Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jo ikke et krav, men jeg forestiller mig det er "en ting der sker" når modstanderens kvaliteter er på det niveau. Jeg glemmer aldrig Henrik Jensen (BIF-koryfæ og træner samme sted) der engang sagde "man ikke noget med fire youngsters på holdet". I går startede vi med 5 "youngsters" og sluttede vel med seks stks. og stadig uden vores bedste balancespiller på banen. Vi og klubben er blevet klogere på mange ting i denne del af sæsonen og forhåbentlig kan der tilføres den fornødne kvalitet så vi kan holde os med en god margen til dumpepladserne i næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jo ikke et krav, men jeg forestiller mig det er "en ting der sker" når modstanderens kvaliteter er på det niveau. Jeg glemmer aldrig Henrik Jensen (BIF-koryfæ og træner samme sted) der engang sagde "man ikke noget med fire youngsters på holdet". I går startede vi med 5 "youngsters" og sluttede vel med seks stks. og stadig uden vores bedste balancespiller på banen. Vi og klubben er blevet klogere på mange ting i denne del af sæsonen og forhåbentlig kan der tilføres den fornødne kvalitet så vi kan holde os med en god margen til dumpepladserne i næste sæson.
Håber selvfølgelig du har ret og det er den rette strategi vi gik på den lange bane, men tvivler. Og min ellers ret store tiltro til SK blev beskadiget i de sidste måneder desværre"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så er det ja trænerens opgave at give den rette wake-up og sørge for at man ikke tilpasser sig et for lavt niveau. Der ja også at SK har svære arbejdsbetingelser, der er vel ikke mere alt for mange muligheder at øge konkurrencen i truppen men alligevel er den sidste udvikling skuffende.
Håber selvfølgelig du har ret og det er den rette strategi vi gik på den lange bane, men tvivler. Og min ellers ret store tiltro til SK blev beskadiget i de sidste måneder desværre
Believe OB
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tror ikke at nogen udenforstående person hverken træner eller mentaltræner kan lægge de sidste 10% i hovederne på nogen .. det skal komme indefra spilleren selv.
https://www.fcm.dk/nyheder/en-fc-mid...-i-vildmarken/
https://www.fcm.dk/nyheder/mini-dok-fra-skotland-teambuilding-i-vildmarken/
To vidt forskellige måder at opbygge kulturer og relationer på !Last edited by Online; i dag, 11:15.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSeriøst? .. bruger du tilfældige odss-sætteres vurderinger til andet end at vurdere hvor stor risiko der for at miste nogen penge som du selv har valgt at satse? Ser du slet ikke den ufuldstændige trup der trængte til en udrensning efter mere end et årti med tilbagegang og uro på ledelsesgangen og spillere der åbenlyst ikke ville være her trods deres kontraktlige forpligtelser. Truppen er vel ikke ved sæsonstart designet (beregnet) til en oprykning og det blev vel også påtalt inden sæsonstarten fra flere sider. Jeg synes også det har været bøvlet og besværligt og ikke særlig kønt i den seneste tid .. og ja jeg anser Bonde for at være DEN spiller der løftede bl.a. Ejdum og indirekte Luca m.fl. til et niveau de ikke har ramt siden Bondes skade. At de skadede spillere ikke er erstattet er sket med fuldt overlæg øjensynligt for at finde ud af hvem der skal med "videre på rejsen mod SL" .. for at blive i et moderne ledelseslingo.
Jeg bruger Oddset til at påpege at OB levede helt og aldeles op til forventningerne og bookede billet til næste sæsons superliga.
Uanset uro, som der i øvrigt opstår i alle klubber der rykker ned, så har OB fra start været alles favorit til oprykning. Personligt har jeg selv anset denne sæson som 32 træningskampe forud for næste sæsons Superliga. Jeg var ikke et eneste sekund i tvivl, om at der trods alt var så meget kvalitet i truppen at vi nok skulle rykke sammen og klare presset, og forventningerne.
Søren har en kæmpe aktie i nedrykningen, og endnu større i oprykningen. Men han har ikke skabt en troværdighed hos mig, som gør at jeg tror på han er rette mand i træner sædet.
Bonde er afgjort en rigtig fin NB-ligaspiller, han fik en kæmpe stor betydning for vores spil, men desværre tror jeg ikke han på samme måde får betydning i Superligaen,
dertil er både hans, og truppens kvaliteter utilstrækkelige, og modstanderne for gode.
Jeg venter spændt på hvilke forstærkninger vi kan tiltrække. Og hvor meget ledelsen vil strække sig økonomisk, for jeg er ikke i tvivl om at der skal 2-3 virkelig gode spillere til at gøre os til et overlevelses sikret hold. Altså vi skal en hylde op ,i forhold til de indkøb vi har set på det seneste, for hverken Bonde, Burgy, Gomez eller Adam flytter os tilstrækkeligt, eller giver den fornødne ro, og stabilitet, der gør at vi kan udvikle vores spillestil og de unge817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Nope , jeg oddser yderst sjældent på OB.
Jeg bruger Oddset til at påpege at OB levede helt og aldeles op til forventningerne og bookede billet til næste sæsons superliga.
Uanset uro, som der i øvrigt opstår i alle klubber der rykker ned, så har OB fra start været alles favorit til oprykning. Personligt har jeg selv anset denne sæson som 32 træningskampe forud for næste sæsons Superliga. Jeg var ikke et eneste sekund i tvivl, om at der trods alt var så meget kvalitet i truppen at vi nok skulle rykke sammen og klare presset, og forventningerne.
Søren har en kæmpe aktie i nedrykningen, og endnu større i oprykningen. Men han har ikke skabt en troværdighed hos mig, som gør at jeg tror på han er rette mand i træner sædet.
Bonde er afgjort en rigtig fin NB-ligaspiller, han fik en kæmpe stor betydning for vores spil, men desværre tror jeg ikke han på samme måde får betydning i Superligaen,
dertil er både hans, og truppens kvaliteter utilstrækkelige, og modstanderne for gode.
Jeg venter spændt på hvilke forstærkninger vi kan tiltrække. Og hvor meget ledelsen vil strække sig økonomisk, for jeg er ikke i tvivl om at der skal 2-3 virkelig gode spillere til at gøre os til et overlevelses sikret hold. Altså vi skal en hylde op ,i forhold til de indkøb vi har set på det seneste, for hverken Bonde, Burgy, Gomez eller Adam flytter os tilstrækkeligt, eller giver den fornødne ro, og stabilitet, der gør at vi kan udvikle vores spillestil og de unge
Jeg er enig i at der skal forstærkninger til i alle kæder og gerne på niveau med det Grot har vist i sine bedste momenter. Det vil også betyde at der skal siges farvel til nogen fra vores nuværende bedste formation inkl. Bonde .. din vurdering af Bonde som en fin NB-ligaspiller står i øvrigt helt for din egen regning og selvf. bliver det vanskeligere for ham i SL ligesom det bliver for alle andre spillere.
Last edited by manner; i dag, 13:36.Believe OB
- Likes 3
Comment
Comment