Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rfc - ob

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Post ?
    Præ = før. Post = efter.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jvf Bjørn Wesstrøm' post kamp interview bliver det nok ikke Søren Krogh der er træner efter 1.Januar. Det var helt tydeligt.
    Post ?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jvf Bjørn Wesstrøm' post kamp interview bliver det nok ikke Søren Krogh der er træner efter 1.Januar. Det var helt tydeligt.
    Ret tidligt for en post kamp interview, men...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Ja enten skal Rami trække ind og agere 10'er ellers skal Sven frem og spille mere en 8'er end 6'er, hvilket er det jeg tror.
    Jeg tænker at de har tænkt fleksibilitet og at et point vil være et godt resultat. Randers har det med at være kyniske, så ingen grund til at forære bolden væk. Derfor er det også godt AA og BP ikke er på banen eller truppen.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Tjaaa destruktiv tilgang med fem mand i forsvaret og to seksere kan jo være løsningen på ikke at blive rendt over ende.
    Jeg har lidt svært ved at se hvordan Rami skal orkestrere vores offensiv, fra en placering i venstre side.
    Ja enten skal Rami trække ind og agere 10'er ellers skal Sven frem og spille mere en 8'er end 6'er, hvilket er det jeg tror.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med 3-4-3/
    ……………HC
    ……..Slots… Ivan… Helander
    Owuso….Trybull….Sven….Mouridsen
    ……Don……..Bashkim…Rami

BP
    Grubbe m.fl
    Tjaaa destruktiv tilgang med fem mand i forsvaret og to seksere kan jo være løsningen på ikke at blive rendt over ende.
    Jeg har lidt svært ved at se hvordan Rami skal orkestrere vores offensiv, fra en placering i venstre side.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF går med 3-4-3/
    ……………HC
    ……..Slots… Ivan… Helander
    Owuso….Trybull….Sven….Mouridsen
    ……Don……..Bashkim…Rami

BP
    Grubbe m.fl
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men Mouridsen ??
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jeg så hellere Tyler end Mouridsen !
    Han hedder Mouritsen. Korrigeret af ham der lavede Phillip Helander tråden…..

Leave a comment:

replied
    Jeg så hellere Tyler end Mouridsen !

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Han er - formentlig - bedre som wingback end rendyrket back. Derudover er Aske ikke in truppen (men om det er skade eller rent fravalg skal jeg ikke kunne sige) og NM er lige kommet tilbage fra skade.
    Aske og Charly døjer med lidt skader

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vildt nok at 9 ud af 18 markspillere er forsvarsspillere
    vi har også alle 5 midtstoppere med - må jo betyde vi skal spille med 3 nede bagved. Og kan man være bekymret for BP? Troede han var ude resten af efteråret.

Hvad med Aske - er han skadet siden han ikke er med?​

- men generelt er det jo også et tegn på hvor dårligt sammensat truppen er. Vi har en back og en midtstopper for meget - de pladser kunne fint fyldes op af spillere på andre positioner...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vildt nok at 9 ud af 18 markspillere er forsvarsspillere

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men Mouridsen ??
    Han er - formentlig - bedre som wingback end rendyrket back. Derudover er Aske ikke in truppen (men om det er skade eller rent fravalg skal jeg ikke kunne sige) og NM er lige kommet tilbage fra skade.

Leave a comment:

• Obforever87
    replied
    Ingen charly??

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Man vælter jo ikke af imponade, men beslutningen om at spille med 3 centralt i forsvaret er meningsfuld - vi skal også have en som Ivan, der skyder brystet frem - i kampen om at undgå nedrykning. Lad det være basen.
    Men Mouridsen ??

Leave a comment:

Working...
X