Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts



    Hahaha.... er du seriøs ?

    Kan du venligst dokumentere dine påstande, da dine (jeres) påstande er voldsomt injurierende ?

    P.S. Imponerende at du lige fik slette dit indlæg inden jeg sendte svaret, men lidt selverkendelse er jo fint .

    Men venter på dine beviser/dokumentation !
    Last edited by Online; 12-11-2023, 20:54.

    Comment


      Første halvleg tænkte at vi til mindst havde en stabil defensiv men offensive haltede fuldstændig. Anden halvleg var bare katastrofal. Fem ninutter vikdskab efter at være bagud med to er bare ikke nok i 90+ minutter.
      Vi savnede meget Koehler i dag, han er den eneste som spiller bolden hurtigt. Uden ham bliver det alt for langsomt og forudsigeligt. Hverken Deedson, som ellers var vores bedste offensive kort, eller Charlie kunne sætte en fod rigtig og så hang Bashkim i luften og fik intet at arbejde med. Når han ville løbe i dybden måtte han trække tempoet ud om ikke at være off-side firdi stikninger kom bare for sent. Al Hajj havdecefter Fredericia-kamoen anden gang i træk en absolut off-day.
      Der manglende tempo og præcision i afleveringer og en del endte helt i ingenting, man kunne næsten tænke de spillede første gang tilsammen...
      Men det værste var at se spillere at slå med armene ud eller kigge bebrejdende til medspillere i sted at at presse modstanderen med det samme.
      Aktuelt mangler der alt og det lugter som udebaneture til Hillerød, Hobro og Køge næste sæson.
      Men alligevel: prøver det igen om tre uger med en tur til Fyn med et forsvindend lille stykke håb på en hjemmebanesejr. Håbet dør ja sidst siger man ... håber kun det ligger ikke alligevel i kisten.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Er du bagstiv eller seriøs

        Hvilken høj cigarføring ?

        Et hvidt jakkesæt signalerer kriminalitet ? Jeg blev gift i et.... det forklarer åbenbart henvendelserne fra Skat

        Hvilke forhold er han tiltalt for i Sverige ? ? ?
        Dumme udtalelser hører med til at debattere med fodboldfans. Jeg ved da godt han ikke er dømt for noget kriminelt, men når man ser på hvilken forfatning klubben er i, synes jeg ikke det er odiøst eller urimeligt at folk der har støttet klubben i årtier kommer med deres uforbeholdne mening om en af hovedpersonerne på et debatforum.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hahaha.... er du seriøs ?

          Kan du venligst dokumentere dine påstande, da dine (jeres) påstande er voldsomt injurierende ?

          P.S. Imponerende at du lige fik slette dit indlæg inden jeg sendte svaret, men lidt selverkendelse er jo fint .

          Men venter på dine beviser/dokumentation !
          Jeg mangler enhver interesse for at fortsætte denne meningsudveksling. Over and out herfra - fokus på de store linjer og anskuelser.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Første halvleg tænkte at vi til mindst havde en stabil defensiv men offensive haltede fuldstændig. Anden halvleg var bare katastrofal. Fem ninutter vikdskab efter at være bagud med to er bare ikke nok i 90+ minutter.
            Vi savnede meget Koehler i dag, han er den eneste som spiller bolden hurtigt. Uden ham bliver det alt for langsomt og forudsigeligt. Hverken Deedson, som ellers var vores bedste offensive kort, eller Charlie kunne sætte en fod rigtig og så hang Bashkim i luften og fik intet at arbejde med. Når han ville løbe i dybden måtte han trække tempoet ud om ikke at være off-side firdi stikninger kom bare for sent. Al Hajj havdecefter Fredericia-kamoen anden gang i træk en absolut off-day.
            Der manglende tempo og præcision i afleveringer og en del endte helt i ingenting, man kunne næsten tænke de spillede første gang tilsammen...
            Men det værste var at se spillere at slå med armene ud eller kigge bebrejdende til medspillere i sted at at presse modstanderen med det samme.
            Aktuelt mangler der alt og det lugter som udebaneture til Hillerød, Hobro og Køge næste sæson.
            Men alligevel: prøver det igen om tre uger med en tur til Fyn med et forsvindend lille stykke håb på en hjemmebanesejr. Håbet dør ja sidst siger man ... håber kun det ligger ikke alligevel i kisten.
            Det siger alverden at vi er så afhængige af at Rami rammer dagen, der er ingen andre der kan skabe noget. Og så mangler vi Tverskov, der er ingen hjerne på holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg mangler enhver interesse for at fortsætte denne meningsudveksling. Over and out herfra - fokus på de store linjer og anskuelser.
              Tror bestemt ikke vi andre mangler nogen interesse i at høre, hvordan du dokumenterer dine injurier !

              Om du er på et internetforum eller i et andet forum er du stadigvæk underlagt den samme lovgivning,

              Så trækker du din påstand tilbage eller kan du dokumentere den ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Dumme udtalelser hører med til at debattere med fodboldfans. Jeg ved da godt han ikke er dømt for noget kriminelt, men når man ser på hvilken forfatning klubben er i, synes jeg ikke det er odiøst eller urimeligt at folk der har støttet klubben i årtier kommer med deres uforbeholdne mening om en af hovedpersonerne på et debatforum.
                Der er forskel på en mening og et injurie !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Det er svært at finde ord. Det stinker af nedrykning og det er fuldt fortjent.

                  Det er OB DNA'et der er pilråddent det er derfor det altid går galt. Alle andre klubber, selv AGF, kan omstille sig til den tid de er i. OB tror stadig på at succes ligger i dyder der hører til i 1 division.
                  ​​​​​​
                  ​​​​​
                  Nu er AGF nok ikke lige forbilledet for et hold. Når de slår en skævert, så har de det med at skrabe bunden . Det frygtelige er at vi ligner dem mere og mere, med mulige lyssky forretninger af vores sportsdirektør, og interne undersøgelser af en betroet medarbejder, som måske har pisset klubben op og ned af ryggen, ved at stjæle af kassen.
                  Det lignede i dag at hele hurlumhejet har ramt spillerne. Ilden er væk. Alle afventer bare en juleferie, hvor der med sikkerhed rulles hoveder på den store klinge.
                  Jeg tror efter i aften ikke på Wesstrøm har en fremtid i OB. Det er det eneste rigtige tidspunkt at gøre det på. Kagen skal skæres på ny og vi får ikke tiltrukket anstændige spillere til at repræsentere os, som tilstanden er nu. Nye kræfter skal ind og stabilisere hele forretningsbenet OB og så er det op til den tvivlsomt sammensatte trup i samarbejde med en nøje udvalgt cheftræner at redder kastanjerne ud af ilden og redde livet i suppen. Alt imens skal strategien finpudses og målsætningerne justeres, så de er knapt så virkelighedsfjerne som for nuværende. Vi kommer ikke i nærheden af top 6 i denne eller næste sæson, med mindre man lige pludselig skyder et betydeligt millionbeløb ind. Først og fremmest kræver det dog at man har fået ro på bagsmækken og hyret en kompetent ledelse omkring holdet ind, før det overhovedet kan betale sig at skyde nævneværdige penge ind i den misere vi ser pt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Når vi ikke ved mere om hvad der foregår, så er det jo lidt en hønen og ægget diskussion. Faktum er at Wesström indtil videre har fejlet. Big time.

                    Jeg tror der er større hitrate, hvis vi søger spillere via jobindex, end ved at lade BW hente dem.

                    Jeg tror desværre ikke vi er så langt i processen, at Bjørn har løst mysteriet, om hvorfor en stor del af han nul-bon signings, var gratis.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Nu er AGF nok ikke lige forbilledet for et hold. Når de slår en skævert, så har de det med at skrabe bunden . Det frygtelige er at vi ligner dem mere og mere, med mulige lyssky forretninger af vores sportsdirektør, og interne undersøgelser af en betroet medarbejder, som måske har pisset klubben op og ned af ryggen, ved at stjæle af kassen.
                      Det lignede i dag at hele hurlumhejet har ramt spillerne. Ilden er væk. Alle afventer bare en juleferie, hvor der med sikkerhed rulles hoveder på den store klinge.
                      Jeg tror efter i aften ikke på Wesstrøm har en fremtid i OB. Det er det eneste rigtige tidspunkt at gøre det på. Kagen skal skæres på ny og vi får ikke tiltrukket anstændige spillere til at repræsentere os, som tilstanden er nu. Nye kræfter skal ind og stabilisere hele forretningsbenet OB og så er det op til den tvivlsomt sammensatte trup i samarbejde med en nøje udvalgt cheftræner at redder kastanjerne ud af ilden og redde livet i suppen. Alt imens skal strategien finpudses og målsætningerne justeres, så de er knapt så virkelighedsfjerne som for nuværende. Vi kommer ikke i nærheden af top 6 i denne eller næste sæson, med mindre man lige pludselig skyder et betydeligt millionbeløb ind. Først og fremmest kræver det dog at man har fået ro på bagsmækken og hyret en kompetent ledelse omkring holdet ind, før det overhovedet kan betale sig at skyde nævneværdige penge ind i den misere vi ser pt.
                      Sådan plejede de at være nu er de efterhånden kommet godt efter det.

                      Jeg tror ikke på at BW ryger. Da man skulle ansætte BW da skulle man bruge konsulenter for at finde ham, til og komme ind og erstatte Hemme. Vi kan dårligt nok finde en træner til at overtage.

                      Der mangler en ny ledelse helt i toppen der kan komme med noget ambition og især noget vision for hvor OB skal hen,kommer det? Det tror jeg desværre ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Nu er AGF nok ikke lige forbilledet for et hold. Når de slår en skævert, så har de det med at skrabe bunden . Det frygtelige er at vi ligner dem mere og mere, med mulige lyssky forretninger af vores sportsdirektør, og interne undersøgelser af en betroet medarbejder, som måske har pisset klubben op og ned af ryggen, ved at stjæle af kassen.
                        Det lignede i dag at hele hurlumhejet har ramt spillerne. Ilden er væk. Alle afventer bare en juleferie, hvor der med sikkerhed rulles hoveder på den store klinge.
                        Jeg tror efter i aften ikke på Wesstrøm har en fremtid i OB. Det er det eneste rigtige tidspunkt at gøre det på. Kagen skal skæres på ny og vi får ikke tiltrukket anstændige spillere til at repræsentere os, som tilstanden er nu. Nye kræfter skal ind og stabilisere hele forretningsbenet OB og så er det op til den tvivlsomt sammensatte trup i samarbejde med en nøje udvalgt cheftræner at redder kastanjerne ud af ilden og redde livet i suppen. Alt imens skal strategien finpudses og målsætningerne justeres, så de er knapt så virkelighedsfjerne som for nuværende. Vi kommer ikke i nærheden af top 6 i denne eller næste sæson, med mindre man lige pludselig skyder et betydeligt millionbeløb ind. Først og fremmest kræver det dog at man har fået ro på bagsmækken og hyret en kompetent ledelse omkring holdet ind, før det overhovedet kan betale sig at skyde nævneværdige penge ind i den misere vi ser pt.
                        Det var vel det man gjorde med BW. Men svært når du ikke får nøgler til alle låsene, men skal forbi far og fars venner inden du får låst døren op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Nu er AGF nok ikke lige forbilledet for et hold. Når de slår en skævert, så har de det med at skrabe bunden . Det frygtelige er at vi ligner dem mere og mere, med mulige lyssky forretninger af vores sportsdirektør, og interne undersøgelser af en betroet medarbejder, som måske har pisset klubben op og ned af ryggen, ved at stjæle af kassen.
                          Det lignede i dag at hele hurlumhejet har ramt spillerne. Ilden er væk. Alle afventer bare en juleferie, hvor der med sikkerhed rulles hoveder på den store klinge.
                          Jeg tror efter i aften ikke på Wesstrøm har en fremtid i OB. Det er det eneste rigtige tidspunkt at gøre det på. Kagen skal skæres på ny og vi får ikke tiltrukket anstændige spillere til at repræsentere os, som tilstanden er nu. Nye kræfter skal ind og stabilisere hele forretningsbenet OB og så er det op til den tvivlsomt sammensatte trup i samarbejde med en nøje udvalgt cheftræner at redder kastanjerne ud af ilden og redde livet i suppen. Alt imens skal strategien finpudses og målsætningerne justeres, så de er knapt så virkelighedsfjerne som for nuværende. Vi kommer ikke i nærheden af top 6 i denne eller næste sæson, med mindre man lige pludselig skyder et betydeligt millionbeløb ind. Først og fremmest kræver det dog at man har fået ro på bagsmækken og hyret en kompetent ledelse omkring holdet ind, før det overhovedet kan betale sig at skyde nævneværdige penge ind i den misere vi ser pt.
                          Helt enig. Det kræver en koldstart.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                            Jeg tror der er større hitrate, hvis vi søger spillere via jobindex, end ved at lade BW hente dem.

                            Jeg tror desværre ikke vi er så langt i processen, at Bjørn har løst mysteriet, om hvorfor en stor del af han nul-bon signings, var gratis.
                            Tror faktisk BW ville have haft større succes med en baskeball-spiller til venstre back-positionen, de plejer både at kunne hoppe og dække op.
                            Mener at erindre, han sagde at det jo ikke var basketballspillere han havde hentet..... helt generelt er jeg i chok over at se spillere i den nuværende trup,
                            der har kæmpeproblemer taktisk, jeg tror ganske enkelt ikke de ved hvad de laver. Boldomgangen går bare så langsomt, men kan også sagtens se, at så
                            snart der bliver sat en smule tempo, så kniber det med både tæmninger og pasninger. OB spiller alt, alt for langsomt, også derfor man ikke kan åbne noget
                            som helst.

                            Comment

                            Working...
                            X