Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc - ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Hverken Hansen elller Selven med i truppen:
    https://ob.dk/nyheder/2023/november/...eCvE%3D.WjDKqA

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med 3-4-3/
    ……………HC
    ……..Slots… Ivan… Helander
    Owuso….Trybull….Sven….Mouridsen
    ……Don……..Bashkim…Rami

BP
    Grubbe m.fl
    Man vælter jo ikke af imponade, men beslutningen om at spille med 3 centralt i forsvaret er meningsfuld - vi skal også have en som Ivan, der skyder brystet frem - i kampen om at undgå nedrykning. Lad det være basen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    FS/SF går med 3-4-3/
    ……………HC
    ……..Slots… Ivan… Helander
    Owuso….Trybull….Sven….Mouridsen
    ……Don……..Bashkim…Rami

BP
    Grubbe m.fl

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    HC

Owusu Slotsager Helander AA/NM

TRYBULL SVEN MANNEH

RAMI CHARLY

DEEDSON

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Meget vigtigere at spillerne tror på det. Jeg gør ikke, som i slet ikke. Men vil elske at tage fejl.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Rami tror på tre point i morgen:
    https://ob.dk/nyheder/2023/november/...aRTFuE2oMQ7fi0

Leave a comment:

• Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Sku for meget TB over det. Jeg vil hellere have resultater end leflen for fans.
    Sjovt, jeg læser overhovedet ikke noget leflen for fans ud af det der.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
    Sku for meget TB over det. Jeg vil hellere have resultater end leflen for fans.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Er jeg den eneste, der bliver forelsket i Søren Krogh i dette interview? Han stinker så meget af klasse! Selvfølgelig skal vi også se det i kampene, men hold da op hvor jeg håber, at den mand lykkes i de sidste to kampe, og får en længere kontrakt.
    Det er du slet ikke, synes også det fedt at han i SFÅ optakt, tager nederlaget op hans skuldre.
    At gameplanen ville for meget ift. hvor holdet var henne mentalt.
    Ikke alle mulige søforklaringer om at potentialet er der osv. osv.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Der er du ikke. Synes han er en rigtig god fyr og attitude og udstråling mangler intet. Han er en med-begge-ben-på jorden-type som taler klart, åbent og ærligt og tager også ansvaret for noget han mislykkede med. Men til sidst tæller resultater og håber vi skaber de så ledelsen giver ham chancen at bevise sig længere end til nytår.

Leave a comment:

• Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Søren Krogh fortæller lidt om hans forberedelser op til kampen mod Randers, og så fortæller han noget andet meget interessant. Han har nemlig afholdt et møde med forskellige fangrupperinger, som han selv har taget initiativ til.

Krogh har haft møde med fansene - nu vil han smage blod - OBstruktion

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Søren Krogh fortæller lidt om hans forberedelser op til kampen mod Randers, og så fortæller han noget andet meget interessant. Han har nemlig afholdt et møde med forskellige fangrupperinger, som han selv har taget initiativ til.

Krogh har haft møde med fansene - nu vil han smage blod - OBstruktion

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Jeg tror, at 99% af os er enige om, at 4-3-3 ikke virker. Om det skal være 4-4-2, eller 3-5-2 er lidt hip som hap. Men der skal i hvertfald en bedre defensiv til. Fordi man stiller defensivt op, betyder det ikke, at man skal stå nede og losse væk. Det handler om, at holdet skal hænge sammen, og bevæge sig som en enhed. Det vi har set de sidste par år, har været på serie-niveau, og jeg fatter ikke at det er muligt i en Superligaklub. Og Aske er ikke god nok, men hvad fanden skal man gøre?! Sætte Ivancevic på backen?

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nders-fc-ob-15

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    egenligt vildt nok - vores dårlige efterår taget i betragtning, at vi lægger så tæt på de andre. En sejr over Randers, så kan vi lægge nr 7 efter runden (ikke utænkeligt at Viborg taber til FCK og Lyngby til BIF)
    - det vil godt nok tage en stor del af presset af OB. Desværre så tror jeg nok mere på at vi lægge under stregen...

Hvor ligaen de sidste par år har været meget tæt så er afstanden mellem top 6 og bund 6 da godt nok vokset i år. 7 runder igen i grundspillet og har godt nok svært ved at se der skulle ske nogle ændringer mellem top og bund.
    Vi er 11 point efter AGF i tabellen, men har stort set samme afstand til en plads i europa. Det er vildt!

Leave a comment:

Working...
X