Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Luca Kjerrumgaard er tilbage i OB, men om det er for at blive, er stadig for tidligt at sige.
Kjerrumgaard er tilbage i OB: Jeg skal snakke lidt mere med klubben - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Vi har også snakket med Søren Krogh om, hvad han har set den første uge af opstarten, og hvad fokus er på træningsbanen.
Søren Krogh vil overloade spillerne - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Søren Krogh er en fed type. Han skal nok give noget gejst til holdet. Jeg er lidt bekymret for, at man nu træner og spiller et system, som man ikke har tænkt sig at bruge på sigt. Hvordan kan man vide, hvilke pladser man skal købe ind til? Og hvilke typer? Hvis man stadig drømmer om at have 4 offensive spillere på holdet, fordi man tjener mest på dem, så virker det skørt med 5-2-3, som Krogh kalder det. Reelt vil det nok blive 5-4-1, når vi forsvarer, hvis vi ikke holder fast i det høje pres, som kun Bashkim kan finde ud af. Betyder det så, at vi skal af med vores alt for mange kantspillere? Hvor mange centerforsvarer skal vi have i truppen, hvis vi skifter til 433 igen til sommer? Jeg synes, det slingrer for meget. Hold nu fast i 433, men med 2 ottere. Man kan jo sagtens vise OB dna i den formation.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlægSøren Krogh er en fed type. Han skal nok give noget gejst til holdet. Jeg er lidt bekymret for, at man nu træner og spiller et system, som man ikke har tænkt sig at bruge på sigt. Hvordan kan man vide, hvilke pladser man skal købe ind til? Og hvilke typer? Hvis man stadig drømmer om at have 4 offensive spillere på holdet, fordi man tjener mest på dem, så virker det skørt med 5-2-3, som Krogh kalder det. Reelt vil det nok blive 5-4-1, når vi forsvarer, hvis vi ikke holder fast i det høje pres, som kun Bashkim kan finde ud af. Betyder det så, at vi skal af med vores alt for mange kantspillere? Hvor mange centerforsvarer skal vi have i truppen, hvis vi skifter til 433 igen til sommer? Jeg synes, det slingrer for meget. Hold nu fast i 433, men med 2 ottere. Man kan jo sagtens vise OB dna i den formation.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlægSøren Krogh er en fed type. Han skal nok give noget gejst til holdet. Jeg er lidt bekymret for, at man nu træner og spiller et system, som man ikke har tænkt sig at bruge på sigt. Hvordan kan man vide, hvilke pladser man skal købe ind til? Og hvilke typer? Hvis man stadig drømmer om at have 4 offensive spillere på holdet, fordi man tjener mest på dem, så virker det skørt med 5-2-3, som Krogh kalder det. Reelt vil det nok blive 5-4-1, når vi forsvarer, hvis vi ikke holder fast i det høje pres, som kun Bashkim kan finde ud af. Betyder det så, at vi skal af med vores alt for mange kantspillere? Hvor mange centerforsvarer skal vi have i truppen, hvis vi skifter til 433 igen til sommer? Jeg synes, det slingrer for meget. Hold nu fast i 433, men med 2 ottere. Man kan jo sagtens vise OB dna i den formation.
Jeg er også ret overbevist om, at man som udgangspunkt vil spille 4-3-3 (på sigt). Jeg kan ikke huske at have hørt eller set mange trænere være så direkte omkring at foretrække et system som Krogh var i hans første interviews. Senest hørte jeg BW gentage det i hans SFÅ-interview i går. Det passer vel grundlæggende også godt med hvordan der spilles på akademiet.
Men det kommer måske nok til at se lidt anderledes ud på den korte bane. Virkede som om (de til dels forståeligt) gik lidt i panik efter Hvidovre-kampen og efterfølgende fandt noget de kunne hvile lidt i med 5-backkæden. Med de svære kampe vi har i de sidste kampe af grundspillet kunne jeg godt se dem fortsætte med det i de kampe. Men når de vi skal ind i "nedrykningsspillet" bliver vi simpelthen nødt til at have større ambitioner for spillet end at stille med tre centerforsvarere der er så meget forsvarsspillere, to svage til jævne back og to så defensive midtbanespillere som Trybull og Köhler på samme tid. Det tror jeg også er klubbens plan. Men man kan godt frygte det kan blive et svært skifte at lave.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har også snakket med Søren Krogh om, hvad han har set den første uge af opstarten, og hvad fokus er på træningsbanen.
Søren Krogh vil overloade spillerne - OBstruktion
Er der nogen der ved om dagens træningskamp mod Kolding bliver streamet?.
- Likes 1
Comment
-
Her findes Live-Stream:
https://fb.watch/pydJP_6fjg/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
1:0 Kolding efter fire minutter.
Usorteret og ret dilettantisk forsvarsarbejde..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Deedson tæt på udligning. Köhler førte bolden frem gennem midtbanen og sendte Deedson i dybden"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment