Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Godt nok chokeret. Vi taber jo klart. Hvidovre var mindst en klasse bedre hele kampen.

    Nu må der snart ske noget. Giv Westrøm 30 mio. til vinter og så køb dog noget kvalitet. En fysisk stærk angriber f.eks.

    Trænerne må også gerne prøve noget andet.

    3-4-2-1 måske? Vi har jo faktisk fornuftige centerbacks.

    Bernat

    Ivan - Slots - Helander

    Owusu - Køhler - Trybull - Mouritsen

    DD - Rami - Charly/Turey

    I den opstilling vil vi i hvert fald få noget stål, noget som vi generelt mangler. Kadrii og Turay er meget ens og ingen af dem passer ind lige nu. De er for luksus og fylder for lidt.
    Owusu og Mouritsen som WB tror jeg kan fungere. Glem ikke at Mouritsen faktisk er ganske dygtig offensivt.

    Er i vildrede. Lige meget hvordan, kigger jeg på spillerne og tænker “der mangler noget”…
    Aske og Mouritsen er pivringe begge 2.
    Tænk at man henter en backup og så vælger Mouritsen som aldrig har været i nærheden af suppen. Han har grinet hele vejen hjem da han skrev den kontrakt. Jøsses. Vores hold er pivringe fordi vi er i en situation, hvor vi skal forcere og har ryggen mod muren. Nervøsiteten ødelægger alt. Vi kan ikke engang sætte 3 afleveringer sammen i højt tempo i dag.
    Jeg kan mærke at jeg fyldes mere og mere med ligegyldighed, fordi at jeg ikke kan mærke det OB jeg har i hjertet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg forstår din frustration, men stop nu med de uværdige/udokumenterede benævnelser som "Mafiabossen" !
      Svensk bandeboss - bedre?

      Comment


        Men top 6 er fortsat teoretisk en mulighed. Vi må holde os til strategien.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Sikke en trods-reaktion på Alm-fyringen. Hvem kunne dog have forudsagt det…

          Mafiabossen må være fortid, og ejerskabet må se sig selv i øjnene. Odense har ikke fortjent den her klub.

          Fakler og høtyve nu rettet mod ledelse og ejerskab!
          Har set dig snakke fakler og høtyve flere gange, er det bare her på Forum? Eller?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Svensk bandeboss - bedre?
            Hvilken svensk bande er han boss for ?

            Kan du bevise din påstand eller bare kører videre i injurier som en del andre her på forum ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

              Har set dig snakke fakler og høtyve flere gange, er det bare her på Forum? Eller?
              Jeg er for gammelt til andet :). Protester på stadion rettet specifikt mod ledelse og ejere, bannere, den slags. Det burde ham capoen rette fokus på, ikke spillerne. De er ikke bedre, og det er vel en ærlig sag.


              Comment


                Det er svært at finde ord. Det stinker af nedrykning og det er fuldt fortjent.

                Det er OB DNA'et der er pilråddent det er derfor det altid går galt. Alle andre klubber, selv AGF, kan omstille sig til den tid de er i. OB tror stadig på at succes ligger i dyder der hører til i 1 division.
                ​​​​​​
                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvilken svensk bande er han boss for ?

                  Kan du bevise din påstand eller bare kører videre i injurier som en del andre her på forum ?
                  Hold nu op med at lege skolelærer på et fodboldforum. BW har selv sat røven i klaskehøjde med sin høje cigarføring og hvide jakkesæt. Om han er mafiaboss er ikke afklaret endnu, men han klæder sig som en.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Jeg spørger for 14. gang.... hvor er Enrico i alt dette

                    Han startede meget offensivt, men siden gået i flyverskjul !
                    Mon ikke han er på ferie? Det plejer han jo at være...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Svensk bandeboss - bedre?
                      Wesström er ren som nyfalden sne. Det kan enhver jo se.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                        Men top 6 er fortsat teoretisk en mulighed. Vi må holde os til strategien.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Er Wesström involveret i noget organiseret kriminalitet, så er det ihvertfald ikke noget vi får noget ud af i Odense. Så meget må kunne konkluderes.
                          ​​​​​​


                          ​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Sikke en trods-reaktion på Alm-fyringen. Hvem kunne dog have forudsagt det…

                            Mafiabossen må være fortid, og ejerskabet må se sig selv i øjnene. Odense har ikke fortjent den her klub.

                            Fakler og høtyve nu rettet mod ledelse og ejerskab!
                            Hvis du var en pladespiller, skulle man mene pladen har et hak, i 9 ud af 10, af dine indlæg her på forum skriver du det samme..... der er ingen her der har mulighed for at opfylde dine ønsker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                              Hold nu op med at lege skolelærer på et fodboldforum. BW har selv sat røven i klaskehøjde med sin høje cigarføring og hvide jakkesæt. Om han er mafiaboss er ikke afklaret endnu, men han klæder sig som en.
                              Er du bagstiv eller seriøs

                              Hvilken høj cigarføring ?

                              Et hvidt jakkesæt signalerer kriminalitet ? Jeg blev gift i et.... det forklarer åbenbart henvendelserne fra Skat

                              Hvilke forhold er han tiltalt for i Sverige ? ? ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Hvis du var en pladespiller, skulle man mene pladen har et hak, i 9 ud af 10, af dine indlæg her på forum skriver du det samme..... der er ingen her der har mulighed for at opfylde dine ønsker.
                                Og jeg skal nok blive ved :).

                                Comment

                                Working...
                                X