Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc - ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Det er svære tide når man glæder si på udebanekampene fordi chancerne på point er bare bedre der...
    Håber også Nico er klar igen og kan være en alternative pp vb. Ellers øger der vores chancer meget med Koehler tilbage. Hans sammenspil med Trybull fungerer meget fint.
    Der skal point på kontoen ellers truer en julefest under nedrykningsstregen.
    I øvrigt er det virkelig tæt der i rækken. En sejr kan bringe os til plads 7 hvis Viborg og Lyngby taber deres kampe . men muligvis samtidigt med kun et point mere end plads 11 hvis Vejle vinder i Hvidovre. Frygter nedrykningsspillet bliver virkelig nervepirrende i denne sæson.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Nu spiller vi heldigvis på udebane og kommer fra et pinligt nederlag. Det gør at man modsat i en hjemmekamp imod Hvidovre, kan tillade sig at stå dybt og spille på omstillinger. Det må vi se i øjnene er vejen til point i de sidste to kampe inden vinterpausen.
    Jeg håber desuden Nico er klar til at styrke os defensivt frem for Aske, der igen så svag ud sidst.

Jeg er enig i vi skal forsøge os med Rami som den nye Jebali på toppen, som kan holde lidt i bolden og få spillet skubbet frem. Jeg tror også vi får mere ud af Burey end Charly på kanten. Charly spiller lidt som én der vil redde hele holdet ud af den her spillemæssige kattepine på egen hånd. Det går slet ikke!
    var aldrig vild med jebali på toppen - så håber sådan set ikke vi skal forsøge det igen bare med rami denne gang.

Vil vi fortsætte med et eller andet pres spil som under Alm - så er Kadrii også nødt til at spille for at lægge det første pres.

Og selv om han ikke ligefrem er i sin bedste form - så tænker jeg også Charly skal starte - hvis vi vil spille på omstillinger...

- håber vi kan få et eller andet med fra de sidste to runder, og så kan januar transfervinduet ellers ikke komme tidligt nok

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    F… jeg ikke gider lave denne optaktstråd .. stadig sur, skuffet og direkte ked af det ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erdig-for-i-ar

Bernat
    Owusu. Slotsager. Helander. Aske.
    Trybull.
    Manneh. Kohler.
    DonD. Rami. Burey.

Det’ så skidt …

Sørg nu bare for at stå defensivt kompakt og spil
    på omstillinger/kontraløb ..
    Nu spiller vi heldigvis på udebane og kommer fra et pinligt nederlag. Det gør at man modsat i en hjemmekamp imod Hvidovre, kan tillade sig at stå dybt og spille på omstillinger. Det må vi se i øjnene er vejen til point i de sidste to kampe inden vinterpausen.
    Jeg håber desuden Nico er klar til at styrke os defensivt frem for Aske, der igen så svag ud sidst.

Jeg er enig i vi skal forsøge os med Rami som den nye Jebali på toppen, som kan holde lidt i bolden og få spillet skubbet frem. Jeg tror også vi får mere ud af Burey end Charly på kanten. Charly spiller lidt som én der vil redde hele holdet ud af den her spillemæssige kattepine på egen hånd. Det går slet ikke!

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    F… jeg ikke gider lave denne optaktstråd .. stadig sur, skuffet og direkte ked af det ..

Bernat
    Trybull.
    Manneh. Kohler.
    DonD. Rami. Burey.

Det’ så skidt …

Hvordan vil du stå defensivt kompakt med Aske Adelgård på venstre back?

Leave a comment:

• Plum
    started a topic Rfc - ob

Rfc - ob

Bernat
    Trybull.
    Manneh. Kohler.
    DonD. Rami. Burey.

Det’ så skidt …

Last edited by Plum; 20-11-2023, 19:49.
Working...
X