Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding I.F. - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    markus direkte på frispark - virkeligt flot mål

    Comment


      #17
      Har vi Fenger på banen ?
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Har vi Fenger på banen ?
        nej - ikke med i truppen så vidt jeg kan se

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          nej - ikke med i truppen så vidt jeg kan se
          Skadet ell på vej til Sverige
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Skadet ell på vej til Sverige
            ja...charly heller ikke med. Selvén også fraværende. Al hajj - men han er med det svenske landshold er han ikke? Mange fra truppen der ikke var med - istedet en del af de helt unge der var med istedet.

            Så måske med Fenger - og måske skal vi ikke lægge så meget i det

            Comment


              #21
              Wow - to kasser på dødbolde - den nye assistent må være god

              Comment


                #22
                For slatten og for sløvt…..der var intet hovede eller hale i det….men igen ingen ko på isen…bare en træningskamp

                Comment


                  #23
                  Hvis der er en kamp der ikke betyder noget, så er det jo nok den første træningskamp i en opstart. Men med det efterår vi havde, så gør det her nederlag alligevel en smule ondt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Skadet ell på vej til Sverige
                    Han plejer en småskade .. surprise !!!

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Han plejer en småskade .. surprise !!!
                      og det er nok min største bekymring mht ham - for ville sgu gerne se ham spille i OB igen - men vi har tydelige mangler i angrebet, og er svaret så en angriber der desværre er så meget skadet?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        og det er nok min største bekymring mht ham - for ville sgu gerne se ham spille i OB igen - men vi har tydelige mangler i angrebet, og er svaret så en angriber der desværre er så meget skadet?
                        Er det vi har brug for i angrebet ikke en der løfter niveauet gevaldigt? Fenger kan være en ok angriber for os, men jeg føler også vi har set hans loft, og jeg tror aldrig han bliver god nok til at være fast starter for os hvis vi gerne vil rykke os.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          og det er nok min største bekymring mht ham - for ville sgu gerne se ham spille i OB igen - men vi har tydelige mangler i angrebet, og er svaret så en angriber der desværre er så meget skadet?
                          Han har vel trænet og spillet kontinuerligt i Sverige .. jeg tror egentlig at valget er ikke at lade ham spille .. sikkerhed frem for alt

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            markus direkte på frispark - virkeligt flot mål
                            Og her kan man nyde den igen:
                            https://twitter.com/OBfrasidelinjen/...LdrQbkO5A&s=19
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Er det vi har brug for i angrebet ikke en der løfter niveauet gevaldigt? Fenger kan være en ok angriber for os, men jeg føler også vi har set hans loft, og jeg tror aldrig han bliver god nok til at være fast starter for os hvis vi gerne vil rykke os.
                              jo - men kan vi få det?

                              Kunne også være hvis man tænker lidt fremad, Kadrii har udløb til sommer - og kan/vil man forlænge den? Der kunne jeg sagtens se Fenger få en rolle - har altid godt kunnet li' hans vilje og fight.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Han har vel trænet og spillet kontinuerligt i Sverige .. jeg tror egentlig at valget er ikke at lade ham spille .. sikkerhed frem for alt
                                lad os håbe det.

                                - jeg kan jo ikke lade være med at få tanken om det kan være vores elskede baner der er på spil igen - vi har jo set det med både BP og ivan der blev ramt - det skiftende og ikke helt optimale underlag, men det kan selvf også være helt tilfældigt

                                Comment

                                Working...
                                X