Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Åndsvagt sejt af SK at stille op til SFÅ podcast den dag han bliver gået - stor respekt for det.
Ufiltreret hans version og taknemmelighed for at gøre arbejdet færdig og vise at han kunne ende som nr. 1 og fejre det med truppen.
Lidt ærgerligt at han undskylder det med skader og “bare at nogle af de uafgjorte var blevet sejre så”..
TB gav ham ikke de bedste forudsætninger i foråret men hans valg af omskoling fremfor brug af de unge må han selv stå på mål for.
Det var udtrykket han røg på og jeg syntes egentligt at MD sætter den fint op med at det er et tilvalg af AZ og hans udtryk fremfor et fravalg af SK på den konto.
Tak til SK for at samle truppen/klubben og få OB op i SL igen. Han forlader klubben i bedre forfatning end HB selv var med til at rode den ud i men også fra da han kom til ..
Held og lykke fremover. Håber han finder en klub der passer bedre til hans spillestil - frygten omkring “FCN” var ikke ubegrundet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægÅndsvagt sejt af SK at stille op til SFÅ podcast den dag han bliver gået - stor respekt for det.
Ufiltreret hans version og taknemmelighed for at gøre arbejdet færdig og vise at han kunne ende som nr. 1 og fejre det med truppen.
Lidt ærgerligt at han undskylder det med skader og “bare at nogle af de uafgjorte var blevet sejre så”..
TB gav ham ikke de bedste forudsætninger i foråret men hans valg af omskoling fremfor brug af de unge må han selv stå på mål for.
Det var udtrykket han røg på og jeg syntes egentligt at MD sætter den fint op med at det er et tilvalg af AZ og hans udtryk fremfor et fravalg af SK på den konto.
Tak til SK for at samle truppen/klubben og få OB op i SL igen. Han forlader klubben i bedre forfatning end HB selv var med til at rode den ud i men også fra da han kom til ..
Held og lykke fremover. Håber han finder en klub der passer bedre til hans spillestil - frygten omkring “FCN” var ikke ubegrundet.
Og så kan man godt kigge tilbage på det seneste år og sige; var det så rigtigt at beholde krogh? Skulle TB have fundet en anden træner nu han ønskede et andet udtryk? Skulle Krogh have sagt fra? Jeg forstår godt han gerne ville beholde jobbet og derfor gik (for meget) på kompromis.
Og ja - lad os håbe Krogh finder det rette projekt for ham, når han lige er kommet sig oven på den tur han har været igennem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
faktisk ikke noget jeg har tænkt så meget over - men giver jo rigtig god mening at han har haft svært ved at få udtrykket igennem - det har ikke været hans måde at gå til fodbold på.
Og så kan man godt kigge tilbage på det seneste år og sige; var det så rigtigt at beholde krogh? Skulle TB have fundet en anden træner nu han ønskede et andet udtryk? Skulle Krogh have sagt fra? Jeg forstår godt han gerne ville beholde jobbet og derfor gik (for meget) på kompromis.
Og ja - lad os håbe Krogh finder det rette projekt for ham, når han lige er kommet sig oven på den tur han har været igennem.
Kultur
Udtryk
Oprykning
og så har der vel også været lidt økonomi i at holde på SK et år mere så man ikke har skulle køre dobbeltløn i to år og måske havde man ikke fundet AZ eller andre alternativer for et år siden.
SK har givet det et forsøg selvom han måske ikke har været helt komfortabel med stilen. Det er vel også en læring for ham når han skal kigge på det næste job."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Måske at TB alligevel har vurderet at det allervigtigste var kulturen og at SK var den rigtige til det … oprykning var et biprodukt og med den trup der var burde de fleste kunne sikre det. SK fik en chance med udtrykket og det gik så ikke.
Kultur
Udtryk
Oprykning
og så har der vel også været lidt økonomi i at holde på SK et år mere så man ikke har skulle køre dobbeltløn i to år og måske havde man ikke fundet AZ eller andre alternativer for et år siden.
SK har givet det et forsøg selvom han måske ikke har været helt komfortabel med stilen. Det er vel også en læring for ham når han skal kigge på det næste job.
Men ellers enig - og ja kan være Krogh er mere afklaret ifht næste job hvad han går efter hvis han vil være cheftræner igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
den sætning kommer jeg aldrig til at købe - det havde været en katastrofe for OB ikke at rykke op...
Men ellers enig - og ja kan være Krogh er mere afklaret ifht næste job hvad han går efter hvis han vil være cheftræner igen
Har svært ved at se han går træner vejen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er så spørgsmålet om han vil det.For det første er der ikke mange jobs Danmark, og for det andet slår han mig ikke som en træner der bare rykker videre til en ny klub.
Comment
-
Det er så spørgsmålet om han vil det.For det første er der ikke mange jobs Danmark, og for det andet slår han mig ikke som en træner der bare rykker videre til en ny klub.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Det virkede ikke i OB, hvor man vil noget andet men andre sidder vel også og ser ind i det kaos OB var for et år siden og hvordan han fik styr på nogle ting."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
Comment