Hverken Hansen elller Selven med i truppen:
https://ob.dk/nyheder/2023/november/...eCvE%3D.WjDKqA
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rfc - ob
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF går med 3-4-3/
……………HC
……..Slots… Ivan… Helander
Owuso….Trybull….Sven….Mouridsen
……Don……..Bashkim…Rami
BP
Grubbe m.fl
Leave a comment:
-
FS/SF går med 3-4-3/
……………HC
……..Slots… Ivan… Helander
Owuso….Trybull….Sven….Mouridsen
……Don……..Bashkim…Rami
BP
Grubbe m.fl
Leave a comment:
-
HC
Owusu Slotsager Helander AA/NM
TRYBULL SVEN MANNEH
RAMI CHARLY
DEEDSON
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægRami tror på tre point i morgen:
https://ob.dk/nyheder/2023/november/...aRTFuE2oMQ7fi0
- Likes 3
Leave a comment:
-
Rami tror på tre point i morgen:
https://ob.dk/nyheder/2023/november/...aRTFuE2oMQ7fi0
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
At gameplanen ville for meget ift. hvor holdet var henne mentalt.
Ikke alle mulige søforklaringer om at potentialet er der osv. osv.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægSøren Krogh fortæller lidt om hans forberedelser op til kampen mod Randers, og så fortæller han noget andet meget interessant. Han har nemlig afholdt et møde med forskellige fangrupperinger, som han selv har taget initiativ til.
Krogh har haft møde med fansene - nu vil han smage blod - OBstruktion
Leave a comment:
-
Søren Krogh fortæller lidt om hans forberedelser op til kampen mod Randers, og så fortæller han noget andet meget interessant. Han har nemlig afholdt et møde med forskellige fangrupperinger, som han selv har taget initiativ til.
Krogh har haft møde med fansene - nu vil han smage blod - OBstruktion
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg tror, at 99% af os er enige om, at 4-3-3 ikke virker. Om det skal være 4-4-2, eller 3-5-2 er lidt hip som hap. Men der skal i hvertfald en bedre defensiv til. Fordi man stiller defensivt op, betyder det ikke, at man skal stå nede og losse væk. Det handler om, at holdet skal hænge sammen, og bevæge sig som en enhed. Det vi har set de sidste par år, har været på serie-niveau, og jeg fatter ikke at det er muligt i en Superligaklub. Og Aske er ikke god nok, men hvad fanden skal man gøre?! Sætte Ivancevic på backen?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægegenligt vildt nok - vores dårlige efterår taget i betragtning, at vi lægger så tæt på de andre. En sejr over Randers, så kan vi lægge nr 7 efter runden (ikke utænkeligt at Viborg taber til FCK og Lyngby til BIF)
- det vil godt nok tage en stor del af presset af OB. Desværre så tror jeg nok mere på at vi lægge under stregen...
Hvor ligaen de sidste par år har været meget tæt så er afstanden mellem top 6 og bund 6 da godt nok vokset i år. 7 runder igen i grundspillet og har godt nok svært ved at se der skulle ske nogle ændringer mellem top og bund.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: