer dog ikke på at vi stadig desperat mangler angribere.
Almebäck er uden tvivl dybt utilfreds med at sidde på bænken i Brøndby, så noget fast spilletid på Fyn kan muligvis få ham til at presse på for at forlade Vestegnen. Dette kunne samtidig måske forklare hvorfor Brøndbys sportschef skulle have været forbi Odense.
men kan sagtens følge din logik
Comment
-
Synes faktisk rigtigt godt om Almebäck og han er en spiller på et niveau vi ikke får muligheden for at hente ret tit.
Problemet er bare, at han er centerforsvarer. Det der højre back stunt i Bif, det var en nødløsning i min verden. Han løste det da, men han er naturlig center.
Så skal det give mening må der ligge et bud på Kasper Larsen.
Nu tror jeg dog mest på den er død. Jeg tror Falk har været med i puslespillet og jeg tror den er død nu.
Comment
-
Jeg så Almebäck i kamp for Brøndbys reserver i mandags, og han er altså en rigtig dygtig spiller. Jeg tror hans noget haltende start i Brøndby har kostet en del tillid hos Thomas Frank, og jeg forstår ikke helt hvorfor, at han er blevet lukket så meget ude i BIF. Han er begyndt at spille sig rigtig godt op - men det er primært som højre back.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg kan overhovedet ikke forestille mig at der bruges penge på Alme eller Stender... så skal der være noget på vej ud, Diarra, KL/DH... Ugens udmeldinger fra OB passer heller ikke sammen med et køb af Alme...
men tror heller ikke på det uden et salg
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ude-i-maaneder
Nu får FCK ikke den hjernedøde idé at smide et tilbud på Falk vi ikke kan afslå, vel?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæghttp://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ude-i-maaneder
Nu får FCK ikke den hjernedøde idé at smide et tilbud på Falk vi ikke kan afslå, vel?
MvT
Jeg tror det er en mulighed jo
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæghttp://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ude-i-maaneder
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Rolig nu - bare for at foregribe panik, så betyder det ikke, at vi så vil have Stenderup. Det er kun BIF-fans og BIF-lidderlige journalister, der forestiller sig, at alt fra Brøndby er så dejligt, at deres lort kan veksles for guld i andre klubber. Stenderup burde nok tage til en 1.div klub, som så mange andre af deres talenter. Almebäck er en helt anden snak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet kan da godt være, men nu er der jo fast pris på Emil, så han kunne da også være en mulighed (og det ville passe mig bedre).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægRolig nu - bare for at foregribe panik, så betyder det ikke, at vi så vil have Stenderup. Det er kun BIF-fans og BIF-lidderlige journalister, der forestiller sig, at alt fra Brøndby er så dejligt, at deres lort kan veksles for guld i andre klubber. Stenderup burde nok tage til en 1.div klub, som så mange andre af deres talenter. Almebäck er en helt anden snak.
Men det lykkedes ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa tak. Emil Larsen til FCK og en stak gode danske millioner i OB kassen, så bør vi vel både kunne hente Almebäck, Balvindsson og Patrick Mortensen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment