Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvem er nummer 43 ?
    Åhhh. Sandberg eller Lassen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Åhhh. Sandberg eller Lassen
      Iflg OB på Facebook var der ingen med nr 43 i nogle af kampen

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...vandt-snaevert
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

          Iflg OB på Facebook var der ingen med nr 43 i nogle af kampen
          Okay, men der var i hvert fald en på banen med det nummer.

          Jeg blev lidt irriteret over vedkommendes arrogance....

          Comment




            https://fyens.dk/ob/ob-traener-soere...-paa-fire-mand

            Comment


              Whaaaat

              Mon ikke vi har en ny træner om et års tid...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Whaaaat

                Mon ikke vi har en ny træner om et års tid...
                Nååå, måske en gruppe af fire og Thorborg vælger på skift hver uge. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  argh Krogh - det lyder sgu liiige alternativt nok

                  Comment


                    Det fungerede fint på det serie2-hold jeg havde, det var dog 3 mand, og de valgte selv hvem der trak lod. det giver en god holdånd, og en stor ansvarsfølelse hos spillerne.
                    Manden er jo genial. specielt nu hvor jeg kan se han netop gør dette, jeg har altid søgt at gøre ting anderledes, og lige netop det der fungerede mega godt, både på træningsbanen
                    hvor der så var flere til at "sætte skub" i øvelserne, og i kampene hvor der i princippet var en anfører i hver kæde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Okay, men der var i hvert fald en på banen med det nummer.

                      Jeg blev lidt irriteret over vedkommendes arrogance....
                      Så også selv en OB spiller med nr. 43, der spillede venstre CF.
                      Og ved kig på U19 truppen, mener jeg det må være den unge Askou.

                      Comment


                        Jeg fik også endelig set hold 1 kamp imod Seattle. SK ligner en mand der har fundet sin idealopstilling. Det så virkelig godt ud på midtbanen med Ramis kreativitet og fart I boldomgangen og Trybulls balance og gode brud i spillet. Det er spændende om SK tør gå over i en 4-3-3 når Køhler bliver klar. Ellers er det svært at se, der bliver plads til alle tre.
                        Luca laver sine mål og så er man på holdet. Det ser ikke ud af så meget og der kommer også nogen fejl. Han har bare en rigtig god tilstedeværelse. De skal hele tiden forholde sig til ham, for han fylder i feltet, og hvis han får plads til at fyre sit venstrebenet afsted, så er han virkelig giftig.
                        keeperen ser stabil ud. Gode redninger og fin på fødderne.
                        Bashkim er virkelig i topform og både han og Deedson lægger et rigtig godt førstepres. Trybull ligner en der er kommet rigtig i topform. Han bliver en fornøjelse at følge tror jeg. Udstrålede virkelig meget klasse i den her kamp.
                        vores backs savner jeg kvalitet fra. Synes der er lidt for meget alibi når de kommer fremad banen.
                        Ellers lovende generalprøve.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg fik også endelig set hold 1 kamp imod Seattle. SK ligner en mand der har fundet sin idealopstilling. Det så virkelig godt ud på midtbanen med Ramis kreativitet og fart I boldomgangen og Trybulls balance og gode brud i spillet. Det er spændende om SK tør gå over i en 4-3-3 når Køhler bliver klar. Ellers er det svært at se, der bliver plads til alle tre.
                          Luca laver sine mål og så er man på holdet. Det ser ikke ud af så meget og der kommer også nogen fejl. Han har bare en rigtig god tilstedeværelse. De skal hele tiden forholde sig til ham, for han fylder i feltet, og hvis han får plads til at fyre sit venstrebenet afsted, så er han virkelig giftig.
                          keeperen ser stabil ud. Gode redninger og fin på fødderne.
                          Bashkim er virkelig i topform og både han og Deedson lægger et rigtig godt førstepres. Trybull ligner en der er kommet rigtig i topform. Han bliver en fornøjelse at følge tror jeg. Udstrålede virkelig meget klasse i den her kamp.
                          vores backs savner jeg kvalitet fra. Synes der er lidt for meget alibi når de kommer fremad banen.
                          Ellers lovende generalprøve.
                          Meget enig i alt undtagen højreback. Owusu spillede en fin kamp og scorede. I de andre træningskampe jeg har set har han også været en af de bedste.
                          Mouritsen på venstre er jeg ikke tryg ved. Syntes hverken han er stærk offensivt eller defensivt. Ihverfald ikke på det niveau man forventer i superligaen. Klart et svagt punkt på vores hold. Hvis ikke det svageste

                          Comment


                            Proever lige igen, er der nogen der har en ide om hvornaar de tager hjem fra Spanien og om de har nogen aabne traeninger her I weekenden hvis de stadig er her? Min soen vil rigtig gerne se dem og vi er kun et par timer vaek. Desvaerre er OB ikke vendt tilbage med svar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
                              Proever lige igen, er der nogen der har en ide om hvornaar de tager hjem fra Spanien og om de har nogen aabne traeninger her I weekenden hvis de stadig er her? Min soen vil rigtig gerne se dem og vi er kun et par timer vaek. Desværre er OB ikke vendt tilbage med svar
                              Træningslejren skulle slutte 12/2 ved tidligere udmelding. Men om det stadig holder ved jeg ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Meget enig i alt undtagen højreback. Owusu spillede en fin kamp og scorede. I de andre træningskampe jeg har set har han også været en af de bedste.
                                Mouritsen på venstre er jeg ikke tryg ved. Syntes hverken han er stærk offensivt eller defensivt. Ihverfald ikke på det niveau man forventer i superligaen. Klart et svagt punkt på vores hold. Hvis ikke det svageste
                                Meget enig. Og når vi har tre mand i forsvaret, så burde vi helt sikkert kunne bringe Mickelson i stedet, som om ikke andet bidrager med meget mere fart og offensivt spil. Hvis Mouritsen så tilgengæld var solid defensivt, så kunne man argumentere for at han skulle spille, men det virker det ikke ligefrem til han er

                                Comment

                                Working...
                                X