Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fyringen er Alm er den rigtige beslutning. Men det betyder selvfølgelig ikke alle problemer er væk.
    Vi må være ærlige og sige vi har den næst dårligste trup i superligaen. Kvaliteten halter og sammensætning er decideret dum.

    Comment


      Vi kunne købe ham Thomsen

      Comment


        Der er jo masser af tid endnu. Men ingen tro på det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Fyringen er Alm er den rigtige beslutning. Men det betyder selvfølgelig ikke alle problemer er væk.
          Vi må være ærlige og sige vi har den næst dårligste trup i superligaen. Kvaliteten halter og sammensætning er decideret dum.
          Det er ellers nemt at købe ind til. Var det ikke årsagen til at man lavede strategien med spilkoncept.

          Comment


            Al Hajj ud 80 minutter for sent.

            Comment


              Vi er jo ikke i nærheden af at skabe en chance mod det dårligeste superliga hold i gud ved hvor mange år

              Comment


                Ha ha ha mustafic ind nu vender lortet
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Kæft hvor er Hvidovre ringe....., deres ene forsvarsspiller er OBs farligste..

                  Comment


                    At Hvidovre er klart farligst i begge ender siger det hele
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                      BW skal også væk. Hurtigt ind med en træner og afløser for BW ellers står den på 1 div. Det er rystende ringe også den manglende fight.
                      Vi kan sagtens skifte BW også for min skyld, men så længe den øverste ledelse i OB har så lidt ambitioner og så lidt forstand på at drive en professionel fodboldklub, så peger pilen kun en vej og det er ned (1. division).

                      Og til dem der tror at nu er bunden nået med et fuldt fortjent nederlag hjemme til Hvidovre, de har ikke oplevet sidst vi rykkede ned, fordi bundniveauet har det bare med at rykke sig hele tiden.

                      Første division here we come!!!?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Vi kan sagtens skifte BW også for min skyld, men så længe den øverste ledelse i OB har så lidt ambitioner og så lidt forstand på at drive en professionel fodboldklub, så peger pilen kun en vej og det er ned (1. division).

                        Og til dem der tror at nu er bunden nået med et fuldt fortjent nederlag hjemme til Hvidovre, de har ikke oplevet sidst vi rykkede ned, fordi bundniveauet har det bare med at rykke sig hele tiden.

                        Første division here we come!!!?
                        Helt enig.
                        Pilen peger på Niels det vil spare sig til overskud som i hans øvrige forretninger.

                        Comment


                          1. Division er i min verden et fint bytte hvis Thorborg smutter.

                          Hvor jeg hader den gnier skal forsøge at spare mønt i min hjerteklub.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Der er noget helt galt i klubben. Kæmpe krise.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Vi kan sagtens skifte BW også for min skyld, men så længe den øverste ledelse i OB har så lidt ambitioner og så lidt forstand på at drive en professionel fodboldklub, så peger pilen kun en vej og det er ned (1. division).

                              Og til dem der tror at nu er bunden nået med et fuldt fortjent nederlag hjemme til Hvidovre, de har ikke oplevet sidst vi rykkede ned, fordi bundniveauet har det bare med at rykke sig hele tiden.

                              Første division here we come!!!?
                              Det jeg helt enig i. Fuldstændig elendig ledelse i over et årti.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                                1. Division er i min verden et fint bytte hvis Thorborg smutter.

                                Hvor jeg hader den gnier skal forsøge at spare mønt i min hjerteklub.
                                Jeg er bare ikke sikker på vi sådan lige kommer op igen.

                                Comment

                                Working...
                                X