Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kan jo også være de er enige, men lige venter til sæsonen er slut med at offentliggøre det.
    Tænker ganske få ved hvad der foregår på TB kontor.
    Meget enig

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
      Jeg tænker at Zorninger i Brøndby blot gjorde det, som han fik besked på: vinde medaljer for enhver pris. Hvis han og TB laver en aftale af om en mere balanceret tilgang til præstationerne og til integreringen af et passende antal unge spillere på holdet - og hvis Zorninger køber ind på den præmis, kan det vel godt lade sig gøre at få en succes ud af det.
      Det var ikke kun hans opgave at vinde medaljer for enhver pris, der udmøntede sig i brugen af udenlandske spillere. Zorniger mente simpelthen heller ikke, at talenterne i Danmark og på Vestegnen var dygtige nok.

Som Information også skriver i deres analyse af situationen, var det ikke en bunden opgave at hente spillere udefra, det prioriterede han bare at gøre i jagten på medaljer. FCK havde foreksempel markant flere klubtrænede spillere på deres hold over for Brøndby. Det var vel og mærke også først efter Zorniger stoppede at Frendrup, Lindstrøm og Kvistgaarden blev hentet op på 1. holdet, og de havde da niveauet.

Jeg anerkender, at Zorniger spillestilsmæssigt passer som fod i hose til det power-fodbold vi gerne vil spille med genpres og energi, men jeg er altså virkelig nervøs ved, hvad Zorniger kunne gøre ved vores sammenhængskraft og kultur i OB.

https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-12...tartopstilling

https://www.information.dk/moti/2019...ition-vaerdier

https://fyens.dk/ob/kommentar-jamen-...er-som-traener

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvor læser du der har været 6 møder? Er det gået min næse forbi?
        Det må da have gjort

Jeg har en kilde som i lørdags fortalte mig at der havde været 6 møder mellem TB og AZ. Samme kilde som fortalte mig at BW var dead man walking måneder for han blev fyret. Også inden det florerede herinde.

Men når det er sagt er det ikke en jeg kender særlig godt og har kun det ene reference punkt på ham. Så ingen garantier eller noget herfra om troværdigheden.
        Den må man selv vurdere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det må da have gjort

Jeg har en kilde som i lørdags fortalte mig at der havde været 6 møder mellem TB og AZ. Samme kilde som fortalte mig at BW var dead man walking måneder for han blev fyret. Også inden det florerede herinde.

Men når det er sagt er det ikke en jeg kender særlig godt og har kun det ene reference punkt på ham. Så ingen garantier eller noget herfra om troværdigheden.
          Den må man selv vurdere
          Kan møderne have været om noget andet end ansættelse af AZ? Jeg spørger fordi jeg ikke kan komme på et fortilfælde hvor en træner har været på stadion og se fodbold, hos en klub han samtidigt har haft samtaler med (kan være at min hukommelse bare ikke er god nok). Hvis der ikke har været tale om ansættelsessamtaler kan det måske have været noget så kedeligt som faglig sparring, en snak om Retovs evner som cheftræner eller noget helt tredje.

Comment

Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

Kan møderne have været om noget andet end ansættelse af AZ? Jeg spørger fordi jeg ikke kan komme på et fortilfælde hvor en træner har været på stadion og se fodbold, hos en klub han samtidigt har haft samtaler med (kan være at min hukommelse bare ikke er god nok). Hvis der ikke har været tale om ansættelsessamtaler kan det måske have været noget så kedeligt som faglig sparring, en snak om Retovs evner som cheftræner eller noget helt tredje.
            Hvis det er korrekt, der har været 6 møder blandt Zorniger og Troels Bech, så er det mere end bare en tår kaffe sammen, eller en samtale om Retovs evner som cheftræner.

Når man sammenholder det, med Zornigers tur i Farum, for at se OBs første kamp i foråret, Zornigers tur i gågaden, Mads Lyngs kontraktudløb til sommer, Bechs udtalelser på det seneste, Zorniger og Bechs samarbejde i Brøndby, Bechs snak om at “opkvalificere” på alle pladser, så synes jeg der stænker af ny træner fra sommer med tysk pas

Jeg synes der er mere der peger i retning af ny træner end, at Søren fortsætter. Det eneste der taler for, at han fortsætter, er vel at han har kontrakt til og med næste sæson?

Vi skal også huske Søren Krogh selv har udtalt i sommers, at han skal finde ud af om han kunne se sig selv som cheftræner, fordi det er krævende.
            Last edited by Brogaard99; i dag, 10:02.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvor læser du der har været 6 møder? Er det gået min næse forbi?
              Der var en der havde noget indefra, om at det skulle være foregået. Et godt stykke tilbage i tråden.

Comment

Working...
              X