Oprindeligt indsendt af Balboa
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rfc - ob
Collapse
X
-
-
Er der nogen der ved hvad historien er omkring Martin Hansen. Han har så vidt jeg ved ikke været meldt skadet nogen steder og pludselig er han helt ude af truppen. Har han brokket sig over et eller andet. Han slår mig som typen der godt kan have svært ved at acceptere sin nuværende rolle.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægUdover Deedson scoringskynisme var det vel vores tremand-bagkæde vi skal takke for sejren. De havde meget at arbejde fordi vores backs/wingbacks tillod alt for meget Leeroy haved en off-day og det blev heldigvis langt bedre med Nico i anden halvleg og Mouritsen mangler vel bare niveauet. Derudover har aldrig set Sven med så mange fejlafleringer og tabte dueller. Og Trybull har også allerede set bedre. Så havde vi især i første halvleg store problemer at holde fast i bolden og tabte kontrollen over kampen og blev presset mere og mere. Men de tre bagerste stod virkelig godt.
Ellers enig. De tre bagerste gør det godt og Bernat er sikker i sine indgreb. Trybull synes jeg udfylder sin rolle ok. Köhler ligner en spiller som lige nu har det bedst uden bold. Han står fint defensivt og erobre mange bolde. Det er dog tydeligt at han også er ramt på selvtilliden i sit pasningsspil. Derudover har han i det system vi spiller i dag, ansvaret for at tage de offensive løb fra midtbanen. Det er han bare ikke komfortabel med. Jeg synes der er for meget 6'er på bolden i både Alasana, Trybull og Köhler. Det skal vi have udviklet på, for det er jo faktisk lige præcis de løb som flænser vores defensiv op i store dele af 1. Halveg, hvor en spiller fra Randers tager et løb centralt og ud mellem back og stopper. Det er svært at håndtere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Altså linjedommeren vurderede det jo som offside i første omgang, så dommerteamet har over en vurdering (som VAR-vognen ikke fandt grund til at ændre).
Det var nu egentlig også bare fordi det var lidt sjovt st du i to sætninger efter hinanden hver så forskellige ideer om, hvorvidt der burde være fokus på tvivlsomme kendelser eller ej… Og så synes jeg personligt det er helt på sin plads at diskutere, om situationen omkring det røde kort virkelig er sådan VAR bør bruges. I mine øjne er det i allerbedste fald en 50-50
vurderingssag, om det er en oplagt målchance (i mine øjne er det ikke, trækket bliver alt for langt og når Al-Haji ikke kunne nå den fra sin bedre position ville MJ heller ikke kunne) og kan aldrig være en klar og åbenlys fejl. Så kan man sagtens sige at dommeren har vurderet den og at det er det, men i mine øjne bør han aldrig blive bedt om at lave den revurdering.
den anden situation er for mig mere kommunikationen med publikum - for det er vel ikke alene linjedommeren der dømmer den - den slags kan de jo ikke finde ud af mere. Så når den alligevel går til VAR - så lad os da se de streger de vurdere efter - så vi kan komme videre
helt grundlæggende mener jeg man burde afskaffe systemet - det blev i sin tid solgt på at det ville være mere korrekt og at vi så ikke ville skulle diskutere dommerkendelser mere. Der er da aldrig blevet brugt mere tid og energi på at diskuterer kendelser. For det er jo stadig en vurdering fra en dommer.
Mållinje teknologien er et godt eksempel på et sted hvor man har kunne forbedre - enten er bolden inde eller ej. Men alt andet, selv med VAR afhænger af dommeren - og nu VAR observatøren. Hånd på bold i feltet bliver jo dømt i øst og i vest...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nja det havde han jo ikke - det havde VAR vognen - uden at vi fik set noget
Det var nu egentlig også bare fordi det var lidt sjovt st du i to sætninger efter hinanden hver så forskellige ideer om, hvorvidt der burde være fokus på tvivlsomme kendelser eller ej… Og så synes jeg personligt det er helt på sin plads at diskutere, om situationen omkring det røde kort virkelig er sådan VAR bør bruges. I mine øjne er det i allerbedste fald en 50-50
vurderingssag, om det er en oplagt målchance (i mine øjne er det ikke, trækket bliver alt for langt og når Al-Haji ikke kunne nå den fra sin bedre position ville MJ heller ikke kunne) og kan aldrig være en klar og åbenlys fejl. Så kan man sagtens sige at dommeren har vurderet den og at det er det, men i mine øjne bør han aldrig blive bedt om at lave den revurdering.
Leave a comment:
-
Udover Deedson scoringskynisme var det vel vores tremand-bagkæde vi skal takke for sejren. De havde meget at arbejde fordi vores backs/wingbacks tillod alt for meget Leeroy haved en off-day og det blev heldigvis langt bedre med Nico i anden halvleg og Mouritsen mangler vel bare niveauet. Derudover har aldrig set Sven med så mange fejlafleringer og tabte dueller. Og Trybull har også allerede set bedre. Så havde vi især i første halvleg store problemer at holde fast i bolden og tabte kontrollen over kampen og blev presset mere og mere. Men de tre bagerste stod virkelig godt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægSynes virkelig Marcus Jensen laver et super indhop igen idag, skaber en kæmpe chance og fremtvinger det rødekort. Så er han vel milimeter fra ikke at være offside og fremtvinge et straffespark. Dejligt at se.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægSynes virkelig Marcus Jensen laver et super indhop igen idag, skaber en kæmpe chance og fremtvinger det rødekort. Så er han vel milimeter fra ikke at være offside og fremtvinge et straffespark. Dejligt at se.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fedt - jeg faldt i søvn efter målet og vågnede op i overtiden. Hvilken plads spillede han på?
Tidligere har han fået minutter på kanten, og det er slet ikke hans plads. Han er 10, måske endda 8er.
Han endte med at ligge op på toppen med Rami, da vi kort efter skiftede Bash ud. Men flagrede rundt ude på begge kanter. Så er det tydeligt han har en rigtig god fart
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSÅ vigtigt med de 3 point.
Nogen flot kamp var det ikke - men indsatsen fin.
Og så er jeg bare så træt af VAR og ikke mindst kommentatorens konstante venden tilbage til alt. Det røde kort - dommeren er kaldt ud - og vurdere der er rødt. Alligevel bliver de ved med at snakken den situation - var der nu rødt - nej det mente de ikke osv osv.
Dommeren har vurderet det - kom nu videre!
Og hvorfor får vi ingen streger på fra produktionen ved det straffe/off side? Sgu også træls
Leave a comment:
-
Tidligere har han fået minutter på kanten, og det er slet ikke hans plads. Han er 10, måske endda 8er.
Leave a comment:
-
Synes virkelig Marcus Jensen laver et super indhop igen idag, skaber en kæmpe chance og fremtvinger det rødekort. Så er han vel milimeter fra ikke at være offside og fremtvinge et straffespark. Dejligt at se.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ingen grund til at gå op og presse FCN offensivt bare fordi der spilles på hjemmebane .. hold defensivt, frustrer dem og slå til på kontra..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ingen grund til at gå op og presse FCN offensivt bare fordi der spilles på hjemmebane .. hold defensivt, frustrer dem og slå til på kontra..
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: