Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Okay, det må da være super motiverende for dem på B-holdet...
Der er rigeligt med ting at være forarget over i OB, men man skal godt nok grave længe for at blive forarget over det her.
- Likes 2
Comment
-
Okay, det må da være super motiverende for dem på B-holdet...
Hvis de kommer på 2. holdet (B), så er det fordi de ikke er gode nok til 1. holdet. Hvis de ikke selv kan blive motiveret af den konkurrencesituation, så skal de ikke være professionelle sportsudøvere.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Det er da overhovedet ikke unormalt. Der er da ikke andet i det, end at alle får spilletid. Alternativet havde været, at der havde været en halv trup, der ikke fik kamptræning. Mon ikke dem på 'B-holdet' bare skal være motiverede for at vise sig frem.
Der er rigeligt med ting at være forarget over i OB, men man skal godt nok grave længe for at blive forarget over det her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er professionel sport vi snakker om og ikke en svagbørnskoloni.
Hvis de kommer på 2. holdet (B), så er det fordi de ikke er gode nok til 1. holdet. Hvis de ikke selv kan blive motiveret af den konkurrencesituation, så skal de ikke være professionelle sportsudøvere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nogle vil mene vi kører med et B og et C hold for tiden.
Last edited by manner; 14-01-2024, 07:08.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Tror heller ikke du forstår, hvad jeg mener, men fint hvis det fremmer kollektivet at deles i to på en "rystesammentur".
- Likes 2
Comment
-
Tror heller ikke du forstår, hvad jeg mener, men fint hvis det fremmer kollektivet at deles i to på en "rystesammentur".
- var A og B holdskampene ikke først til sidst i opstartsvinduet? Til kampene i spanien...der er vi få uger fra turneringsstart så på det tidspunkt skulle der vel gerne være en tæt på klar start 11, og hvem der er sådan lige i nærheden
- Likes 2
Comment
-
Beklager, hvis jeg ikke udtrykte mig klart nok, men det var skrevet lidt sent.
Hvis man er A-spiller yder man måske ikke helt optimalt, da man ikke føler konkurrencen. Mens en B-spiller lidt mister modet. Det er vel en del af den menneskelig natur at (ubevidst) gøre det på trods af, at man er professionel.
Så så hellere at man spillede 3 x 45 minutter med hele truppen på banen/bænken. Virker jo lidt dumt, hvis A-holdet er ved at få bøllebank, at der ikke kan sættes nogle ind fra B-holdet, hvis de selv skal spille lige bagefter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBeklager, hvis jeg ikke udtrykte mig klart nok, men det var skrevet lidt sent.
Hvis man er A-spiller yder man måske ikke helt optimalt, da man ikke føler konkurrencen. Mens en B-spiller lidt mister modet. Det er vel en del af den menneskelig natur at (ubevidst) gøre det på trods af, at man er professionel.
Så så hellere at man spillede 3 x 45 minutter med hele truppen på banen/bænken. Virker jo lidt dumt, hvis A-holdet er ved at få bøllebank, at der ikke kan sættes nogle ind fra B-holdet, hvis de selv skal spille lige bagefter.
- jo ikke sikkert man vil give de 11 der starter 90 min, der kan opstå skader osv.
Og kan da slet ikke forestille mig at de ikke skulle føle konkurrence bare fordi man er kommet på A holdet på en træningslejr. Leverer man ikke så ryger man vel af - og dem på B holdet kan jo selvf så omvendt gøre sig fortjent til A holdet.
jeg har godt nok svært ved at se problemet - det er jo ikke en endelig beslutning, ikke at fordi du spiller på B på en træningslejr - så kommer du aldrig i spil til start 11
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså jeg kan da ikke forestille mig at man ikke har udskiftere med. Når A holdet starter så er der vel stadig en bænk, måske dem der er tættest på start 11. Og det samme med B holdet
- jo ikke sikkert man vil give de 11 der starter 90 min, der kan opstå skader osv.
Og kan da slet ikke forestille mig at de ikke skulle føle konkurrence bare fordi man er kommet på A holdet på en træningslejr. Leverer man ikke så ryger man vel af - og dem på B holdet kan jo selvf så omvendt gøre sig fortjent til A holdet.
jeg har godt nok svært ved at se problemet - det er jo ikke en endelig beslutning, ikke at fordi du spiller på B på en træningslejr - så kommer du aldrig i spil til start 11
Tænker bare på dynamikken i gruppen mht. psykologi og vi menneskers ofte irrationale adfærd.
Comment
Comment