Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber RMN tribunen vender dem ryggen,hvis de kommer ned efter kampen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Jeg er bare ikke sikker på vi sådan lige kommer op igen.
      nej men så må det være sådan…..det her kan klubben heller ikke blive ved med at være tjent med….

      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        Jeg er bare ikke sikker på vi sådan lige kommer op igen.
        Måske ikke - men der skal vel næsten bygges op fra bunden. Det epic wateland denne bestyrelse efterlader, så er det vel helt forfra.
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          Nå men vores assistenter er så åbenbart mere ringe end Alm var.
          Vi havde 100 procent scoret med Alm ved roret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Håber RMN tribunen vender dem ryggen,hvis de kommer ned efter kampen
            jeg kunne faktisk ønske mig de begynde at råbe mod sponsortribunen aka Niels Thorborg i stedet

            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Pilen peger nu direkte på NT….13 års elendighed siger det hele…..nu må det fan’me være nok og gå op for alle…man sparre sig ikke til succes og ved at satse på gøgler og cirkus klovne

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                jeg kunne faktisk ønske mig de begynde at råbe mod sponsortribunen aka Niels Thorborg i stedet
                Også det, men spillerne er heller ikke uden skyld, jammerlig indsats

                Comment


                  Der er nok ingen vej udenom Nordic. Eneste mulighed er mirakler i vintervinduet fra en ny sportschef. Det er bare så sørgeligt at vores spillere i så høj grad mangler fodbold intelligens.

                  Comment


                    kvaliteten mangler, men det gør viljen sgu også..der er hvidovrespillere der dårligt kan kravle fra banen - de forstod sgu at slås for overlevelse, den vilje mangler vi

                    Comment


                      Sikke en trods-reaktion på Alm-fyringen. Hvem kunne dog have forudsagt det…

                      Mafiabossen må være fortid, og ejerskabet må se sig selv i øjnene. Odense har ikke fortjent den her klub.

                      Fakler og høtyve nu rettet mod ledelse og ejerskab!

                      Comment


                        Fint at vende rykken til spillerne. Men protesterne skal fandme også begynde at pege længere opad snart. Vi har en dårlig spillertrup, blottet for selvtillid, ingen cheftræner, ingen chefcscout, en sportsdirektør hvis eneste merit er spillersalg af spillere han ikke selv har købt og ikke en mindst en ejer der gemmer sig ved alle lejligheder han får. Der er vitterligt intet positivt sportsligt lige nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Sikke en trods-reaktion på Alm-fyringen. Hvem kunne dog have forudsagt det…

                          Mafiabossen må være fortid, og ejerskabet må se sig selv i øjnene. Odense har ikke fortjent den her klub.

                          Fakler og høtyve nu rettet mod ledelse og ejerskab!
                          Jeg forstår din frustration, men stop nu med de uværdige/udokumenterede benævnelser som "Mafiabossen" !

                          Comment


                            Jeg spørger for 14. gang.... hvor er Enrico i alt dette

                            Han startede meget offensivt, men siden gået i flyverskjul !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Jeg spørger for 14. gang.... hvor er Enrico i alt dette

                              Han startede meget offensivt, men siden gået i flyverskjul !
                              Han lærer fra mesteren selv. Ingen kommentarer, ned og hæv klubbens penge.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Godt nok chokeret. Vi taber jo klart. Hvidovre var mindst en klasse bedre hele kampen.

                                Nu må der snart ske noget. Giv Westrøm 30 mio. til vinter og så køb dog noget kvalitet. En fysisk stærk angriber f.eks.

                                Trænerne må også gerne prøve noget andet.

                                3-4-2-1 måske? Vi har jo faktisk fornuftige centerbacks.

                                Bernat

                                Ivan - Slots - Helander

                                Owusu - Køhler - Trybull - Mouritsen

                                DD - Rami - Charly/Turey

                                I den opstilling vil vi i hvert fald få noget stål, noget som vi generelt mangler. Kadrii og Turay er meget ens og ingen af dem passer ind lige nu. De er for luksus og fylder for lidt.
                                Owusu og Mouritsen som WB tror jeg kan fungere. Glem ikke at Mouritsen faktisk er ganske dygtig offensivt.

                                Er i vildrede. Lige meget hvordan, kigger jeg på spillerne og tænker “der mangler noget”…

                                Comment

                                Working...
                                X