Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB sælger Kadrii til FcK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg vil sige, Emil 4 mio. og Kadrii 6...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Stort navn? Dansk spiller? Gammel kending (i Superligaen)?
      Mon ikke det store navn er Antipas? Jeg håber det fandeme ikke.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
        Det er sgu ikke fair over for Baskim eller Fans... det her er mit problem med dansk mentalitet omkring spiller salg... jeg hader han blev solgt til FCK, men jeg elsker alt det positive han bragte klubben, og han kan godt blive klappet af når han kommer på banen selv i FCK trøjen... men når kampen er i gang er han et andet FCK fjols, men efter er han ok igen... og kan klappe igen næste gang han kommer, forbi han aldrig har stoppet med og give så længe han var i OB trøjen, husker ikke en eneste gang han ikke er kommet op til hylest og tak, som visse andre nogen gange holder sig fra når de er sure... (ja dig Emil sursen)
        Jeg er meget enig. Bashkim leverede alt hvad man kan forlange af en spiller. Han forlængede endda sin kontrakt med os, på et tidspunkt hvor han allerede var ret ombejlet.

        Derudover er han Københavner, og er født og opvokset i Kbh. Der er i min verden bare forskel på om du er fra Odense/Fyn, eller om du er hentet udefra. Han siger det selv, når han siger han er kommet "hjem" til København.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af patrickborg Se indlæg
          Mon ikke det store navn er Antipas? Jeg håber det fandeme ikke.
          Ja, og gammel kending skal nok forstås som at han tidligere har været rygtet hertil, og ikke som en gammel OBŽer...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Der må simpelthen være andre muligheder end at smide alle pengene efter Dalgaard... 1. Division er heller ikke helt plukket endnu...
            Jeg håber på Patrick Mortensen til OB. Men det er et ønske og intet mere end det.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              FCK har betalt en ganske fornuftig pris for Bashkim, hans kontraktsituation og manglende form taget i betragtning, men dem som gætter på 8 - 10mill har vidst glemt at tage højde for finanskrisens indvirkning på transfermarkedet.

              OB forhandler med to angribere, den ene et "stort" navn, Bashkims transfer burde speede processen op, men det nået næppe på denne side af Hobro-kampen.

              Regn i øvrigt ikke med Dahlgaard, VFF har absurd høje forventninger til hvad han skal indbringe.
              Hvis prisen ligger under 8 som du antyder, er det jo endnu mere til grin. Dette er ikke blot et salg af truppens bedste mand, men et signal til omverdenen!
              Til fans, sponsorer og evt. investorer! Jeg anderkender, at skulle vi have penge for ham, så var det nu, men det bliver sikkert en meget svær opgave at hente attraktive spillere nu! Hvad mon det gør ved motivationen i den øvrige spillertrup?
              Forestil jer, at det var nu vi skulle forsøge at hente en Emil Larsen i Lyngby?

              Det handler om meget mere en et salg!!!

              Men Horsens har vel noget på lager:-(

              Comment


                #82
                Lad os give mads raben chancen, kan være han laver en cornelious da han fik chancen i fck inden sit skifte til england :P

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                  Hvis prisen ligger under 8 som du antyder, er det jo endnu mere til grin. Dette er ikke blot et salg af truppens bedste mand, men et signal til omverdenen!
                  Til fans, sponsorer og evt. investorer! Jeg anderkender, at skulle vi have penge for ham, så var det nu, men det bliver sikkert en meget svær opgave at hente attraktive spillere nu! Hvad mon det gør ved motivationen i den øvrige spillertrup?
                  Forestil jer, at det var nu vi skulle forsøge at hente en Emil Larsen i Lyngby?

                  Det handler om meget mere en et salg!!!

                  Men Horsens har vel noget på lager:-(
                  Hvorfor er det til grin med en lavere pris. Bashkim ønskede jo ikke OB mere og så må JH jo gøre det bedst mulige.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                    Hvis prisen ligger under 8 som du antyder, er det jo endnu mere til grin. Dette er ikke blot et salg af truppens bedste mand, men et signal til omverdenen!
                    Til fans, sponsorer og evt. investorer! Jeg anderkender, at skulle vi have penge for ham, så var det nu, men det bliver sikkert en meget svær opgave at hente attraktive spillere nu! Hvad mon det gør ved motivationen i den øvrige spillertrup?
                    Forestil jer, at det var nu vi skulle forsøge at hente en Emil Larsen i Lyngby?

                    Det handler om meget mere en et salg!!!

                    Men Horsens har vel noget på lager:-(
                    Med 1 års kontrakt tilbage og Kadrii gerne vil prøve noget nyt, så synes jeg det er heldigt af vi overhovedet har fået noget for ham..

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Hvorfor er det til grin med en lavere pris. Bashkim ønskede jo ikke OB mere og så må JH jo gøre det bedst mulige.
                      Konsekvenserne kan vise sig større end 5-6-7 mio. Derfor burde man holde ham kontrakten ud!

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Hvorfor er det til grin med en lavere pris. Bashkim ønskede jo ikke OB mere og så må JH jo gøre det bedst mulige.
                        tror nu stadigvæk at han havde været der 100% hvis han var blevet..
                        Jeg er ikke utilfreds med handlen. Jeg er utilfreds med timingen

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                          Konsekvenserne kan vise sig større end 5-6-7 mio. Derfor burde man holde ham kontrakten ud!
                          vi rykker sgutte ned.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            tror nu stadigvæk at han havde været der 100% hvis han var blevet..
                            Jeg er ikke utilfreds med handlen. Jeg er utilfreds med timingen
                            argh lidt utilfreds med handlen er jeg.....havde klart foretrukket han var taget udenlands

                            Comment


                              #89
                              Tak for alt til Bashkim, han har altid ydet alt hvad han kunne i hvert eneste minut han har fået på banen. Håber han får masser af personlig succes og at FCK rykker ned.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                argh lidt utilfreds med handlen er jeg.....havde klart foretrukket han var taget udenlands
                                Selvfølgelig. Det havde været det optimale helt klart..

                                Comment

                                Working...
                                X