Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Beklager spørgsmålet, men hvad er forskellen på OB og OB B mht. kampene på træningslejren i Spanien ?

    Har vi allerede nu delt truppen op i A og B spillere
    Det kunne det godt være i de sidste par kampe ja

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det kunne det godt være i de sidste par kampe ja
      Okay, det må da være super motiverende for dem på B-holdet...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Okay, det må da være super motiverende for dem på B-holdet...
        Nogle vil mene vi kører med et B og et C hold for tiden.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Okay, det må da være super motiverende for dem på B-holdet...
          Det er da overhovedet ikke unormalt. Der er da ikke andet i det, end at alle får spilletid. Alternativet havde været, at der havde været en halv trup, der ikke fik kamptræning. Mon ikke dem på 'B-holdet' bare skal være motiverede for at vise sig frem.
          Der er rigeligt med ting at være forarget over i OB, men man skal godt nok grave længe for at blive forarget over det her.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Okay, det må da være super motiverende for dem på B-holdet...
            Det er professionel sport vi snakker om og ikke en svagbørnskoloni.
            Hvis de kommer på 2. holdet (B), så er det fordi de ikke er gode nok til 1. holdet. Hvis de ikke selv kan blive motiveret af den konkurrencesituation, så skal de ikke være professionelle sportsudøvere.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

              Det er da overhovedet ikke unormalt. Der er da ikke andet i det, end at alle får spilletid. Alternativet havde været, at der havde været en halv trup, der ikke fik kamptræning. Mon ikke dem på 'B-holdet' bare skal være motiverede for at vise sig frem.
              Der er rigeligt med ting at være forarget over i OB, men man skal godt nok grave længe for at blive forarget over det her.
              Jeg er bestemt ikke forarget ! Forstår det i løbet af sæsonen, men ikke på en træningslejr. Men fred være med det.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Det er professionel sport vi snakker om og ikke en svagbørnskoloni.
                Hvis de kommer på 2. holdet (B), så er det fordi de ikke er gode nok til 1. holdet. Hvis de ikke selv kan blive motiveret af den konkurrencesituation, så skal de ikke være professionelle sportsudøvere.
                Tror heller ikke du forstår, hvad jeg mener, men fint hvis det fremmer kollektivet at deles i to på en "rystesammentur".

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Nogle vil mene vi kører med et B og et C hold for tiden.
                  Haha ja - med til historien om kampen i går hører også at der var 9 trupspillere fraværende af forskellige årsager som landskampe osv. Der er så suppleret med akademispillere og af samme grund stillede SK med 2 mixede hold som hver fik 45 min så B og C-hold er vel ikke helt forkert i fht. testkampen i går. KIF stille i flg. FS/SF med tæt på stærkeste opstilling i de første 65 min. og det pressede fysikken hårdt hos de uprøvede.
                  Last edited by manner; 14-01-2024, 07:08.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Tror heller ikke du forstår, hvad jeg mener, men fint hvis det fremmer kollektivet at deles i to på en "rystesammentur".
                    Det kan godt være det er mig der ikke forstår hvad du mener. Jeg er helt med på at kollektivet er vigtigt, men med den situation OB er i (kæmpe nedrykningsfare) så mener jeg bare vi skal til at smide fløjlshandskerne og så må spillerne i hele truppen til at vise omverden at de er gode nok til at spille i superligaen.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Tror heller ikke du forstår, hvad jeg mener, men fint hvis det fremmer kollektivet at deles i to på en "rystesammentur".
                      det er vel træningslejr - ikke rystesammen-tur.

                      - var A og B holdskampene ikke først til sidst i opstartsvinduet? Til kampene i spanien...der er vi få uger fra turneringsstart så på det tidspunkt skulle der vel gerne være en tæt på klar start 11, og hvem der er sådan lige i nærheden

                      Comment


                        #86
                        Jeg tror at et A og B hold, lige nu skal ses som et mix af både reserver og førsteholdsspillere…..så ingen pt helt føler sig udelukket….fra start 11’eren. Man vil nok mix spillerne fra A og B holdet meget og så ser vi en reelt start opstilling i de sidste 2 kampe i Spanien

                        Comment


                          #87
                          Beklager, hvis jeg ikke udtrykte mig klart nok, men det var skrevet lidt sent.

                          Hvis man er A-spiller yder man måske ikke helt optimalt, da man ikke føler konkurrencen. Mens en B-spiller lidt mister modet. Det er vel en del af den menneskelig natur at (ubevidst) gøre det på trods af, at man er professionel.

                          Så så hellere at man spillede 3 x 45 minutter med hele truppen på banen/bænken. Virker jo lidt dumt, hvis A-holdet er ved at få bøllebank, at der ikke kan sættes nogle ind fra B-holdet, hvis de selv skal spille lige bagefter.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Beklager, hvis jeg ikke udtrykte mig klart nok, men det var skrevet lidt sent.

                            Hvis man er A-spiller yder man måske ikke helt optimalt, da man ikke føler konkurrencen. Mens en B-spiller lidt mister modet. Det er vel en del af den menneskelig natur at (ubevidst) gøre det på trods af, at man er professionel.

                            Så så hellere at man spillede 3 x 45 minutter med hele truppen på banen/bænken. Virker jo lidt dumt, hvis A-holdet er ved at få bøllebank, at der ikke kan sættes nogle ind fra B-holdet, hvis de selv skal spille lige bagefter.
                            altså jeg kan da ikke forestille mig at man ikke har udskiftere med. Når A holdet starter så er der vel stadig en bænk, måske dem der er tættest på start 11. Og det samme med B holdet
                            - jo ikke sikkert man vil give de 11 der starter 90 min, der kan opstå skader osv.

                            Og kan da slet ikke forestille mig at de ikke skulle føle konkurrence bare fordi man er kommet på A holdet på en træningslejr. Leverer man ikke så ryger man vel af - og dem på B holdet kan jo selvf så omvendt gøre sig fortjent til A holdet.

                            jeg har godt nok svært ved at se problemet - det er jo ikke en endelig beslutning, ikke at fordi du spiller på B på en træningslejr - så kommer du aldrig i spil til start 11

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              altså jeg kan da ikke forestille mig at man ikke har udskiftere med. Når A holdet starter så er der vel stadig en bænk, måske dem der er tættest på start 11. Og det samme med B holdet
                              - jo ikke sikkert man vil give de 11 der starter 90 min, der kan opstå skader osv.

                              Og kan da slet ikke forestille mig at de ikke skulle føle konkurrence bare fordi man er kommet på A holdet på en træningslejr. Leverer man ikke så ryger man vel af - og dem på B holdet kan jo selvf så omvendt gøre sig fortjent til A holdet.

                              jeg har godt nok svært ved at se problemet - det er jo ikke en endelig beslutning, ikke at fordi du spiller på B på en træningslejr - så kommer du aldrig i spil til start 11
                              Det er ikke et problem, men en stille undren.

                              Tænker bare på dynamikken i gruppen mht. psykologi og vi menneskers ofte irrationale adfærd.

                              Comment


                                #90
                                Er der stream på kampen i morgen?
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X