markus direkte på frispark - virkeligt flot mål
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kolding I.F. - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Skadet ell på vej til Sverige
Så måske med Fenger - og måske skal vi ikke lægge så meget i det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og det er nok min største bekymring mht ham - for ville sgu gerne se ham spille i OB igen - men vi har tydelige mangler i angrebet, og er svaret så en angriber der desværre er så meget skadet?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og det er nok min største bekymring mht ham - for ville sgu gerne se ham spille i OB igen - men vi har tydelige mangler i angrebet, og er svaret så en angriber der desværre er så meget skadet?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmarkus direkte på frispark - virkeligt flot mål
https://twitter.com/OBfrasidelinjen/...LdrQbkO5A&s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Er det vi har brug for i angrebet ikke en der løfter niveauet gevaldigt? Fenger kan være en ok angriber for os, men jeg føler også vi har set hans loft, og jeg tror aldrig han bliver god nok til at være fast starter for os hvis vi gerne vil rykke os.
Kunne også være hvis man tænker lidt fremad, Kadrii har udløb til sommer - og kan/vil man forlænge den? Der kunne jeg sagtens se Fenger få en rolle - har altid godt kunnet li' hans vilje og fight.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan har vel trænet og spillet kontinuerligt i Sverige .. jeg tror egentlig at valget er ikke at lade ham spille .. sikkerhed frem for alt
- jeg kan jo ikke lade være med at få tanken om det kan være vores elskede baner der er på spil igen - vi har jo set det med både BP og ivan der blev ramt - det skiftende og ikke helt optimale underlag, men det kan selvf også være helt tilfældigt
Comment
Comment