Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Eller bare et interview på vej, der enten siger at BP stadig er anfører?
    Men hvorfor havde det så ikke været i interviewet idag?

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-overlevelse
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg syntes han gir go mening. Ingen definitive beslutninger endnu, men vigtigt at det skal være en fast mand. Jeg er fortrøstningsfuld overfor SKs dispositioner og så må vi se hvor den lander.

        Mit gæt :
        En tysker
        Helander
        eller måske Slotsager... Jeg hører på nogle gode vandrør at han var inde over da der skal du vælges i sommers, men takkede nej. Det kunne være en stor gulerod i forhold til en eventuel forlængelse
        Last edited by Chuck Taylor; 23-01-2024, 18:10.

        Comment


          Håber på Slotsager, han er umiddelbart den mest naturlige anfører på holdet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Håber på Slotsager, han er umiddelbart den mest naturlige anfører på holdet.
            Der er jo tradition for at udnævne anførere der forlader klubben i sommerpausen så ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Håber på Slotsager, han er umiddelbart den mest naturlige anfører på holdet.
              Jeg kunne da godt se Slotsager have en anfører i maven. Som udgangspunkt er han sikkert også meget respekteret i truppen. Tanken er da sjov.

              Men han er 18 år. For det første er det ikke sikkert han vil og jeg kunne nemt forestille mig, at man ville gøre ham lidt en bjørnetjeneste. Selvom holdkammeraterne respekterer ham kunne jeg godt se rutinerede spillere blive provokeret af at få råd/kommentarer/opsang af en så ung og uerfaren spiller hvis/når det går skidt.

              Jeg tror det bliver Köhler på baggrund af SKs udtalelser. Det har ikke været fantastisk fra ham i alle kampe, men har generelt haft højt bundniveau (og tror der er mere at komme efter ift. topniveau). Han virker til at have nogle lederegenskaber (var anfører tidligere) og vi har generelt virket mere sammenhængende med ham på banen. Jeg tror han er det mest sikre kort på midtbanen. Og så har han lang kontrakt.
              Last edited by Agbre; 23-01-2024, 20:37.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Jeg kunne da godt se Slotsager have en anfører i maven. Som udgangspunkt er han sikkert også meget respekteret i truppen. Tanken er da sjov.

                Men han er 18 år. For det første er det ikke sikkert han vil og jeg kunne nemt forestille mig, at man ville gøre ham lidt en bjørnetjeneste. Selvom holdkammeraterne respekterer ham kunne jeg godt se rutinerede spillere blive provokeret af at få råd/kommentarer/opsang af en så ung og uerfaren spiller hvis/når det går skidt.

                Jeg tror det bliver Köhler på baggrund af SKs udtalelser. Det har ikke været fantastisk fra ham i alle kampe, men har generelt haft højt bundniveau (og tror der er mere at komme efter ift. topniveau). Han virker til at have nogle lederegenskaber (var anfører tidligere) og vi har generelt virket mere sammenhængende med ham på banen. Jeg tror han er det mest sikre kort på midtbanen. Og så har han lang kontrakt.

                ​​​​
                I forhold til Slots så må man jo sige at hans alder ikke tidligere har hindret ham i at tage skridtet og det har han gjort med en stoisk ro. Det er jo lederkvalitet lige der.


                ​​​​​​I forhold til Köhler, så er det jo selvfølgelig early days og alt det der, men indtil videre virker det til at være en omgang leverpostej, ikke rigtig skidt og heller ikke rigtig god, meget middelmådig. Og kommer der noget ind på positionen så kan man hurtigt stå i samme situation med Köhler som man nu står med BP.

                Men det er et problem at der mangler en spiller der kan mærke kampen og guide holdet, det tror jeg Slotsager er bedst til. Men, det kunne sagtens blive Köhler.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Jeg kunne da godt se Slotsager have en anfører i maven. Som udgangspunkt er han sikkert også meget respekteret i truppen. Tanken er da sjov.

                  Men han er 18 år. For det første er det ikke sikkert han vil og jeg kunne nemt forestille mig, at man ville gøre ham lidt en bjørnetjeneste. Selvom holdkammeraterne respekterer ham kunne jeg godt se rutinerede spillere blive provokeret af at få råd/kommentarer/opsang af en så ung og uerfaren spiller hvis/når det går skidt.

                  Jeg tror det bliver Köhler på baggrund af SKs udtalelser. Det har ikke været fantastisk fra ham i alle kampe, men har generelt haft højt bundniveau (og tror der er mere at komme efter ift. topniveau). Han virker til at have nogle lederegenskaber (var anfører tidligere) og vi har generelt virket mere sammenhængende med ham på banen. Jeg tror han er det mest sikre kort på midtbanen. Og så har han lang kontrakt.
                  Jeg synes også det ville klæde en cheftræner i OB at se lidt langsigtet i anførerøjemed. Først vælger Alm JJT med udløb året efter. Herefter vælger han Tverskov i samme scenarie. Så vælger han godt nok BP som har en længere kontrakt, men også har udvist over the hill-tendenser siden foråret.
                  Slotsager får vi uanset om han forlænger eller ej, svært ved at holde på til sommer. Derfor skal han i mine øjne ikke være anfører.
                  Jeg synes også Köhler har den rette profil. Han går forrest i kampene og holder et generelt højt bundniveau. Han er den type spiller der har mere værdi for OB end vi kan få for ham i en transfer, og er på kontrakt 2,5 år endnu. Derudover har han den her fine historie bag sig med sin hårde rejse til et liv som prof fodboldspiller, som er til inspiration for akademispillerne. Med mindre der er et eller andet i den daglige træning jeg ikke overvære, som ikke udviser anførerpotentiale, så synes jeg ikke valget er svært. BP kan jeg ikke forestille mig skaber noget drama ud af det, så længe det står klart han ikke er god nok til at starte hver gang.

                  Comment


                    Har ad omveje hørt fra en i spillertruppen, at Sven har pådraget sig en slem knæskade, til træning i Sverige i går.
                    Det forlyder at det lignede knæskallen var delt i to.
                    De undre sig over det ikke er sluppet ud, da det var en åben træning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                      Har ad omveje hørt fra en i spillertruppen, at Sven har pådraget sig en slem knæskade, til træning i Sverige i går.
                      Det forlyder at det lignede knæskallen var delt i to.
                      De undre sig over det ikke er sluppet ud, da det var en åben træning.
                      Jamen super. Så er det godt vi har nogle kvalificerede afløsere klar..


                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                        Har ad omveje hørt fra en i spillertruppen, at Sven har pådraget sig en slem knæskade, til træning i Sverige i går.
                        Det forlyder at det lignede knæskallen var delt i to.
                        De undre sig over det ikke er sluppet ud, da det var en åben træning.
                        Det er godt nok en mindre katastrofe, hvis det er sandt. Og ja, mærkeligt, at FS eller lignende ikke har opfanget det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Jamen super. Så er det godt vi har nogle kvalificerede afløsere klar..

                          Hvis der kommer en mere dynamisk/offiensiv midtbanespiller ind, som det jo virker til, at vi leder efter uanset er netop Köhler vel faktisk dækket ok ind, da Trybull og Manneh vel begge er nogenlunde samme type spillere (ikke dermed sagt at det ikke er et stort tab)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Jamen super. Så er det godt vi har nogle kvalificerede afløsere klar..
                            Vi har en i hvert fald. Det er vel ret så urealistisk at forvente vi burde have mere til en så bærende spiller.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                              Har ad omveje hørt fra en i spillertruppen, at Sven har pådraget sig en slem knæskade, til træning i Sverige i går.
                              Det forlyder at det lignede knæskallen var delt i to.
                              De undre sig over det ikke er sluppet ud, da det var en åben træning.
                              Av. Både for Sven og for holdet. I mine øjne hvis ikke den vigtigste, så i hvert fald i top 3 over vigtigste spillere ift. det forår vi står foran.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det er godt nok en mindre katastrofe, hvis det er sandt. Og ja, mærkeligt, at FS eller lignende ikke har opfanget det.
                                Det er virkelig noget lort!

                                Comment

                                Working...
                                X