Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thorborg Raus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Kan du sige mere?
    Tror jeg godt man kan gætte. Han var ifølge min kilde for dyr for klubben.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Tror jeg godt man kan gætte. Han var ifølge min kilde for dyr for klubben.
      Det koster penge at tjene penge. Det er heller ikke billigt at rykke ned, eller blive nummer 10

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det koster penge at tjene penge. Det er heller ikke billigt at rykke ned, eller blive nummer 10
        Helt enig. Jeg kender ikke prisen. Men man var ifølge min kilde ikke villig til at betale prisen for en A++ spiller, som gerne ville til OB. Men måske var prisen vanvittig. Det ved jeg ikke noget om.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Helt enig. Jeg kender ikke prisen. Men man var ifølge min kilde ikke villig til at betale prisen for en A++ spiller, som gerne ville til OB. Men måske var prisen vanvittig. Det ved jeg ikke noget om.
          Mon ikke det drejer sig om en spiller der tidligere har slået sine folder på Fyn.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Helt enig. Jeg kender ikke prisen. Men man var ifølge min kilde ikke villig til at betale prisen for en A++ spiller, som gerne ville til OB. Men måske var prisen vanvittig. Det ved jeg ikke noget om.
            Hvis det passer tænker jeg at spilleren nok er pænt tilfreds idag med at det ikke lykkedes når vi ligger i bunden og han spiller CL

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvis det passer tænker jeg at spilleren nok er pænt tilfreds idag med at det ikke lykkedes når vi ligger i bunden og han spiller CL

              EDIT: eller også er han bare meget opsat på at slutte af i OB og hjælpe klubben tilbage på sporet…..
              Last edited by claudes1; 17-11-2023, 18:05.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg


                EDIT: eller også er han bare meget opsat på at slutte af i OB og hjælpe klubben tilbage på sporet…..
                Dem har vi brug for. Agenterne laver meget mudder. Gad vide hvem det er? Kan kun komme i tanke om Christian Eriksen, men der er nok en eller anden, jeg har glemt.
                CE har sikkert tjent så rigeligt at han ikke behøver en supergage her, men agenterne får procenter af årsgagen - og selv om jeg mener at han nok ikke er helt så god, som mange mener, ville han da være en stor gevinst.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                  Dem har vi brug for. Agenterne laver meget mudder. Gad vide hvem det er? Kan kun komme i tanke om Christian Eriksen, men der er nok en eller anden, jeg har glemt.
                  CE har sikkert tjent så rigeligt at han ikke behøver en supergage her, men agenterne får procenter af årsgagen - og selv om jeg mener at han nok ikke er helt så god, som mange mener, ville han da være en stor gevinst.
                  Rasmus Falk

                  Comment


                    #54
                    Tænkte denne tråd er relevant. NT lyser mere og mere som den eneste konstant. Det er ikke Michelsen, Nielsen, Alm eller Krogh - eller BW og de tidligere sportschefer der kører OB i sænk - de er max ansat 2 til 3 år og så får de skylden for OBs dårligdomme - og så starter vi forfra. Ny ejer, ja tak.
                    Last edited by Maxbeam; 06-05-2024, 20:46.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                      Tænkte denne tråd er relevant. NT lyser mere og mere som den eneste konstant. Det er ikke Michelsen, Nielsen, Alm eller Krogh - eller BW og de tidligere sportschefer der kører op i sænk - de er max ansat 2 til år og så får de skylden for OBs dårligdomme - og så starter vi forfra. Ny ejer, ja tak.
                      Enig, NT er et kæmpe stort problem. Det bliver ikke bedre, før han sælger klubben...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Enig, NT er et kæmpe stort problem. Det bliver ikke bedre, før han sælger klubben...
                        Enig problemet er at det har mange herinde råbt højt om siden fyringen af Brink & Viggo, problemet er bare at han ikke selv vil indse det….

                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #57
                          Thorborg pis af

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                            Tænkte denne tråd er relevant. NT lyser mere og mere som den eneste konstant. Det er ikke Michelsen, Nielsen, Alm eller Krogh - eller BW og de tidligere sportschefer der kører OB i sænk - de er max ansat 2 til 3 år og så får de skylden for OBs dårligdomme - og så starter vi forfra. Ny ejer, ja tak.
                            Hvem ønsker du i stedet for - et amerikansk sportskonglomerat, en saudisk prins, et sjæleløst nordsjælland-setup?

                            Vi er fucking priviligerede af at have en dansk, lokalt forankret rigmand, der hvert år smider store, tocifrede millionbeløb i en elendig skodklub.

                            Er fuldstændig enig i, at vi de senere år har han en håbløs historik med dårlige sportschefer, ditto trænere og ALT for mange fejlkøb. Men vores gavmilde ejer er ikke hovedproblemet. Vi har behov for en bad ass Rösler-type træner og en kompetent sportschef, så vi kan komme op på det niveau, vores budget (takket være Thorborg!) er til

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

                              Hvem ønsker du i stedet for - et amerikansk sportskonglomerat, en saudisk prins, et sjæleløst nordsjælland-setup?

                              Vi er fucking priviligerede af at have en dansk, lokalt forankret rigmand, der hvert år smider store, tocifrede millionbeløb i en elendig skodklub.

                              Er fuldstændig enig i, at vi de senere år har han en håbløs historik med dårlige sportschefer, ditto trænere og ALT for mange fejlkøb. Men vores gavmilde ejer er ikke hovedproblemet. Vi har behov for en bad ass Rösler-type træner og en kompetent sportschef, så vi kan komme op på det niveau, vores budget (takket være Thorborg!) er til
                              problemet er jo at han (såfremt de sidste mange års rygter taler sandt) vil have det afgørende ord men han er for dårlig til det….fx skulle det være ham der insisterede på Krogh bare for lige at nævne hans seneste bedrift…
                              det har stået på siden fyringen af Brink & Co….
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

                                Hvem ønsker du i stedet for - et amerikansk sportskonglomerat, en saudisk prins, et sjæleløst nordsjælland-setup?

                                Vi er fucking priviligerede af at have en dansk, lokalt forankret rigmand, der hvert år smider store, tocifrede millionbeløb i en elendig skodklub.

                                Er fuldstændig enig i, at vi de senere år har han en håbløs historik med dårlige sportschefer, ditto trænere og ALT for mange fejlkøb. Men vores gavmilde ejer er ikke hovedproblemet. Vi har behov for en bad ass Rösler-type træner og en kompetent sportschef, så vi kan komme op på det niveau, vores budget (takket være Thorborg!) er til
                                Albani argumentet er slidt. Albani argumentet er, at fordi Thorborg er lokal, så er alt, der ikke er, værre. Og det får man så i hovedet hver gang Thorborg kritiseres.

                                Jeg er sådan set ligeglad med, hvem ejeren er. Det vigtige for mig er, at dem eller den der ejer OB har en plan med klubben, og at klubben rykker sig over tid. OB står stille, derfor bliver OB også overhalet.

                                Jeg føler mig ikke “fucking priviligeret. “ for hvad vil Thorborg med OB?

                                Comment

                                Working...
                                X