Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding I.F. - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kolding I.F. - OB

    4 min spillet KIF 1-0 OB

    #2
    https://www.facebook.com/KoldingIF/v...56804826297877 stream
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Deedson tæt på udligning. Köhler førte bolden frem gennem midtbanen og sendte Deedson i dybden.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Sgu meget køligt straffespark af Mucolli :D

        Comment


          #5
          Og 2:1 Kolding ..
          Et hurtigt angreb hvor vi så igen ret usorteret ud i defensiven.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Og 3-1.
            Tænker jeg lukker ned nu. For pokker da

            Comment


              #7
              3:1
              Suk. Det er for let at score mid os. Send bolden højt og langsomt i feltet og så finder detven angiver som står helt fri...
              Og Martin Hansen virkede også meget sløjt. Fra den vinkel må han vel tage sparket....
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                svært at se når man er vandt til at få et par gengivelser på tv - men tænker Hansen skulle have haft den...

                ellers er det svært rigtigt at vurdere meget ud fra det her - første træningskamp...mange der normalt ikke spiller - hvor tæt er Kolding på deres ideal opstilling. Syntes til tider vi spiller bolden fint rundt - men har svært ved rigtigt at blive farlige.

                På den ene side; bare en træningskamp - har svært ved at lægge for meget i den

                på den anden side - OB skal altid vinde - og det er "bare" kolding...

                Comment


                  #9
                  3-1 til Kif i halvlegen wtf.

                  Er der nogen der har vores start-11.?

                  Jeg skynder mig at sige, at det er første træningskamp. Det handler om at få nogle kilometer i benene. Resultatet er ikke vigtigt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    3-1 til Kif i halvlegen wtf.

                    Er der nogen der har vores start-11.?

                    Jeg skynder mig at sige, at det er første træningskamp. Det handler om at få nogle kilometer i benene. Resultatet er ikke vigtigt.
                    martin hansen
                    BP
                    ivan
                    köhler
                    don d
                    luca
                    theo hansen
                    owusu
                    aske
                    mucolli
                    julius b.a

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      martin hansen
                      BP
                      ivan
                      köhler
                      don d
                      luca
                      theo hansen
                      owusu
                      aske
                      mucolli
                      julius b.a
                      Det er vel også 7 spillere, som normalt ikke ville starte ? !

                      Comment


                        #12
                        2024 bliver en sæson vi altid vil huske, da det bliver året hvor OB rykker ned, igen, og landets bedste række siger farvel til en af de helt store byer i provinsen og traditionsrige klubber.

                        Undskyldninger er der nok af, bl.a banerne i OB som man hverken kan træne eller spile på.
                        Men for jer der ser med på stream, så ligner kunststofbanen i Kolding noget af det ringeste jeg nogensinde har set, men det er nu alligevel lykkes dem at komme foran 3-1.

                        Og dengang OB havde ambitioner og hentede spillere til Ådalen, som var bedre end dem Vejle og Hvidovre rekruterer, der fik OB en pokal guld medalje, Bronze og sølv tre år i træk efterfølgende, og der var hverken kunstof eller deslignende at træne på…

                        Men OB vil jo gerne spille “hurtigt fremadrettet” fodbold, og det passer banerne jo ikke til…
                        Måske man skulle kigge på, hvilke spillere som “passer” til denne “filosofi” istedet for ? .. ungdoms holdende ser også ud til at være upåvirket af banernes beskaffenhed, ihverfald resultat mæssigt, da de klarer sig ret godt.

                        Vi har en sportsdirektør som har bevist at han kan sælge, bevares hatten af for det, da det er mange år siden det er sket i OB, men han mangler saftsuseme at bevise at han kan købe ind ligeså, for det ravl og krat han har samlet, det rykker ned i år…

                        God 2. Halvleg i Kolding

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det er vel også 7 spillere, som normalt ikke ville starte ? !
                          ja eller 8; aske har jo heller ikke været fast starter igennem efteråret.

                          Comment


                            #14
                            Nu er det jo lun en træningskamp….men jøsses en elendighed at se på…jeg tror sgu jeg dropper at se resten…
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Nu er det jo lun en træningskamp….men jøsses en elendighed at se på…jeg tror sgu jeg dropper at se resten…
                              syntes vi flytter bolden fint rundt - på midten af banen...men så stopper det også, og det er sgu en kende bekymrende at vi har så svært ved at skabe noget som helst.

                              - man må tage de positive briller på og sige at der ikke er nogen chance for de kommer til at hvile på laurbærene på baggrund af den her kamp

                              Comment

                              Working...
                              X