Oprindeligt indsendt af manner;n338233[B
Jeg syntes måske vi endte med så stor udskiftning fordi man ikke havde foretaget sig nok de foreløbende år. Kontinuitet var det der skulle løfte holdet - det gjorde det ikke rigtigt.
Sven er ikke hentet med videresalg for øje. Men kommer der en bundesliga klub og han gerne vil videre, så kan vi næppe holde på ham. Og ønsker vi det? Don D tænker jeg gerne man vil lave et salg på - men næppe efter sæson 1. Men det kan bare være han gør det så godt at det bliver svært at holde på ham.
Og sådan kan vi blive ved. Tror da også gerne man vil have Slots i truppen en sæson mere - hans kontraktsituation kræver bare at man forlænger så, ellers går man glip af et stort salg.
edit: og selvf er det ikke optimalt med så stor udskiftning og det kræver mere tid at få spillet et hold ordenligt sammen. Men jeg tror også en del af problemet var Alm.
Han virkede ikke til at ville gå på kompromis - og måske man, netop med så stor udskiftning in mente, skulle have gået mere tilbage til basic - få styr på fundamentet og SÅ lægge på. Følte jeg aldrig han var villig til / magtede. Der var problemer med forsvaret under hele hans periode.
Der føler jeg trods alt vi står et bedre sted med Krogh. Han har bestemt også lavet fejl - men virker til at have en mere pragmagtisk tilgang - og jeg syntes at kunne se en løbende udvikling. Noget der aldrig var under Alm.
SÅ; tror ikke det er planen med så stor salg af profiler, men sker det så tænker jeg vi er bedre stillet med det hold vi har på sidelinjen nu
Comment