Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredericia - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    tæt på 4-0 der....forsvaret står bare og afventer

    Comment


      Tæt på 4-0…0

      Comment


        Mouritsen og Mustafic .. Jeg har ikke ord for hvor ringe de er...

        Comment


          Mouritsen er elendig
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Samtlige spillere er elendige idag.

            Comment


              Hvis ikke BW reagerer med en fyring, efter denne her, så begynder han også at trække sig selv mere og mere ned i det kviksand OB har sat sig i.
              Last edited by Schrøder; 01-11-2023, 21:27.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
                Hvis sikke BW reagerer med en fyring, efter denne her, så begynder han også at trække sig selv mere og mere ned i det kviksand OB har sat sig i.
                Jeg tænker han allerede er en del af det kviksand…

                Comment


                  Nå men jeg synes ikke jeg spotter så mange Alm-fanboys på forum i dag...
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Er der ikke en behjertet sjæl, der kan fortælle FCF at denne runde af pokalturneringen er over én kamp, de behøver ikke at gøre yderligere for deres målscore.

                    Comment


                      Man føler næsten de holder igen med at score til 4-0 for at skåne os…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Jeg tænker han allerede er en del af det kviksand…
                        Ja, det er sørgeligt.

                        Comment


                          De vil faktisk at vi vælger en MoM. Har de ikke den mindste relation til situationen? Jeg nægter at deltage.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Øøøhhh... fået en besked på app'en, at jeg skal stemme på "Man of the match".... er det en joke fra OBs side

                            Comment


                              Fair play fra Bjørn Paulsen så Fredericia kan få skiftet ud

                              Comment


                                hold op hvor kan man bare se holdet vil det - de tror rigtigt de kan vende den her kamp. Det lyser jo ud af dem...

                                Comment

                                Working...
                                X