Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.

    Er bekymret for den taktiske finesse på bænken under kampene, men her kunne man måske skifte Hjortebjerg eller Lyng ? Den overordnede spillestil bliver jo nok lagt i mere faste rammer nu.

    Jeg synes det er fint at give Krogh chancen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      BW skal jo ikke ansætte spillere, som man ikke kan bruge i en kritisk situation. Der skal man som fodboldleder kunne vurdere rigtigt på mentaliteten, heller ikke det magtede BW (han magtede jo heller ikke at vurdere spilleres potentiale, med alle de totalt overvurderede spillere hah fik skrabet sammen.
      altså det er jo svært at argumenterer imod. Det har ikke været godt nok. For mig at se vil den der nedrykningsklausul umiddelbart været det helt store punkt at slå ned på. At Köhler lige pludselig vælger ikke at ville spille - det må også have betydet en hel del for resten af truppen.

      Hvis det virkeligt forholder sig sådan - og han har lavet en aftale med en anden klub, mens han er under kontrakt - forstår virkeligt ikke at OB så ikke har reageret hårdere. Både ifht Köhler men også den tyske klub

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Tænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.

        Er bekymret for den taktiske finesse på bænken under kampene, men her kunne man måske skifte Hjortebjerg eller Lyng ? Den overordnede spillestil bliver jo nok lagt i mere faste rammer nu.

        Jeg synes det er fint at give Krogh chancen.
        håber man lægger sig fast på en spillestil / udtryk først. Tænker det skal være mere i overenstemmelse med akademiet, om det er 1 holdet der retter til akademiet eller omvendt, det skal bare hænge bedre sammen.

        Når det er på plads så skal man have en snak med Krogh om han kan se sig selv i det. Af hvad jeg kan høre så er Hermansen mere af den midtjyske skole - mens krogh og hjortebjerg er rundet af nordsjælland så det skal vel "allignes" på en eller anden måde.

        - men det er godt nok noget de skal skynde sig med; skal man hen og skifte træneren og formation påvirker det jo også hvilke spillere man skal hente. Og hvem man kan hente

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Tænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.

          Er bekymret for den taktiske finesse på bænken under kampene, men her kunne man måske skifte Hjortebjerg eller Lyng ? Den overordnede spillestil bliver jo nok lagt i mere faste rammer nu.

          Jeg synes det er fint at give Krogh chancen.
          Søren Krogh har et kæmpe medansvar for at vi er rykket ned for første gang i 26 år og han har krampagtigt holdt fast i samme system og spillere, hvor lang langt de fleste kunne se at der skulle prøves noget nyt langt tidligere. Desuden virkede det tit lettere desperat det han prøvede og han vandt 1, jeg gentager 1 hjemmebane kamp og det mener du både skal belønnes samt det er nok at udskifte på assistent posten? Desuden er han mere af FCN skolen som ikke passer i OB. Desuden er hans manglende erfaring var og er udtalt og vi skal ikke længere være prøveklud for hans træner ambitioner. Det har vi på flere planer ikke råd til SK raus og det kan KUN gå for langtsomt.
          Last edited by Mwape; 28-05-2024, 11:05.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Tænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.

            Er bekymret for den taktiske finesse på bænken under kampene, men her kunne man måske skifte Hjortebjerg eller Lyng ? Den overordnede spillestil bliver jo nok lagt i mere faste rammer nu.

            Jeg synes det er fint at give Krogh chancen.
            Jeg synes desværre at udviklingen under SK er så svag at han bør skiftes uanset at timingen er skidt. Hans valg af spillesystem, modtræk i.f.t. modstander, justering af formation under kampene, holdopstilling ( hvem spiller) og hele i talesætningen af krisen virkede både uerfaren og fejlslagen på mig - en mere erfaren træner havde formentligt reddet os en sæson mere i Superligaen.
            Læg dertil at SK og FH begge er flasket op med Nordsjællands spilopfattelse som ligger langt væk fra OB DNA og akademi - jamen så skal vi gå med en anden. Hvis vi kan få fingre i Kim Engstrøm og supplere med en assistent fra akademiet - kan det være en mulighed for at bevare kontinuitet i tingene selv med en ny træner - af assistenterne ville jeg kun beholde ML - han passer til systemet og har ikke været en del af fiaskoen ret længe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              altså det er jo svært at argumenterer imod. Det har ikke været godt nok. For mig at se vil den der nedrykningsklausul umiddelbart været det helt store punkt at slå ned på. At Köhler lige pludselig vælger ikke at ville spille - det må også have betydet en hel del for resten af truppen.

              Hvis det virkeligt forholder sig sådan - og han har lavet en aftale med en anden klub, mens han er under kontrakt - forstår virkeligt ikke at OB så ikke har reageret hårdere. Både ifht Köhler men også den tyske klub
              Som at det var nogenlunde godt, men ikke godt nok?



              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Søren Krogh har et kæmpe medansvar for at vi er rykket ned for første gang i 26 år og han har krampagtigt holdt fast i samme system og spillere, hvor lang langt de fleste kunne se at der skulle prøves noget nyt langt tidligere. Desuden virkede det tit lettere desperat det han prøvede og han vandt 1, jeg gentager 1 hjemmebane kamp og det mener du både skal belønnes samt det er nok at udskifte på assistent posten? Desuden er han mere af FCN skolen som ikke passer i OB. Desuden er hans manglende erfaring var og er udtalt og vi skal ikke længere være prøveklud for hans træner ambitioner. Det har vi på flere planer ikke råd til SK raus og det kan KUN gå for langtsomt.
                Enig.
                Hvis OB kun har ambitioner om middelmådighed, så skal vi 100% fortsætte med Søren Krogh. Det han har vist eller mangel på samme kan simpelthen ikke berettige til at fortsætte som cheftræner. Forestil jer lige at han havde været cheftræner i en hvilken som helst anden superligaklub end OB, så var hen røget ud for længe siden. Det er kun fordi "vores" forventninger er blevet så sølle at vi lader os spise af med så dårlig en præstation.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Enig. Og netop derfor er det ekstremt vigtig at vi får en dygtig cheftræner som kan håndtere det pres både teoretisk og i praksis.
                  igen fortsætter du i noget teoretisk ævl fra en debatsidelinje, hvor man absolut ingen indsigt har i de processer der er foregået, og absolut ingen viden har generelt om fodbold på det niveau. Altså, man kan jo sidde og lukke hvad som helst ud, og det er du jo fri til, men det er jo bare ævl på ævl. Det er satme nemt at sidde på laaaang afstand af virkelighed, og sige at man bare skal finde en der kunne gøre det bedre. Hvem og hvordan og hvorfor?

                  Jeg er med på, at det er et fodboldforum, og vi skal ikke afkræve trænerbeviser osv. men det der er simpelthen for unuanceret til min smag. Ingen træner kan alene styre en fodboldklubs og alle dets aktører, det skal jo være et team-work. Så uanset hvem du opfinder i dit hoved, er det bare ikke så simpelt. Så det er dig der ævler i fantasier og vilde teorier.
                  Last edited by SU1978; 28-05-2024, 12:09.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    igen fortsætter du i noget teoretisk ævl fra en debatsidelinje, hvor man absolut ingen indsigt har i de processer der er foregået, og absolut ingen viden har generelt om fodbold på det niveau. Altså, man kan jo sidde og lukke hvad som helst ud, og det er du jo fri til, men det er jo bare ævl på ævl. Det er satme nemt at sidde på laaaang afstand af virkelighed, og sige at man bare skal finde en der kunne gøre det bedre. Hvem og hvordan og hvorfor?

                    Jeg er med på, at det er et fodboldforum, og vi skal ikke afkræve trænerbeviser osv. men det der er simpelthen for unuanceret til min smag. Inden træner kan alene styre en fodboldklubs og alle dets aktører, det skal jo være et team-work. Så uanset hvem du opfinder i dit hoved, er det bare ikke så simpelt. Så det er dig der ævler i fantasier og vilde teorier.
                    Hvor har han skrevet at det ikke er tilfældet? Det da vist dig som opfinder noget nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Søren Krogh har et kæmpe medansvar for at vi er rykket ned for første gang i 26 år og han har krampagtigt holdt fast i samme system og spillere, hvor lang langt de fleste kunne se at der skulle prøves noget nyt langt tidligere. Desuden virkede det tit lettere desperat det han prøvede og han vandt 1, jeg gentager 1 hjemmebane kamp og det mener du både skal belønnes samt det er nok at udskifte på assistent posten? Desuden er han mere af FCN skolen som ikke passer i OB. Desuden er hans manglende erfaring var og er udtalt og vi skal ikke længere være prøveklud for hans træner ambitioner. Det har vi på flere planer ikke råd til SK raus og det kan KUN gå for langtsomt.
                      Altså, er vi alle enige om, at lige inden første kamp i nedrykningsspillet så tingene faktisk ok ud? Eller kunne du også lige der allerede se, at formationen og alting hvad SK gjorde var helt helt forkert? Alm vandt altså så heller ikke særligt mange kampe, og slet ingen på hjemmebane i denne sæson, så det virker jo ikke til, at det primært er træneren der er et problem. Hvad er det for en FCN skole han er gjort af? hvordan ser du det på banen og generelt? Du synes ikke han har vist nogle lederegenskaber til træning, et brændende engagement i alt hvad han gør? Du har ret I, at han havde manglende erfaring. Nu har han så erfaring, vigtig erfaring for OB faktisk, skal vi bare smide det ud med badevandet? Bare ud med al erfaring, hver gang man fejler, så bliver vi en megagod klub, fordi vi så får en masse ind uden erfaring fra OB, men andre steder. Har vi ikke præcist fejlet med dette i 10 år nu?

                      Desuden: hvad ved du overhovedet om SKs kompetencer? hans kemi med Tonni, Nagel, Troels, og hvordan de kompetencer kan spille sammen? Kunne man tænke sig, at ved at bygge om på organisationen og arbejdsmetoderne, at så kunne man få det bedste frem i folk, i et konstruktivt godt arbejdsfællesskab, som ethvert succesfuld klub har brug for, i stedet for den evindelig brug og smid væk kultur, som faktisk har smadret kulturen i OB i 14 år nu.

                      Jeg synes, og jeg tror og håber, at OB tænker sig lidt bedre om denne gang. Kan godt være Troels og staben når frem til at SK skal ud, men jeg synes det er superklogt, at man lige trækker vejret og taler ærligt ud indbyrdes, inden man træffer denne beslutning.

                      Så fred være med blodtørsten på et forum, fyldt med mennesker uden den mindste indsigt ind hvad de har set fra tribunen, og det er helt ok at være fucking pissed, men det skal selvfølgelig ikke være den slags energier der styrer beslutningerne i en prof. fodboldklub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        igen fortsætter du i noget teoretisk ævl fra en debatsidelinje, hvor man absolut ingen indsigt har i de processer der er foregået, og absolut ingen viden har generelt om fodbold på det niveau. Altså, man kan jo sidde og lukke hvad som helst ud, og det er du jo fri til, men det er jo bare ævl på ævl. Det er satme nemt at sidde på laaaang afstand af virkelighed, og sige at man bare skal finde en der kunne gøre det bedre. Hvem og hvordan og hvorfor?

                        Jeg er med på, at det er et fodboldforum, og vi skal ikke afkræve trænerbeviser osv. men det der er simpelthen for unuanceret til min smag. Inden træner kan alene styre en fodboldklubs og alle dets aktører, det skal jo være et team-work. Så uanset hvem du opfinder i dit hoved, er det bare ikke så simpelt. Så det er dig der ævler i fantasier og vilde teorier.
                        Woooooooooow..... du må virkelig have en dårlig dag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Hvor har han skrevet at det ikke er tilfældet? Det da vist dig som opfinder noget nu.
                          han skriver præcist det jeg skriver han gør :-) Nemlig at en dygtig mand kunne løse det hele. Du er uenig med ham og enig med mig, så vidt jeg forstå dit indlæg. Det er dejligt, hav en god dag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Jeg ville godt nok have det lidt stramt med at have Glen som træner. Han er godt nok ikke min kop the
                            Kan glæde dig med, at det ikke bliver Glen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Woooooooooow..... du må virkelig have en dårlig dag
                              Hvorfor? Siger da tingene rimeligt klart. Men det er måske utroligt ubehageligt at blive mødt med argumenter, når nu man bare ville svælge i sin egen fråde :-) have en dejlig dag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Altså, er vi alle enige om, at lige inden første kamp i nedrykningsspillet så tingene faktisk ok ud? Eller kunne du også lige der allerede se, at formationen og alting hvad SK gjorde var helt helt forkert? Alm vandt altså så heller ikke særligt mange kampe, og slet ingen på hjemmebane i denne sæson, så det virker jo ikke til, at det primært er træneren der er et problem. Hvad er det for en FCN skole han er gjort af? hvordan ser du det på banen og generelt? Du synes ikke han har vist nogle lederegenskaber til træning, et brændende engagement i alt hvad han gør? Du har ret I, at han havde manglende erfaring. Nu har han så erfaring, vigtig erfaring for OB faktisk, skal vi bare smide det ud med badevandet? Bare ud med al erfaring, hver gang man fejler, så bliver vi en megagod klub, fordi vi så får en masse ind uden erfaring fra OB, men andre steder. Har vi ikke præcist fejlet med dette i 10 år nu?

                                Desuden: hvad ved du overhovedet om SKs kompetencer? hans kemi med Tonni, Nagel, Troels, og hvordan de kompetencer kan spille sammen? Kunne man tænke sig, at ved at bygge om på organisationen og arbejdsmetoderne, at så kunne man få det bedste frem i folk, i et konstruktivt godt arbejdsfællesskab, som ethvert succesfuld klub har brug for, i stedet for den evindelig brug og smid væk kultur, som faktisk har smadret kulturen i OB i 14 år nu.

                                Jeg synes, og jeg tror og håber, at OB tænker sig lidt bedre om denne gang. Kan godt være Troels og staben når frem til at SK skal ud, men jeg synes det er superklogt, at man lige trækker vejret og taler ærligt ud indbyrdes, inden man træffer denne beslutning.

                                Så fred være med blodtørsten på et forum, fyldt med mennesker uden den mindste indsigt ind hvad de har set fra tribunen, og det er helt ok at være fucking pissed, men det skal selvfølgelig ikke være den slags energier der styrer beslutningerne i en prof. fodboldklub.
                                Så du har indsigten, mens vi andre ikke har

                                Du har godt nok anbragt dig selv på en piedestal

                                Comment

                                Working...
                                X