Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Whaaaat
Mon ikke vi har en ny træner om et års tid..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Manden er jo genial. specielt nu hvor jeg kan se han netop gør dette, jeg har altid søgt at gøre ting anderledes, og lige netop det der fungerede mega godt, både på træningsbanen
hvor der så var flere til at "sætte skub" i øvelserne, og i kampene hvor der i princippet var en anfører i hver kæde.
- Likes 3
Comment
-
Jeg fik også endelig set hold 1 kamp imod Seattle. SK ligner en mand der har fundet sin idealopstilling. Det så virkelig godt ud på midtbanen med Ramis kreativitet og fart I boldomgangen og Trybulls balance og gode brud i spillet. Det er spændende om SK tør gå over i en 4-3-3 når Køhler bliver klar. Ellers er det svært at se, der bliver plads til alle tre.
Luca laver sine mål og så er man på holdet. Det ser ikke ud af så meget og der kommer også nogen fejl. Han har bare en rigtig god tilstedeværelse. De skal hele tiden forholde sig til ham, for han fylder i feltet, og hvis han får plads til at fyre sit venstrebenet afsted, så er han virkelig giftig.
keeperen ser stabil ud. Gode redninger og fin på fødderne.
Bashkim er virkelig i topform og både han og Deedson lægger et rigtig godt førstepres. Trybull ligner en der er kommet rigtig i topform. Han bliver en fornøjelse at følge tror jeg. Udstrålede virkelig meget klasse i den her kamp.
vores backs savner jeg kvalitet fra. Synes der er lidt for meget alibi når de kommer fremad banen.
Ellers lovende generalprøve.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg fik også endelig set hold 1 kamp imod Seattle. SK ligner en mand der har fundet sin idealopstilling. Det så virkelig godt ud på midtbanen med Ramis kreativitet og fart I boldomgangen og Trybulls balance og gode brud i spillet. Det er spændende om SK tør gå over i en 4-3-3 når Køhler bliver klar. Ellers er det svært at se, der bliver plads til alle tre.
Luca laver sine mål og så er man på holdet. Det ser ikke ud af så meget og der kommer også nogen fejl. Han har bare en rigtig god tilstedeværelse. De skal hele tiden forholde sig til ham, for han fylder i feltet, og hvis han får plads til at fyre sit venstrebenet afsted, så er han virkelig giftig.
keeperen ser stabil ud. Gode redninger og fin på fødderne.
Bashkim er virkelig i topform og både han og Deedson lægger et rigtig godt førstepres. Trybull ligner en der er kommet rigtig i topform. Han bliver en fornøjelse at følge tror jeg. Udstrålede virkelig meget klasse i den her kamp.
vores backs savner jeg kvalitet fra. Synes der er lidt for meget alibi når de kommer fremad banen.
Ellers lovende generalprøve.
Mouritsen på venstre er jeg ikke tryg ved. Syntes hverken han er stærk offensivt eller defensivt. Ihverfald ikke på det niveau man forventer i superligaen. Klart et svagt punkt på vores hold. Hvis ikke det svageste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlægProever lige igen, er der nogen der har en ide om hvornaar de tager hjem fra Spanien og om de har nogen aabne traeninger her I weekenden hvis de stadig er her? Min soen vil rigtig gerne se dem og vi er kun et par timer vaek. Desværre er OB ikke vendt tilbage med svar
Comment
-
Meget enig i alt undtagen højreback. Owusu spillede en fin kamp og scorede. I de andre træningskampe jeg har set har han også været en af de bedste.
Mouritsen på venstre er jeg ikke tryg ved. Syntes hverken han er stærk offensivt eller defensivt. Ihverfald ikke på det niveau man forventer i superligaen. Klart et svagt punkt på vores hold. Hvis ikke det svageste
Comment
Comment